return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Shahar
המסיבה הכי טובה שהייתי השנה!!!
ריוויו יבוא מחר כשאני יקום

ירון תשתה וודקה אתה סחי מדי
:D
Meltdown
המסיבה בהחלט הייתה ברמה גבוהה, חבל רק שהחימום של הלפרין נמשך המון זמן, ולמעשה גזל זמן מהסט של מרקוס, שהיה ממש קצר, בסך הכל שעתיים וחצי.
אבל גם השעתיים וחצי הללו, היו פשוט מעולות.
רק, שחובה לסדר את הסאונד בדום בדחיפות
Hell_Copter
אני ממש שמח שבאתי בסוף... הגעתי ב-2 רק לדום אבל היה שווה את זה

הייתה מסיבה ממש טובה וסט מצוין של מרקוס
לא יכולתי לעזוב את הרחבה אפילו לשניה :)
Glenn-Holmes
י לשקרים
די להקלות לאנשי נקסט הסט היה שעתיים וטיפה
וזה בושה לנקסט מישהו שם התחלק על כל השכל שלו אם מביאים את מרקוס כל הדרך מארה"ב רק בשביל שעתיים
שיתביישו להם

לגבי הסאונד בדום אין לי שום מילה להוסיף מ-ז-ע-ז-ע

לגבי מרקוס סט טוב משמאוד מוזר לי זה יחסית לא מעט פאשלות במעברים
לא הקשבתי לסט של הלפרין אבל משהו נראה לי מאוד תמוה שם כי אני ידוע כמאזין מובהק למרקוס
הוא לא מפשל והוא מנגן די חלק
אתמול זה היה נשמע מוזר...
מצד שני מה אני יגיד לכם יכול להיות שהרמקולים היו מכוונים כל כך רע
והאקוסטיקה שם נדפקה בדרך בזמן ששינו את פני המועדון
אני לא יודע באמת שאין לי תשובות
משבטוח מישהו צריך לסגור את מועדון הדום לאלטר
ועל הדרך שמישהו ייתן כבר חופשה לנקסט לפחות עד שהברגים שהשתחררו להם יוחזרו למקומם בשלום
SPL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
י לשקרים
די להקלות לאנשי נקסט הסט היה שעתיים וטיפה
וזה בושה לנקסט מישהו שם התחלק על כל השכל שלו אם מביאים את מרקוס כל הדרך מארה"ב רק בשביל שעתיים
שיתביישו להם

לגבי הסאונד בדום אין לי שום מילה להוסיף מ-ז-ע-ז-ע

לגבי מרקוס סט טוב משמאוד מוזר לי זה יחסית לא מעט פאשלות במעברים
לא הקשבתי לסט של הלפרין אבל משהו נראה לי מאוד תמוה שם כי אני ידוע כמאזין מובהק למרקוס
הוא לא מפשל והוא מנגן די חלק
אתמול זה היה נשמע מוזר...
מצד שני מה אני יגיד לכם יכול להיות שהרמקולים היו מכוונים כל כך רע
והאקוסטיקה שם נדפקה בדרך בזמן ששינו את פני המועדון
אני לא יודע באמת שאין לי תשובות
משבטוח מישהו צריך לסגור את מועדון הדום לאלטר
ועל הדרך שמישהו ייתן כבר חופשה לנקסט לפחות עד שהברגים שהשתחררו להם יוחזרו למקומם בשלום


מה היו דאבלים?
markfeldman
01. Matthew Dekay vs. The Proluctors - Bad
02. ID
03. Yilmaz Althanhan - 80's
04. ID
05. Matthew Dekay vs. The Proluctors - The Deep Show
06. David West - Carrier
07. Ozgur Can - Connected (Santiago Nino Remix)
08. Above & Beyond with Andy Moor - Air For Life
09. Synergy - Hello Strings (Flash Brothers Remix)
10. Hammer & Bennet - Language (Elevation Remix)
11. Marc Marberg - Guarana
12. Jaytech - Music 101 (Flash Brothers Remix)
13. Hydroid - What If
14. ID
15. Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix)
16. Markus Schulz - Electro Hairspray
17. Markus Schulz & Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix)
18. Dj Hooligan - Hear You Now (Pillow One Remix)
19. Max Graham featuring Jessica Riddle - Gone
20. ID
21. Ava Mea - In The End (Santiago Nino vs Hydroid Remix)
22. ID ! ! !



סה"כ סט לא רע בכלל, למרות שציפיתי שהוא ינגן יותר דברים חדשים אבל ניחא.

אני לא יחזור על כל התלונות שצוינו לעיל כי הן נכונות.

אני מניח שיעבור עוד זמן רב עד שנזכה לדי ג'יי ברמה כזו... כמה חבל....
markfeldman
אגב מישהו יודע האם

PILLOW ONE

הוא ישראלי ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אגב מישהו יודע האם

PILLOW ONE

הוא ישראלי ?

ישראלי בן 17
רשום גם בפורומים של טראנסאדיקט
אני מניח שפרטים מלאים יותר אפשר לקבל מאיתי
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ישראלי בן 17
רשום גם בפורומים של טראנסאדיקט
אני מניח שפרטים מלאים יותר אפשר לקבל מאיתי


מדהים !!

איתי, תריץ פרטים..
Shahar
הלילה הקטלני הזה התחיל בערך ב 11:30 שיצאתי מהבית
לקראת 12 מגיע לדום לראות את גילי ויותם ופתאום רואה 50 איש איתם
:conf: :conf:
אריק החליט לרדת לפשוטי העם ולבוא למסיבה
איתו גם חבר של אייל ועוד כמה שאנלא מכיר
פתאום גם גיל צץ
מחכים לראובן בינתיים הם קנו ממישו 2 כרטיסים
ואז אליהו הגיע
השעה בערך 1 והפלאשים מגיעים
בינתיים אני קולט את איתי בחוץ צועק על מישו בפלאפון ורק אחר כך הוא מסביר לי שהוא יצא להביא למרקוס שולחן ועכשיו לא מכניסים אותו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מאבטחים מכוערים
קיצור ראובן מגיע והולך להכניס את יותם וגילי ואני הולך לכיוון הסלקציה ומחכה בתור
אחרי כמה דקות אני רואה את ירון כרגיל באיחור-ירון (רק בגלל זה אני זוכר שהשעה הייתה בערך 2) נכנסים ואני בפעם הראשונה עם אטמים ולא מצטער בכלל!
בדרך רואה סוףסוף פעם ראשונה את רועי (הלקופטר) שזכה סוףסוף להגיע למסיבה של נקסט
הלפרין בעמדה עם חימום שלא נראה כמותו עד היום
ארד טראנס:whip: :whip: :whip:
את מי הוא בא לחמם? :conf:
קוסמיק גייט? :conf:
דומונד? :conf:
מה קשור ארדטראנס :whip: :whip: :whip:
בהתחלה שמענו מבחוץ את
la noche
חשבתי שכבר יש למה לצפות אבל לא!
ב 2:50 זה מגיע
אף אחד לא מבין למה כל כך מאוחר
אבל העיקר שזה קורה!!!
הוא עולה לבמה
ומתחיל להפציץ!!
מארק כבר נתן את הטראקליסט אז חבל לחזור עליה
אבל היו 4 טראקים שאי אפשר להתעלם מהם
כמו שאמרתי ליגאל לפני המסיבה
בערך באמצע הסט אני מזהה טראק מוכר
מוריד את האטמים לראות שאני צודק
וכןןן!!
כמו שחשבתי
Synergy - Hello Strings (Flash Brothers Remix)
אי אפשר לתאר איזה התלהבות עברה בקהל ואיזה כיף זה לשמוע את זה במסיבה!!! אפילו שהסאונד היה כל כך גרוע והווליום כל כך חזק הורדתי את האטמים כדי לשמוע את היצירה הזאת פעם ראשונה במסיבה
אין מילים!!
אפשר היה לראות איך הפלאשים על הבמה מתרגשים לשמוע את זה ולראות את הקהל נהנה ככה

אחריו את
Music 101
לא כל כך זיהיתי והייתי צריך שיגידו לי מה זה
אבל כמו שאר הטראקים של הפלאשים - עוד יצירה מושלמת שקשה לשכוח!!
ואחריו בשיא ההתפרקות והכיף
מגיעה מלודיה מוכרת רצחנית ומפרקת שגם אותה לא זיהיתי עד שאמרו לי
Hydroid - What If
כבוד !!!
נראה לי שגם איתי התרגש לשמוע את הקטע שלו במסיבה
צריך לראות את התמונות והוידאו בשביל להבין כמה התלהבות הייתה שם!!!
ואחר כך מ
Ava Mea - In The End (Hydroid and Santiago Nino Remix)
שנראה לי אני הראשון שזיהה לא?
זה גם הטראק שסגר את הסט וחבל...ציפיתי לסט יותר ארוך ביחוד אחרי כל הדיבורים של נקסט על המסיבה אבל בקטנה פעם הבאה שהם ירצו שאני יבוא אני יגיד להם איזה מזדייינים הם יצאו
לקח זמן להאמין שהסט באמת נגמר כשראינו את מרקוס מוריד את הביפיאם
ואז עלה לנו אחד בכלל לא קשור שניגן פסיי
כתבתי לו בפלא שילך מפה אבל הוא לא הסתכל :D
כנראה ידע מה אני רוצה חחחח

כל מקרה השעתיים האלה היו שוות!!
נקווה שפעם הבאה שיביאו דיג'יי טוב זאת תהיה הפקה של הייניקן שבאמת לא מאכזבים ונותנים לדיג'יי לתת סט ארוך

זה המקום גם להגיד תודה לאליהו על הטרמפ בסוף!
וסיסי היית חסרה!!!


נקווה לעוד הפתעות בקרוב
ומארק הייתי רציתי בקשר לקצונה !

markfeldman
אחי,

הכל תלוי בך.

לך תרים פרופיל.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אחי,

הכל תלוי בך.

לך תרים פרופיל.


קודם כל תן לי לקבל הצבה טובה עם יומיות בע"ה
ואי אם אתה צודק וזה אפשרי אתה מלךךךךךךךך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement