|
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר,
איפה אתה משרת ? |
אני עדיין בטירונות אחי
למה לא באת לניק וורן או לאינר & האוטר חשבתי נראה אותך ויגאל וסיסי |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני עדיין בטירונות אחי
למה לא באת לניק וורן או לאינר & האוטר חשבתי נראה אותך ויגאל וסיסי |
אני נתקעתי בב"ש!
שחר איך אני מתגעגעתתתתתתתת
איפה אתה? בניצנים? גם אחי שם
חחחחחחחחחחח הוא גם היה מהמורעבים;)
מסכנים עלק לא נתנו להם אוכל...
קיצר יש מצב אתה מכיר אותו?
נראה לי שלמרקוס שולץ נגיע למרות שיש לי וידוי קטן
:)
נראה לי שהתאהבתי בפסייטראנס
:eyespop: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
אני נתקעתי בב"ש!
שחר איך אני מתגעגעתתתתתתתת
איפה אתה? בניצנים? גם אחי שם
חחחחחחחחחחח הוא גם היה מהמורעבים;)
מסכנים עלק לא נתנו להם אוכל...
קיצר יש מצב אתה מכיר אותו?
נראה לי שלמרקוס שולץ נגיע למרות שיש לי וידוי קטן
:)
נראה לי שהתאהבתי בפסייטראנס
:eyespop: |
לא יודע אם אני יבוא למרקוס למה לא בטוח אני יהיה בבית
יום העצמאות אני בבית נקווה יהיה מסיבה טובה |
|
|
| Meltdown |
| רחוק מדי, מכדי לדעת, אבל יש מצב שאגיע, כנראה שעכשיו מרקוס נכנס לרשימת די ג'ייז מחו"ל של נקסט |
|
|
| Glenn-Holmes |
| מיותר בטח לציין שאני שם אהה? :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מיותר בטח לציין שאני שם אהה? :) |
נראה לי אני יסגור שבת אולי בגלל קורס או משו
אני מקווה שלאאאא!!
יש מצב לדפוק ניפקדות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
נראה לי אני יסגור שבת אולי בגלל קורס או משו
אני מקווה שלאאאא!!
יש מצב לדפוק ניפקדות |
מממ לא רוצה לדרדר אותך ולהגיד מה דעתי בנושא אבל בוא נגיד שאם היו מתנהגים אלי הכי חרא בעולם בצבא לא הייתי דופק נפקדות
אבל אם הייתי סוגר שבת כשמרקוס מגיע...
אני לא מתכוון להגיד מה הייתי עושה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מממ לא רוצה לדרדר אותך ולהגיד מה דעתי בנושא אבל בוא נגיד שאם היו מתנהגים אלי הכי חרא בעולם בצבא לא הייתי דופק נפקדות
אבל אם הייתי סוגר שבת כשמרקוס מגיע...
אני לא מתכוון להגיד מה הייתי עושה |
חחחחחחחחחחחחח אחרי השבועיים האחרונים אנלא כזה מפחד מהצבא |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אתה שרוט ?!
זה בעוד חודש פלוס !
|
וואלה צודק, כוסססס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by guetag
שמעתי אתמול ברדיו איזה מישהו מנקסט שסיפר על המסיבה באילת...ואם אני שמעתי נכון הוא אמר שארמין יגיע לארץ בחודש יוני ;) |
מישו מנקסט דיבר ברדיו?
איזה רדיו?
אלללהה ארמין בארץ!!! צריך להיות חייייההההההה |
|
|
| shmintz_mix |
מיותר לציין שאני שמה!!!!!
יחי מרקוס....
אני מקווה שאנשים פה שמעו את והורידו את הדיסק שלו ...
הוא פשוט מדהיייייים...
המלצה לקטע מעולה לדעתי מהדיסק:
Progresia Pres. Sokaya - A Little Haze Morning מומלץ ביותר!
אשמח לתגובות על הטראק הזה.....
ביי אנשים~ |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by shmintz_mix
אני מקווה שאנשים פה שמעו את והורידו את הדיסק שלו ...
|
אני מקווה שאנשים קנו אותו |
|
|
|
|