return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר,

איפה אתה משרת ?


אני עדיין בטירונות אחי
למה לא באת לניק וורן או לאינר & האוטר חשבתי נראה אותך ויגאל וסיסי
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
אני עדיין בטירונות אחי
למה לא באת לניק וורן או לאינר & האוטר חשבתי נראה אותך ויגאל וסיסי


אני נתקעתי בב"ש!
שחר איך אני מתגעגעתתתתתתתת
איפה אתה? בניצנים? גם אחי שם
חחחחחחחחחחח הוא גם היה מהמורעבים;)
מסכנים עלק לא נתנו להם אוכל...
קיצר יש מצב אתה מכיר אותו?


נראה לי שלמרקוס שולץ נגיע למרות שיש לי וידוי קטן
:)
נראה לי שהתאהבתי בפסייטראנס
:eyespop:
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
אני נתקעתי בב"ש!
שחר איך אני מתגעגעתתתתתתתת
איפה אתה? בניצנים? גם אחי שם
חחחחחחחחחחח הוא גם היה מהמורעבים;)
מסכנים עלק לא נתנו להם אוכל...
קיצר יש מצב אתה מכיר אותו?


נראה לי שלמרקוס שולץ נגיע למרות שיש לי וידוי קטן
:)
נראה לי שהתאהבתי בפסייטראנס
:eyespop:


לא יודע אם אני יבוא למרקוס למה לא בטוח אני יהיה בבית
יום העצמאות אני בבית נקווה יהיה מסיבה טובה
Meltdown
רחוק מדי, מכדי לדעת, אבל יש מצב שאגיע, כנראה שעכשיו מרקוס נכנס לרשימת די ג'ייז מחו"ל של נקסט
Glenn-Holmes
מיותר בטח לציין שאני שם אהה? :)
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מיותר בטח לציין שאני שם אהה? :)


נראה לי אני יסגור שבת אולי בגלל קורס או משו
אני מקווה שלאאאא!!
יש מצב לדפוק ניפקדות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
נראה לי אני יסגור שבת אולי בגלל קורס או משו
אני מקווה שלאאאא!!
יש מצב לדפוק ניפקדות


מממ לא רוצה לדרדר אותך ולהגיד מה דעתי בנושא אבל בוא נגיד שאם היו מתנהגים אלי הכי חרא בעולם בצבא לא הייתי דופק נפקדות

אבל אם הייתי סוגר שבת כשמרקוס מגיע...
אני לא מתכוון להגיד מה הייתי עושה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מממ לא רוצה לדרדר אותך ולהגיד מה דעתי בנושא אבל בוא נגיד שאם היו מתנהגים אלי הכי חרא בעולם בצבא לא הייתי דופק נפקדות

אבל אם הייתי סוגר שבת כשמרקוס מגיע...
אני לא מתכוון להגיד מה הייתי עושה


חחחחחחחחחחחחח אחרי השבועיים האחרונים אנלא כזה מפחד מהצבא
TTman
quote:
Originally posted by markfeldman
אתה שרוט ?!

זה בעוד חודש פלוס !



וואלה צודק, כוסססס
Shahar
quote:
Originally posted by guetag
שמעתי אתמול ברדיו איזה מישהו מנקסט שסיפר על המסיבה באילת...ואם אני שמעתי נכון הוא אמר שארמין יגיע לארץ בחודש יוני ;)


מישו מנקסט דיבר ברדיו?
איזה רדיו?
אלללהה ארמין בארץ!!! צריך להיות חייייההההההה

shmintz_mix
מיותר לציין שאני שמה!!!!!


יחי מרקוס....
אני מקווה שאנשים פה שמעו את והורידו את הדיסק שלו ...
הוא פשוט מדהיייייים...
המלצה לקטע מעולה לדעתי מהדיסק:

Progresia Pres. Sokaya - A Little Haze Morning מומלץ ביותר!

אשמח לתגובות על הטראק הזה.....

ביי אנשים~
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by shmintz_mix
אני מקווה שאנשים פה שמעו את והורידו את הדיסק שלו ...


אני מקווה שאנשים קנו אותו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement