return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by tatgirl
If you see a red-headed (Gingi) Irishman and a girl w/dark curly hair and a big camera, come say hi to us. ;)


f you see a man with a white shirt which has the following frase printed on it " dr. i caught a cold...harbour" - front
" i think i might got schulzed" - back

and also holding two vinyls in his hands and some more surprises...
than thats gotta be me!
fusi
עופר מוסר שמחר הזדמנות אחרונה להשיג כרטיס ב-80 ש"ח עד שעה 18:00 ברחוב רוטשילד 20 בפלאפון שלו: 0528303124

!בקופות כרטיס יימכר ב120
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
עופר מוסר שמחר הזדמנות אחרונה להשיג כרטיס ב-80 ש"ח עד שעה 18:00 ברחוב רוטשילד 20 בפלאפון שלו: 0528303124

!בקופות כרטיס יימכר ב120


יש לי כבררררר
Meltdown
אילן, אין איזה מסר חדש על החולצה שתארגן למחר?
markfeldman
אילן,

מה קורה עם כרטיסים עבורנו ?!?!?!?!
THE_BLUE_DRAGON
אז מי מגיע???


  • Black Dragon
  • fusi
  • Glenn-Holmes
  • guetag
  • markfeldman
  • Meltdown
  • Shahar
  • shmuel flash
  • Silky21
  • taltul
  • tatgirl
  • THE_BLUE_DRAGON


עוד מישהו?
לא ממש עקבתי.
Shahar
tatgirl?
היא באה מחו"ל או מה?
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
tatgirl?
היא באה מחו"ל או מה?


היא כבר פה !
Glenn-Holmes
מארק החוסר רצינות שלך הוא פשוט עוול משווע

יהיה טוב אלעד שומר לנו...וואלה אם אני לא דואג לכרטיסים מי ידאג?

עדכון אחרון

הכנתי חולצה חדשה להערב
+
שלט חדש
+
2 ויינילים לחתימה
+
עוד הפתעה קטנה למרקוס
+
הרבה מצב רוח!
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מארק החוסר רצינות שלך הוא פשוט עוול משווע

יהיה טוב אלעד שומר לנו...וואלה אם אני לא דואג לכרטיסים מי ידאג?

עדכון אחרון

הכנתי חולצה חדשה להערב
+
שלט חדש
+
2 ויינילים לחתימה
+
עוד הפתעה קטנה למרקוס
+
הרבה מצב רוח!


חחחחחחח

אחי, אני רחוק אלף מיילים מהבית....

מתי אני אצלך ?

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
חחחחחחח

אחי, אני רחוק אלף מיילים מהבית....

מתי אני אצלך ?


מתי שבא לך אחי...

it's up to you mate

מה עם חברה שלך לא בא לה כבר לראות מי זה מרקוס שולץ שאנו מהללים את שמו חודשים רבים?
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מתי שבא לך אחי...

it's up to you mate

מה עם חברה שלך לא בא לה כבר לראות מי זה מרקוס שולץ שאנו מהללים את שמו חודשים רבים?


חברה שלי לאט לאט לומדת... אבל היא עוד לא הגיעה (לצערי) לבשלות המועדונית...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement