|
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by tatgirl
If you see a red-headed (Gingi) Irishman and a girl w/dark curly hair and a big camera, come say hi to us. ;) |
f you see a man with a white shirt which has the following frase printed on it " dr. i caught a cold...harbour" - front
" i think i might got schulzed" - back
and also holding two vinyls in his hands and some more surprises...
than thats gotta be me! |
|
|
| fusi |
עופר מוסר שמחר הזדמנות אחרונה להשיג כרטיס ב-80 ש"ח עד שעה 18:00 ברחוב רוטשילד 20 בפלאפון שלו: 0528303124
!בקופות כרטיס יימכר ב120 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
עופר מוסר שמחר הזדמנות אחרונה להשיג כרטיס ב-80 ש"ח עד שעה 18:00 ברחוב רוטשילד 20 בפלאפון שלו: 0528303124
!בקופות כרטיס יימכר ב120 |
יש לי כבררררר
 |
|
|
| Meltdown |
| אילן, אין איזה מסר חדש על החולצה שתארגן למחר? |
|
|
| markfeldman |
אילן,
מה קורה עם כרטיסים עבורנו ?!?!?!?! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אז מי מגיע???
- Black Dragon
- fusi
- Glenn-Holmes
- guetag
- markfeldman
- Meltdown
- Shahar
- shmuel flash
- Silky21
- taltul
- tatgirl
- THE_BLUE_DRAGON
עוד מישהו?
לא ממש עקבתי. |
|
|
| Shahar |
tatgirl?
היא באה מחו"ל או מה? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Shahar
tatgirl?
היא באה מחו"ל או מה? |
היא כבר פה ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
מארק החוסר רצינות שלך הוא פשוט עוול משווע
יהיה טוב אלעד שומר לנו...וואלה אם אני לא דואג לכרטיסים מי ידאג?
עדכון אחרון
הכנתי חולצה חדשה להערב
+
שלט חדש
+
2 ויינילים לחתימה
+
עוד הפתעה קטנה למרקוס
+
הרבה מצב רוח! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מארק החוסר רצינות שלך הוא פשוט עוול משווע
יהיה טוב אלעד שומר לנו...וואלה אם אני לא דואג לכרטיסים מי ידאג?
עדכון אחרון
הכנתי חולצה חדשה להערב
+
שלט חדש
+
2 ויינילים לחתימה
+
עוד הפתעה קטנה למרקוס
+
הרבה מצב רוח! |
חחחחחחח
אחי, אני רחוק אלף מיילים מהבית....
מתי אני אצלך ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חחחחחחח
אחי, אני רחוק אלף מיילים מהבית....
מתי אני אצלך ? |
מתי שבא לך אחי...
it's up to you mate
מה עם חברה שלך לא בא לה כבר לראות מי זה מרקוס שולץ שאנו מהללים את שמו חודשים רבים? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מתי שבא לך אחי...
it's up to you mate
מה עם חברה שלך לא בא לה כבר לראות מי זה מרקוס שולץ שאנו מהללים את שמו חודשים רבים? |
חברה שלי לאט לאט לומדת... אבל היא עוד לא הגיעה (לצערי) לבשלות המועדונית... |
|
|
|
|