|
ט'רד צבא
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
טוב פתחתי ט'רד חדש על הצבא אחרי שהקודם מיצה את עצמו
אז היום קיבלתי צו למדור שיחרורים בבק"ום אחרי חודשיים התנדבות בר"מ 2 שבמהלכם הייתי מאושפז בין היתר.
החלטתי לנסות להתנדב לגלי צהל ועכשיו אני מחכה לועדת מתנדבים בשביל לראות אם אני כשיר ואז יקבעו לי ראיון לגלי צה"ל.
אני מאד מקווה שאני יצליח להתקבל ויהיה טכנאי סאונד שזה דבר שמאד מעניין אותי ,אבל אם לא אז אני עף לאיביזה ומתחיל ללמוד בחורף.
הדבר היחיד שמפריע לי זה שאני צריך ללבוש מדים אחרי שלא לבשתי חודשיים !
כוס אמק!!!
אז כל ענייני הצבא אתם מוזמנים לרשום פה,יש פה מספיק אנשים שיוכלו לעזור לכם! |
|
|
| yaman |
שיהיה לך בהצלחה ומקווה שתתן להם בראש ותתקבל לגלי צה"ל
ואללה החלום שלי זה ללבוש את מדי חיל הים הלבנים של הטקסים |
|
|
| m0sh |
תודה,תודה
שיזמנו אותי לראיון!
חחח זה חלום של הרבה
אבל אני לא הולך ללבוש מדים בהתנדבות זובי |
|
|
| KrazyDJs |
הבן של השכנים שלנו התנדב בגלי צה"ל עד כמה שאני זוכר..
הוא היה העורך באחת מתוכניות החדשות שם אני חושב..
בהצלחה מוש...
וואלה עוד 3 שנים עד הגיוס...פיי :wtf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא רוצה להרוס תחגיגה אבל הטרד החדש הזה מה זה מיותר....אפשר לפתוח עכשיו גם טרד סרטים חדש טרד שטויות חדש וגם טרד המלצות חדש כי הקודם...מיצה את עצמו
ובכל זאת להיות ענייני
נתייחס לזה כאילו שזה הופיע בטרד המקורי...
טכנאי סאונד? לא בשביל הבדיחה איך זה מסתדר עם הבעייה שיש לך..?
לא ללבוש מדים?!?!
א. סבבה יש מצב לא יודע בדיוק איך זה הולך שם
אבל הגישה האנטי הטוטלית הזאת נגד לבישת מדים יכולה להיות מכשול עבורך אם וכאשר... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה החלום שלי זה ללבוש את מדי חיל הים הלבנים של הטקסים |
עוד 5 חודשים אני משתחרר אני יביא לך אותם אם אתה רוצה לתבש אותם כמה שאתה רוצה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא רוצה להרוס תחגיגה אבל הטרד החדש הזה מה זה מיותר....אפשר לפתוח עכשיו גם טרד סרטים חדש טרד שטויות חדש וגם טרד המלצות חדש כי הקודם...מיצה את עצמו
|
הטרד' הקודם נסגר, ונפתח חדש
וכן, אפשר לסגור כל טרד' ברגע שהוא מאבד מהאפקטיביות שלו בשביל לפתוח חדש באותו נושא שממשיך את הדרך של הקודם, פשוט טיפה יותר מסודר |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב סליחה על ההתקפה מוש
מצטער לא ידעתי שאדון מוד סגר את הטרד הקודם
תתבייש לך אדון מוד |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא רוצה להרוס תחגיגה אבל הטרד החדש הזה מה זה מיותר....אפשר לפתוח עכשיו גם טרד סרטים חדש טרד שטויות חדש וגם טרד המלצות חדש כי הקודם...מיצה את עצמו
ובכל זאת להיות ענייני
נתייחס לזה כאילו שזה הופיע בטרד המקורי...
טכנאי סאונד? לא בשביל הבדיחה איך זה מסתדר עם הבעייה שיש לך..?
לא ללבוש מדים?!?!
א. סבבה יש מצב לא יודע בדיוק איך זה הולך שם
אבל הגישה האנטי הטוטלית הזאת נגד לבישת מדים יכולה להיות מכשול עבורך אם וכאשר... |
קודם כל הט'רד הקודם באמת מיצה את עצמו עם הקרבות שהיו בו,דבר שני התוכן הראשוני שלו לא גרם למספר אנשים להסתכל עליו וזאת עובדת כי מסתבר שהרבה אנשים לא ידעו בכלל שאני משתחרר
דבר שלישי אני לא מבין מה הבעיה שלך בלארגן פה קצת את הפורום
דבר רביעי זה היה הט'רד שלי ככה שאני יכול לעשות איתו מה שאני רוצה
ודבר חמישי אם יש לך עוד בעיות אתה מוזמן להתקשר לעורך דין שלי,תודה
עכשיו ענייני
אני לא חייב מדים במיוחד במצב שלי אני יכול לארגן שאני לא צריך ללבוש מדים
הבעיות באוזן לא ישפיעו כי אני לא ישמע בסאונדים מטורפים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh זה היה הט'רד שלי ככה שאני יכול לעשות איתו מה שאני רוצה
|
אהה כן? אוקיי...
בוא נעמיד אותך בפרופואציות יכול לעשות משאתה רוצה במסגרת מגבלות הפורום...סתם כדי להוציא אותך מעמדת ההתנשאות שתפסת
| quote: | Originally posted by m0sh
ודבר חמישי אם יש לך עוד בעיות אתה מוזמן להתקשר לעורך דין שלי,תודה
|
זה בדיחה עוד סוג של התנשאות או ציניות? |
|
|
| m0sh |
נו מה אתה ילד
אתה באמת חושב שאני רציני?
אני לא מבין מה הבעיה שלך בלנסות לעשות קצת סדר בפורום
לא יאומן לאן הגענו
מילא תתלונן על שפוגע בך אבל על זה? נו באמת
תראה איזה בלאגן אתה סתם עושה פה
יש לך רגשי נחיתות? מה עשיתי לך? |
|
|
|
|