return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
OT-Tråden
View this Thread in Original format
moore
Off-Topic Tråden

Her! Versågod.. Skriv hva dere vil :D
DJ_Audun
ey, bra initiativ! Trenger en sånn tyde tråd her og!

Wooohooo jeg er ferdig med skolen :eyes:....for i år.:rolleyes:
Sand Leaper
Normalt syns jeg tråder som disse er et eneste stort mas uten mye formål, men siden aktiviteten er så liten så kan den bidra i så måte. Jeg avslutter denne posten slik:

Ariah
heisann leaper, jeg har alltid lurt litt på om du gikk ned til en strand for å mekke deg den sig'en, eller om du allerede var på stranda og så ble du bare fanget i øyeblikket? ;)
DJ_Audun
Noen norske TA's som trener? Jeg trener på sats og jogger ute i det blå.
alieu
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Noen norske TA's som trener? Jeg trener på sats og jogger ute i det blå.


jepp! spiller fotball (2. div) og pumper litt iron.
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Ariah
heisann leaper, jeg har alltid lurt litt på om du gikk ned til en strand for å mekke deg den sig'en, eller om du allerede var på stranda og så ble du bare fanget i øyeblikket? ;)


Jeg lagde den sist jeg var i Danmark, på en sanddyne kalt Råbjerg Mile, like utenfor Skagen. Du kan se mer bilder fra den turen her: http://www.tranceaddict.com/forums/...0&pagenumber=62
DJ_Audun
Pumping Iron mit Arnold:

Link

Legg spesielt merke til dialekten hans og hva han sier:stongue:
Mindbreezer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Noen norske TA's som trener?

Spiller tennis :p Har muntlig eksamen om en time, ønsk meg lykke til :D
Ariah
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Jeg lagde den sist jeg var i Danmark, på en sanddyne kalt Råbjerg Mile, like utenfor Skagen. Du kan se mer bilder fra den turen her: http://www.tranceaddict.com/forums/...0&pagenumber=62


Den sanddyna har jeg også vært på. Man ender opp med ganske mye sand i/på diverse hvis man begynner å lekeslåss der :D

Pumper også på sats forresten (på hellerud, noen andre som gjør det el?)

alieu
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Pumping Iron mit Arnold:

Link

Legg spesielt merke til dialekten hans og hva han sier:stongue:


hehe. har hele filmen på pc'en. kongefilm
viktig og få ordentlig pump, vettu :D
netroM
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Jeg lagde den sist jeg var i Danmark, på en sanddyne kalt Råbjerg Mile, like utenfor Skagen. Du kan se mer bilder fra den turen her: http://www.tranceaddict.com/forums/...0&pagenumber=62

aah, trodde du lagde'n i Phostoshop jeg :o
Noen som leser tegneserier her?
Pondus, Nemi, EON, Kollektivet... aah.. herlige serier :cool:

Er forresten salg av originalstriper på alle seriene som har vært i dagbladet på Avistegneners Hus her i Drøbak :) På lørdag... det varer til 11 August men det tar nok ikke lang tid før det ikke er så mange igjen... tok en dag da Nemi og Pondus hadde utstilling der for 2 år siden ;)

Jeg kjøpte en Pondus stripe da, og den letta meg for 2000 kroner...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement