|
OT-Tråden
|
View this Thread in Original format
| moore |
Off-Topic Tråden
Her! Versågod.. Skriv hva dere vil :D |
|
|
| DJ_Audun |
ey, bra initiativ! Trenger en sånn tyde tråd her og!
Wooohooo jeg er ferdig med skolen :eyes:....for i år.:rolleyes: |
|
|
| Sand Leaper |
Normalt syns jeg tråder som disse er et eneste stort mas uten mye formål, men siden aktiviteten er så liten så kan den bidra i så måte. Jeg avslutter denne posten slik:
 |
|
|
| Ariah |
| heisann leaper, jeg har alltid lurt litt på om du gikk ned til en strand for å mekke deg den sig'en, eller om du allerede var på stranda og så ble du bare fanget i øyeblikket? ;) |
|
|
| DJ_Audun |
| Noen norske TA's som trener? Jeg trener på sats og jogger ute i det blå. |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Noen norske TA's som trener? Jeg trener på sats og jogger ute i det blå. |
jepp! spiller fotball (2. div) og pumper litt iron. |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Ariah
heisann leaper, jeg har alltid lurt litt på om du gikk ned til en strand for å mekke deg den sig'en, eller om du allerede var på stranda og så ble du bare fanget i øyeblikket? ;) |
Jeg lagde den sist jeg var i Danmark, på en sanddyne kalt Råbjerg Mile, like utenfor Skagen. Du kan se mer bilder fra den turen her: http://www.tranceaddict.com/forums/...0&pagenumber=62 |
|
|
| DJ_Audun |
Pumping Iron mit Arnold:
Link
Legg spesielt merke til dialekten hans og hva han sier:stongue: |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Noen norske TA's som trener? |
Spiller tennis :p Har muntlig eksamen om en time, ønsk meg lykke til :D |
|
|
| Ariah |
Den sanddyna har jeg også vært på. Man ender opp med ganske mye sand i/på diverse hvis man begynner å lekeslåss der :D
Pumper også på sats forresten (på hellerud, noen andre som gjør det el?) |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Pumping Iron mit Arnold:
Link
Legg spesielt merke til dialekten hans og hva han sier:stongue: |
hehe. har hele filmen på pc'en. kongefilm
viktig og få ordentlig pump, vettu :D |
|
|
| netroM |
aah, trodde du lagde'n i Phostoshop jeg :o
Noen som leser tegneserier her?
Pondus, Nemi, EON, Kollektivet... aah.. herlige serier :cool:
Er forresten salg av originalstriper på alle seriene som har vært i dagbladet på Avistegneners Hus her i Drøbak :) På lørdag... det varer til 11 August men det tar nok ikke lang tid før det ikke er så mange igjen... tok en dag da Nemi og Pondus hadde utstilling der for 2 år siden ;)
Jeg kjøpte en Pondus stripe da, og den letta meg for 2000 kroner... |
|
|
|
|