return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Tiësto @Versuz op 25 juni!
View this Thread in Original format
FredNova
Waarschijnlijk is Versuz erin geslaagd om Tijs op hun truck (en eventueel op pre-party City Parade) te krijgen!

*ME PRESENT*
BZRK
En erna in Versuz zelf?

June

25 - Versuz - Hasselt - Belgium


Wij gingen normaal na de parade eens Versuz gaan verkennen, maar da ga daar nu stampensvol zitten zeker
Real
Menne neef had me meegevraagd, maar ik twijfel nog.


Als den T komt verandert da de zaken :)
Phortastic
idd count me out on this one... na dat vorige versuz avontuur heb ik er genoeg van voor de komende 5 jaar.
BZRK
quote:
Originally posted by Phortastic
idd count me out on this one... na dat vorige versuz avontuur heb ik er genoeg van voor de komende 5 jaar.


En wat mag dat dan wel geweest zijn?
FredNova
Ik denk niet dat ze hem 's avonds in Hasselt kunnen laten spelen ,dat is een nieuw heizeldrama (*Fred denkt aan de laatste keer Tijs@Versuz*)
Tzou wel leuk zijn als hij 's avond een 2-tal uurtjes als onverwachte gast draait in Versuz, dat zou pas stunten zijn!!!
CygnusX
In't midden van mijn examens :(
Phortastic
quote:
Originally posted by BZRK
En wat mag dat dan wel geweest zijn?



frednova said it all....

heizeldrama was er nix tegen. Ben toen maanden nimeer naar versuz geweest omdak het zo een dikke schande vond. VEEL TE VEEL man binnen. ge kont ni naar wc, ge kont geen drank halen.. GE KONT NIX!!! Heb ik nog nooit meegemaakt zoget. Dus daarom dak zeg: tiesto @ versuz nooit meer voor mij.
diddi
Versuz is (samen met Illusion) precies wel de place to be als nog eens internationale dj's wilt horen...

Als Thijs komt, overweeg ik om naar City te gaan. Versuz zie ik minder zitten...

gReetz
FredNova
quote:
Originally posted by Phortastic
frednova said it all....

heizeldrama was er nix tegen. Ben toen maanden nimeer naar versuz geweest omdak het zo een dikke schande vond. VEEL TE VEEL man binnen. ge kont ni naar wc, ge kont geen drank halen.. GE KONT NIX!!! Heb ik nog nooit meegemaakt zoget. Dus daarom dak zeg: tiesto @ versuz nooit meer voor mij.


agree, int ethias arena of open lucht OK, maar ook nooit meer Tiësto in Versuz zelf voor mij. Ge kon met moeite 2 voeten op grond zetten en drank was sowieso al onhaalbaar om voor 3h snachts iets te bestellen... Naar WC gaan duurde letterlijk uren!

Back on topic, ik verwacht hem in Luik!

diddi
quote:
Originally posted by Phortastic
frednova said it all....

heizeldrama was er nix tegen. Ben toen maanden nimeer naar versuz geweest omdak het zo een dikke schande vond. VEEL TE VEEL man binnen. ge kont ni naar wc, ge kont geen drank halen.. GE KONT NIX!!! Heb ik nog nooit meegemaakt zoget. Dus daarom dak zeg: tiesto @ versuz nooit meer voor mij.



tmoet opbrengen hè... Oude Zillion toestanden... khoor het al :D


Greetz
Bertn
examens tot 1 juli...:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement