|
Tiësto @Versuz op 25 juni! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
anyways, ik heb geen goesting in heel die drukte voor een uurtje tijs-hitjes. |
3 :D |
|
|
| Kaidreas |
^mmmmz 3 uur krijgt hij nooit alleen vol met tijs-hits??? ofwel?
komt er nog iemand na den tijs? |
|
|
| InTeXoR |
en yes, ze gaan voorverkoop doen. hopelijk zelfs presale only, anders zal't nog niet veel uitmaken denk ik.
@frednova: gezien uw contacten, kunt ge achterhalen of het voor de in search of sunrise tour is? zou voor mij wel de doorslaggevende reden zijn om te gaan :) |
|
|
| Kaidreas |
| ^oke... das ook wel weer een +punt... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
en yes, ze gaan voorverkoop doen. hopelijk zelfs presale only, anders zal't nog niet veel uitmaken denk ik.
@frednova: gezien uw contacten, kunt ge achterhalen of het voor de in search of sunrise tour is? zou voor mij wel de doorslaggevende reden zijn om te gaan :) |
FYI: Ze gaan werken met voorverkoop (goed idee zolang het aantal plaatsen beperkt is... maar dit is voorlopig niet zo! dus je kan gewoon nog aan inkom betalen)
op verzoek: het wordt geen hitjes gedoe :)
het valt ook niet onder de noemer ISOS maar je gaat er heel wat van terughoren (met natuurlijk hier en daar een 'nog gekender' nummer) |
|
|
| tiestoworld |
Versuz invites Tiësto 25-06-2005.
In samen werking met Versuz verloten wij: 10 single tickets.
ENJOY
:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| En wie zijn "wij"? En waar verloot je die tickets dan? :conf: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
www.tiestoworld.nl
als'k me niet vergis :p
vriendelijke kerel, eeft men filmpjes van TIC gebruikt op z'n site :p
soit, goodnight peepz |
|
|
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by FredNova
FYI: Ze gaan werken met voorverkoop (goed idee zolang het aantal plaatsen beperkt is... maar dit is voorlopig niet zo! dus je kan gewoon nog aan inkom betalen)
op verzoek: het wordt geen hitjes gedoe :)
het valt ook niet onder de noemer ISOS maar je gaat er heel wat van terughoren (met natuurlijk hier en daar een 'nog gekender' nummer) |
ja idd op zich is vvk geen oplossing voor teveel volk, kunnen ze nog altijd teveel kaarten verkopen. zie illusion beach vorig jaar. maar ik ga er toch van uit dat ze hier een mooie deal hebben kunnen doen omdat tiesto maar door omstandigheden vrij kwam en dat ze daar bij versuz ook wel eens een geste mogen doen aan hun publiek, wat ze daar toch nog altijd zeer talrijk over de vloer krijgen i.t.t zoveel andere plaatsen. mijn reactie na de vorige keer toen hij kwam was "dat ze het volgende keer maar wat duurder maken en wat minder volk binnenlaten" dus ik hoop ook dat dit de reden is dat het weer 5 euro meer is als vorige keer.
fijn om te horen dat het geen pure hitjesset gaat worden :) |
|
|
| pooley |
Ik stond bij Tiesto boven en ik heb een stuk in men oor kunnen drinken _en_ plaats genoeg om te dansen/zot te doen.
Beneden wast gewoon filerijden,wa wrijven over de lekkere kontjes en borsten tegen u aangeplet krijgen
I'M IN
:x |
|
|
| diddi |
Nu begin ik toch te twijfelen... om toch te gaan... :disbelief
Een Tiesto-setje kan er wel altijd bij en heb geen examens!
gReetz |
|
|
| crups |
lees overal dat er met voorverkoop gewerkt word, hoe werkt dit dan? Kaarten in de free record shop? of enkel dit weekend aan de deur in de Versuz?
Ik vroeg het mij af en misschien zijn er zo wel meer. |
|
|
|
|