|
Tiësto @Versuz op 25 juni! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by TOR
op d4m wordt er geklaagd omdat Tiesto zijn stijl teveel verschilt van de normale muziek op zaterdag
mss vallen die mensen weg.. dat betekent weer minder kans om met geplette tenen en verbrijzelde ribben terug naar huis te moeten |
voila tis dat wat ik bedoel, alle omstandigheden zitten mee: cityparade met afterparty (en er is nog heel wat te doen de 25ste), veel mensen nog examens, gewoon versuz-publiek is niet tiesto-minded (ze spelen daar nog altijd groove bij mijn weten), er is maar een week om reclame te maken, vrij hoge inkomprijs, ...
seriously, gaat hier volk van het beta-forum? want als ik ga zal het blijkbaar ook alleen zijn, al m'n kameraden hebben nog examens of zien tiesto niet zitten.. :)
normaaal haal ik morgen mijn kaart, het schijnt dat er maar 2500 in VVK zijn (maarja, je weet natuurlijk niet hoeveel ze er de avond zelf nog binnenlaten, maar toch..)
greetz |
|
|
| X-Tune |
| De meeste hebben Tiësto trouwens al eens gezien. De magik is er nu ondertussen al een beetje af. Cityparade is maar 1x per jaar, en als het dan nog eens mooi weer is, dan gaan de meesten naar de Cityparade. |
|
|
| InTeXoR |
| mja dat was ik nog vergeten, dat het gerucht de ronde doet dat hij ook op de cityparade zou komen, als dat zo is zal het hitjespubliek hem daar gaan zien en niet meer naar versuz komen hopelijk ;) |
|
|
| Pumaz |
| Blijven hopen guys :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
voila tis dat wat ik bedoel, alle omstandigheden zitten mee: cityparade met afterparty (en er is nog heel wat te doen de 25ste), veel mensen nog examens, gewoon versuz-publiek is niet tiesto-minded (ze spelen daar nog altijd groove bij mijn weten), er is maar een week om reclame te maken, vrij hoge inkomprijs, ...
seriously, gaat hier volk van het beta-forum? want als ik ga zal het blijkbaar ook alleen zijn, al m'n kameraden hebben nog examens of zien tiesto niet zitten.. :)
normaaal haal ik morgen mijn kaart, het schijnt dat er maar 2500 in VVK zijn (maarja, je weet natuurlijk niet hoeveel ze er de avond zelf nog binnenlaten, maar toch..)
greetz |
jep ik ga hoogstws.
ow ja en geen reclame???? ik heb gisteren op den tv al een dikke reclame spot gezien hierover. twas wel al heel laat dacht ik |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Blijven hopen guys :D |
haha wou het net zeggen :)
hoeveel kost de kaart aan de deuren de night zelf eigenlijk?
Ook 20€ zoals in VVK?
Misschien dat ik dan gewoon eens naar daar ga zien of het druk is of niet en dan alsnog beslis om te gaan ja of nee :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by InTeXoR normaaal haal ik morgen mijn kaart, het schijnt dat er maar 2500 in VVK zijn (maarja, je weet natuurlijk niet hoeveel ze er de avond zelf nog binnenlaten, maar toch..)
greetz |
wetende dat de ABSOLUTE maximum capaciteit van de main room 2000 is, gemiddeld 1500 ... zal't toch wel druk worden :p
nujah, als ze alle zalen open doen met andere djs nog ... dan is 2500 nie zoveel :) den helft ongeveer |
|
|
| InTeXoR |
| kaartje gaan halen, jammergenoeg wel nummer 3245, dus er zullen wel meer als 2500 kaarten in VVK zijn.. toch, ik verwacht er vrij veel van. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
wetende dat de ABSOLUTE maximum capaciteit van de main room 2000 is |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
jammergenoeg wel nummer 3245 |
Dat klinkt als een fijn avondje... |
|
|
| Bertn |
| misschien gaan ze jullie wel stapelen, zo kan er wschl 7000 man binnen:toothless |
|
|
| Kaidreas |
| ^lol misschien gaan ze wel stoeltjes zetten ofzow. :D en een bord met: "verboden te bewegen" :) |
|
|
| crups |
| kaartje 5121 en 5122 hier :) |
|
|
|
|