return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Tiësto @Versuz op 25 juni! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by TOR
ff een roll call mss? mochten er wat mensen van hier naar de Versuz afzakken, zou ik mss ook wel afkomen. het is veel te lang geleden da'k nog naar een feestje geweest ben..

ff in mijn directe omgeving gepolst, maar niemand is beschikbaar helaas

wat ge bedoelt ge met "van hier".
als ik zie dat het enkel vvk is. count me in!
TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas
wat ge bedoelt ge met "van hier".


BeTA-forum
BZRK
Ik kom ook normaal.
InTeXoR


bon, zie het wel zitten nu :) zeker aangezien de vaste versuz-bezoekers het maar niets vinden dat hij op zaterdag komt en hopelijk massaal thuisblijven :)
Zehra
quote:
Originally posted by InTeXoR


bon, zie het wel zitten nu :) zeker aangezien de vaste versuz-bezoekers het maar niets vinden dat hij op zaterdag komt en hopelijk massaal thuisblijven :)


denkt ge? ik ken heel veel mensen die nie naar trance luisteren of whatever... en zelfs die mensen vinden tiesto cool... verwacht u maar aan taferelen gelijk in december 2003.

kga er nie naartoe. had het wel gewild eigenlijk maar ja... 1) examens en 2) versuz is imo veel te klein voor tiesto... dan hoeft het ook nie meer voor mij. wil nie weer ganse avond platgedrukt worden door allerhande mensen... dan geniet ik toch nie van de muziek...

veel fun aan iedereen die gaat. khoop voor jullie da 't toch nog meevalt daar qua volk en da ge u amuseert. veel pix nemen eh ;)
teknasia
hmz idd

2003 was er echt over..

zoveel volk dat t niemeer plezant was :mad:

ma tegen het einde ging het wel! Veel kindjes moesten op tijd thuis zijn en konden zich niet meer amuseren op de niet-commerciële platen die Tijsje toen draaide :D
X-Tune
Het vaste Versuz publiek zal natuurlijk zoals elke week aanwezig zijn. Daarnaast komt er weer een hoop mensen die enkel voor Tiësto komen. Het zal inderdaad drummen worden.
X-Tune
quote:
Originally posted by BZRK
Ik kom ook normaal.


Ik ook, zo met mijn kleren aan dus.
diddi
Mss zal er helemaal ni veel volk zijn gezien de examens... :eyes: :p

Sorry examen'ers :nervous:

gReetz
Kaidreas
quote:
Originally posted by teknasia
hmz idd

2003 was er echt over..

zoveel volk dat t niemeer plezant was :mad:

ma tegen het einde ging het wel! Veel kindjes moesten op tijd thuis zijn en konden zich niet meer amuseren op de niet-commerciële platen die Tijsje toen draaide :D

als ik me goed herinner dan waren het eerst de niet-commerciele platen en dan de hitjes als afsluiter

anyways. ik ga ervoor, voorverkoop (duur ticket), dezelfde dag van cityparade, enz. het zal wel best meevallen peinsk.
Ik ga. kevin als ge goesting hebt, wil ik u wel oppikken in berchem ofzow
:cool:

TOR
idd, denk dat veel mensen op de city parade after party aanwezig zullen zijn. en niet iedereen is al klaar met de examens

qua volk moet het dus zeker te doen zijn.


ik zie nog wel wat ik doe, het blijft een hele afstand natuurlijk. maar een avondje Tiesto zie ik eigenlijk wel zitten. ook een ideale manier om de examenperiode af te sluiten.
teknasia
quote:
Originally posted by Kaidreas
als ik me goed herinner dan waren het eerst de niet-commerciele platen en dan de hitjes als afsluiter

anyways. ik ga ervoor, voorverkoop (duur ticket), dezelfde dag van cityparade, enz. het zal wel best meevallen peinsk.
Ik ga. kevin als ge goesting hebt, wil ik u wel oppikken in berchem ofzow
:cool:


hmz k herinner me toch dat em opt einde platen a la "Michel De Hey vs Secret Cinema - Another Sweater" draaide
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement