return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Tiësto @Versuz op 25 juni! (pg. 8)
View this Thread in Original format
djcresto
De marketing van tiesto doet het toch weer. Eerst maakt hij carriere als trance dj en wordt zo al enorm populair. Dan gaat hij met enkele producties crossover, doet hij mee aan commercielere dingen waardoor hij wereldwijd en ook bij de niet edmlover naamsbekendheid krijgt. Hierdoor verliest hij wel een pak fans van het eerste uur. Nu met zijn ISOS 4 cd en tour wint hij dan weer een pak van die verloren fans terug waardoor hij uiteindelijk nog meer fans heeft dan voorheen :D
Zehra
der wordt ook blijkbaar nergens fatsoenlijk reclame gemaakt (of ben ik mis?)... In 2003 + met TIC in hasselt, hoorde ge al weken op voorhand van veel mensen da tiesto in hasselt zou zijn... nu niks eh :)
djcresto
quote:
Originally posted by Zehra
der wordt ook blijkbaar nergens fatsoenlijk reclame gemaakt (of ben ik mis?)... In 2003 + met TIC in hasselt, hoorde ge al weken op voorhand van veel mensen da tiesto in hasselt zou zijn... nu niks eh :)


Ze hebben Tijs maar kunnen boeken nadat een gig in Nederland was afgelast. Zeker weer een mooie stunt en weer extra trance in België. We mogen niet klagen de laatsten tijd. Maar tgaat er toch afgeladen vol zitten hoor, er mogen nog zoveel cityparades en examens zijn. :D
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto
Maar tgaat er toch afgeladen vol zitten hoor, er mogen nog zoveel cityparades en examens zijn. :D



zijt ma zeker...
De versuz zit zowiezo meestal vol dusja... kmoet er geen tekening bij maken zeker.
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Phortastic
zijt ma zeker...
De versuz zit zowiezo meestal vol dusja... kmoet er geen tekening bij maken zeker.


idd, de kans dat et al halfvol zit met het 'gewone' zaterdag-volk is al groot ... dusjah, daar nog wat fans bij en de versuz zit weer lekker vol :p
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Zehra
der wordt ook blijkbaar nergens fatsoenlijk reclame gemaakt (of ben ik mis?)... In 2003 + met TIC in hasselt, hoorde ge al weken op voorhand van veel mensen da tiesto in hasselt zou zijn... nu niks eh :)


Gister in de Versuz zelf kon je er anders moeilijk naast kijken :)
Kaidreas
^och gelle zijt gewoon jaloers.. :o
Buoyant
quote:
Originally posted by Kaidreas
^och gelle zijt gewoon jaloers.. :o


Dat is waar, ben nu toch al ffkes jaloers op uw buttocks. ;)
TOR
op d4m wordt er geklaagd omdat Tiesto zijn stijl teveel verschilt van de normale muziek op zaterdag

mss vallen die mensen weg.. dat betekent weer minder kans om met geplette tenen en verbrijzelde ribben terug naar huis te moeten
Phortastic
blijven hopen TOR ;):toothless

Bomar
Ik ga er mss ook naartoe; mijn vakantie is dan toch al begonnen, en ik vind da ik da wel verdien na drie weken blokken :D
(ik heb wel geen lidkaart, is da erg?)
DJ Zetski
1. Het is VEEL te ver voor mij
2. Het interesseert mij matig

Conclusie: NO!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement