return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Tiësto @Versuz op 25 juni! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by diddi
tmoet opbrengen hè... Oude Zillion toestanden... khoor het al :D


Greetz


das nog geen excuus om zo een toestanden toe te laten he. Mij lappen zo iets ene keer en dan zien ze me daar nimeer terug. Kga wel lately terug naar versuz boven in de club maar het heeft wel lang geduurd eer ik terug ne voet binnen gezet heb daar.
BZRK
quote:
Originally posted by FredNova
Ik denk niet dat ze hem 's avonds in Hasselt kunnen laten spelen ,dat is een nieuw heizeldrama


Mja, staat toch wel op zijn site. Wordt dan de parade bedoeld ofzo?
Kwestie van te weten of het de moeite is van nog naar Versuz af te zakken of niet. Nieveel zin in overvol feestje.
emma
ben je 100 % zeker fred ?

want ik ging normaal die zaterdagavond naar 4seasons event met Tiesto & ....
maar da hebben ze nu effe zomaar uitgesteld naar 3 december omdat het decor zogezegd niet in orde zou zijn :rolleyes:


't zou dus wel fijn zijn om Tiësto die avond zelf in de Versuz te zien, want ja tis leuk om Tiësto te zien maar als hij op een truck gaat draaien dan is't uberkut om die truck hele tijd te volgen. (waarschijnlijk zal't wel superdruk zijn rond dienen truck)

& tis ook niet zoals Armin vorig jaar deed ? dat hij eerst op de pre-party gaat draaien in de Versuz-tent ?



ps. je DVD zit (eindelijk) in de bus ...
FredNova
quote:
Originally posted by emma
ben je 100 % zeker fred ?

want ik ging normaal die zaterdagavond naar 4seasons event met Tiesto & ....
maar da hebben ze nu effe zomaar uitgesteld naar 3 december omdat het decor zogezegd niet in orde zou zijn :rolleyes:


't zou dus wel fijn zijn om Tiësto die avond zelf in de Versuz te zien, want ja tis leuk om Tiësto te zien maar als hij op een truck gaat draaien dan is't uberkut om die truck hele tijd te volgen. (waarschijnlijk zal't wel superdruk zijn rond dienen truck)

& tis ook niet zoals Armin vorig jaar deed ? dat hij eerst op de pre-party gaat draaien in de Versuz-tent ?



ps. je DVD zit (eindelijk) in de bus ...


Ik heb het uit goede bron ja ;)
Zal mailen naar Dimitri om te vrage of het op truck / pre-party / Versuz is...

ps: merci ;)
Kelly*
Op site van Versuz ....

25 juni
Versuz welcomes Tiesto
dan wa brol over dresscode (geen sportkledij :rolleyes: )
inkom: 20 euro!

Blijkbaar dus toch in Versuz zelf te doen....:(
Phortastic
^^ lol lekker, heizeldrame act 2 dus... :o
Freezel
Wordt weer lekker druk dan, net zoals ik de verhalen gehoord van december 2003 volgens mij ;)
Nyah
quote:
Originally posted by Phortastic
heizeldrama was er nix tegen. Ben toen maanden nimeer naar versuz geweest omdak het zo een dikke schande vond. VEEL TE VEEL man binnen. ge kont ni naar wc, ge kont geen drank halen.. GE KONT NIX!!! Heb ik nog nooit meegemaakt zoget. Dus daarom dak zeg: tiesto @ versuz nooit meer voor mij.

idd, ik vond t echt schandalig toen: godver: om aggressief van te worden :p :o
pukkelpop was ook ni te doen in de tent, duwen, trekken, joeng: hysterische wijver :p buiten ging t nog, maar ja, moet ge de hele tijd naar zo'n scherm kijken om hem aant werk te zien omdat die mensen binnen niet kunnen bedaren :rolleyes:

btw, vrijdag naar U2 geweest, ik had echt schrik dat er ook van die hysterische mensen gingen zijn die zo volle bak gingen duwen (stonden redelijk van voor), maar t viel echt héél goed mee.

ow ja, aan de mensen die roken... als ge rookt, lig dan ni te springen met uw sigaret in uw hand, zodat de assen gevaarlijk dwarrelen langs het gezicht van de persoon die langs u of achter uw staat - en nu zwijg ik :toothless
FredNova
29-11-2002 was OK! Was toen nog veel plaats vrij zelfs!
De keer daarna: 05-12-2003... fataal

Blijkbaar in Versuz zelf... (ik heb nog geen antwoord gehad via mail)
Ik ga dus NIET naar Hasselt.
Phortastic
quote:
Originally posted by FredNova
29-11-2002 was OK! Was toen nog veel plaats vrij zelfs!


idd, was echt vet. A night to remember for me! :)
PS: ik ga dus ook ni naar versuz :)

Kelly*
2003 was echt rampzalig....
Ben toen halfweg Tiesto zenne set doorgegaan wegens
gigantische migraine-aanval
(heel typisch ikke: ginder migraine-aanval en pas alsek halfweg thuis was bennek flauwgevallen .... vertraagde reactie zeker :rolleyes: )

Dus in Versuz zelf.. ikke ook niet aanwezig :(
DeSpErAtOs-X
mooi ... als niemand gaat ... dan ga ik , lekker kalmpjes :p




NOT



examez :( ... en jah, kdraai dien avond zelf 2 uurtjes :p (wicked tijdens de exames majah :p, keuzes make e :p)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement