return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Tiësto @Versuz op 25 juni! (pg. 6)
View this Thread in Original format
emma
ik ga passen denk ik ...
Hasselt is weer een heel eindje rijden voor mij en daar heb ik na 'n feest niet echt zin in.
Zie Tiësto wel in Ibiza :D

Denk dat ik die avond naar Discothèque ga met o.a. David Guetta & Erick E, is weer eens wat anders !
Nagib
quote:
Originally posted by Jasperovitsj En nu is Mike weer 2 keer in belgie om te draaien (Tomorrowland en Illusion beach), en ik ben elke keer weg!!
:whip: :sadgreen:

Same for me! 't Is al een eeuwigheid geleden da'k de Mike live gezien heb en da'k u nog gezien heb ook trouwens :(
Jasperovitsj
Kom de vrijdag mee supporteren voor mij in The Factory ;):p
FredNova
ziet er goed uit:

kaarten verkrijgbaar:
- in versuz shop (20 euro)
- alle vlaamse free record shops (21 euro)

inkom enkel met vvk kaart of lidkaart versuz (= minder donna luisteraars en hitjespubliek)
Phortastic
iedereen heeft toch een lidkaart van de versuz, kheb er zelfs 2 lol :)
Xilver
quote:
Originally posted by Phortastic
iedereen heeft toch een lidkaart van de versuz, kheb er zelfs 2 lol :)


Joa, kben zo eens ene keer in da kot geweest, en khad ook al een vast :)
pooley
Kheb een ouwe kaart, telt da ook? (verleden jaar)
Phortastic
quote:
Originally posted by pooley
Kheb een ouwe kaart, telt da ook? (verleden jaar)



mijne is nog pak ouder :)
FUSyke
quote:
Originally posted by emma
Denk dat ik die avond naar Discothèque ga met o.a. David Guetta & Erick E, is weer eens wat anders !


Ik wil hier ook naartoe ... maar die klote examens é:whip: :mad: :mad: :mad:
TOR
ff een roll call mss? mochten er wat mensen van hier naar de Versuz afzakken, zou ik mss ook wel afkomen. het is veel te lang geleden da'k nog naar een feestje geweest ben..

ff in mijn directe omgeving gepolst, maar niemand is beschikbaar helaas

djcresto
moet werken en ben er dus niet bij
emma
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik wil hier ook naartoe ... maar die klote examens é:whip: :mad: :mad: :mad:


ja, 's wel kut als je niet kan door examens, ik wou volgende week donderdag ook graag naar James Holden gaan maar helaas heb ik vrijdag nog mijn laatste examen.

Maare, thx voor je sig, nu weet ik dat meneer Guetta ook naar Gent komt, ga ik ook even een kijkje nemen denk ik !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement