|
Tune of the Year (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
A: Selu Vibra - Divine
B: Cape Town - Proglifter |
|
|
| Push2005 |
Amai dat ging snel... Untitled audio heeft het niet gehaald dus :( Haha F16 ook niet :p
A: M.I.K.E. - Salvation
B: Allure - The Loves We Lost
Arisen mag geen TOTY worden :o |
|
|
| CygnusX |
A: Selu Vibra - Divine
B: Arksun - Arisen
B was makkelijk, maar bij A heb ik toch effe getwijfeld. Uiteindelijk ben ik toch voor mijn eerste keuze gegaan. |
|
|
| FredNova |
A: Selu Vibra - Divine
B: Cape Town – Proglifter |
|
|
| massiveK |
A: Sean Tyas - Lift (getwijfeld met Yearzero en Divine)
B: Arksun - Arisen |
|
|
| BZRK |
A: M.I.K.E. - Salvation
B: Aalto - 5
Gemakkelijker dan vorige ronde :) |
|
|
| domineesje |
A: M.I.K.E. - Salvation
B: Arksun - Arisen |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Arisen mag geen TOTY worden :o |
Salvation gaat met Brasilia aan de leiding in groep A, en in groep B staat Arisen toch al aardig op voorsprong ;) |
|
|
| Config |
| Al die Salvation-stemmen komen van de Belgen :toothless |
|
|
| Shadowkid |
| Hopelijk wordt Proglifter uiteindelijk TOTY. |
|
|
| FenixStyle |
A: Sean Tyas - Lift
B: Arksun - Arisen |
|
|
|
|