|
Tune of the Year (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Bij mijn weten kan het alleen door meerdere accounts te maken. |
|
|
| TOR |
| Het is zeker Gareth zelf :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
er gaat dus opnieuw gevote moeten worden voor de TOTY
meer informatie HIER |
|
|
| CygnusX |
En we hebben een winnaar! :D
1. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
2. Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix)
3. Deadmau5 - Faxing Berlin
4. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub Mix)
5. Remy & Roland Klinkenberg - Mexico Can Wait
6. Imogen Heap - Hide & Seek (Tiesto's In Search of Sunrise Remix)
Daar kan ik me wel in vinden :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by CygnusX
1. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
|
jawel! was ook mijn vote :)
al denkek ni da er zoveel gestemt is geweest... |
|
|
| Gladius |
| hmmmz jah tja hmm wel... het nummer doet me nu niet meer veel eigenlijk. toch wel zwak eigenlijk dat dit het geworden is |
|
|
| Antony |
| mr een 54 stemmen geloofk... vrij lame |
|
|
| Push2005 |
Sowieso is het een van de sterkste tranceplaten van het jaar. Enorm energiek en uplifting.
Ben ze al wat beugehoord; maar verdient de titel wel.
Vroeger kwamen er meer dan 50 zulke tracks per jaar uit; nu moeten we het stellen met een handvol :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Zelf ging mijn voorkeur uit naar Formentera What? maar met deze uitslag ben ik nog wel vrij tevreden. Zeker aangezien ik Faxin Berlin op die eerste plaats had verwacht. Die zou het volgens mij normaal ook geworden zijn want die had in de oorspronkelijke voting ook al een voorsprong (voor er werd vals gespeeld). Blijkbaar hebben er daarna toen er opnieuw gevote moest worden een heel deel voters afgehaakt (omdat ze nergens van wisten???). |
|
|
| FCB_Fanatic |
| t is weer tijd voor de TOTY vote (deel 2). De thread is in de main discussion HIER terug te vinden. Waag jullie kans om op je favorieten te stemmen. Er is veel kans dat het zal lukken om een aantal tracks in de finale 20 te krijgen aangezien er op dit moment nauwelijks gevote is :toothless |
|
|
| Gladius |
| lol 2 stemmen op 9 dagen |
|
|
| BZRK |
| hier doe ik ook niemeer aan mee. vorige keer 40 stemmen op duizenden users, lekker representatief |
|
|
|
|