return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Tune of the Year (pg. 25)
View this Thread in Original format
CygnusX
Ik ga voor Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix).
The_G0dfather
heb die lange tijd geleden eens gehoord, dacht dat ik die niet zo goed vond, toch nog eens sampleke zoeken

die imogen heep ken ik ook niet, ook eerst eens luisteren dan

zal wss toch faxing berlin zijn, die ownt gewoon, ondanks het eindeloos gezaag en hype erover

tweede plaats wss die dash berlin
Remofski
Wat een zuiglijst... *zucht* Vincent De Moor dan maar.
Jasperovitsj
Meh, ik zou Faxing Berlin gekozen hebben, moest die plaat al niet van oktober 2007 zijn. Mexico Can Wait dan maar :)
Antony
fly away.

nu samen met berlin en formentera 9 stemmen
SpeedBoy
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik ga voor Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix).

+1
Push2005
Ik vind alle platen in die lijst eigenlijk vrij goed. Snap niet echt hoe je dit qua trance een zuiglijst kunt vinden :).
Al die platen hebben iets uniek en konden zich onderscheiden van de rest van de trance dit jaar.

Het verwondert me wel dat Hide & Seek zo hoog is geraakt.
Config
Formentera What natuurlijk :D
BZRK
quote:
Originally posted by Push2005
Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix) dan maar :)

jup :)
TOR
Tie tussen Formentera What en Mexico Can Wait voor mij.
Uiteindelijk voor Mexico Can Wait gestemd als perfecte crossoverplaat. Jammer dat Winter er niet tussen zit..

Faxing Berlin was ik na twee keer beluisteren al beu.

FCB_Fanatic
makkelijke keuze:

Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix) :toocool:

Deze steekt er toch boven uit voor mij. Daarnaast vind ik "Fly Away" en "Mexico Can Wait" enorm goeie tracks uit dit lijstje, enkel "Winter" ontbreekt er wel in. Jammer dat die het niet gehaald heeft. Die Dash Berlin track vind ik niet zo bijzonder en "Faxin Berlin" en "Hide & Seek" vind ik maar niks
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Nautilus
I am suspicious that some unscrupulous character(s) have cheated and submitted multiple votes it this years final poll. I'm going to converse with the administrators and decide if we are going to close the poll and have people PM me their votes for a manual count instead. Full disclosure will be made of the manually submitted votes to assure that everyone's vote is counted fairly.

"Formentera What?" is momenteel eerste. Maar blijkbaar is er dus wel gecheat. Iemand enig idee hoe dat eigenlijk mogelijk is (meerdere accounts niet meegerekend)?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Privacy Statement