|
Tune of the Year (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik snap niet hoe mensen op White Sand kunnen stemmen :nervous: |
There there, het is voorbij. Ie lag er al uit na ronde 1 (nipt verloren van Mark Norman, HA :p) |
|
|
| Bertn |
De Plastic Boy remix heerst anders fameus |
+1
waren alle releases van 2006 maar zo;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik snap niet hoe mensen op White Sand kunnen stemmen :nervous: |
dat snap ik dus evenmin, kheb da plaatje van't begin nie graag gehoord :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Ik ken die track, is een subliem nummer van zijn album van dit jaar.
Maar naast het feit dat het een heel goeie track is, haalt ie natuurlijk vooral veel stemmen omdat het de enige niet-trance track is. En blijkbaar laten de non-trance luisteraars dit jaar hun stem gelden. |
Isoterra had wel een punt in Music Discussion. De trancefreaks hebben zeven platen om uit te kiezen, terwijl de house-elite massaal op die ene plaat stemt.
Het is inderdaad een sterk nummer, maar zo'n royale voorsprong is in mijn ogen toch niet gerechtvaardigd. |
|
|
| Jasperovitsj |
| In de vorige rondes waren er toch ook een hoop niet-trance platen om uit te kiezen (Sedna, Nostalgia,...), dus ik vind het bizar dat ze dan net die BT plaat uitkiezen om te pushen :conf: |
|
|
| Vishnu |
In de vorige rondes waren er toch ook een hoop niet-trance platen om uit te kiezen (Sedna, Nostalgia,...), dus ik vind het bizar dat ze dan net die BT plaat uitkiezen om te pushen :conf: |
Mss omdat die BT plaat nog net iets minder bekend is bij het brede publiek, waardoor de uitkomst van de voting op een trance forum nog lachwekkender gaat ogen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Makes sense :)
Maar ergens in de selectie van de platen moet er toch al een groot aantal mensen die plaat opgegeven hebben? Anders zou ze nooit geselecteerd zijn geweest. En dat ze net zoveel mensen die plaat hebben gekozen, dat lijkt me zo... random :s |
|
|
| Push2005 |
| Moest Sean Tyas er nu vlug een rework van maken zou het wel grappig zijn; dan linken we de overwinning zijn bijdrage :toothless |
|
|
| Bertn |
Makes sense :)
Maar ergens in de selectie van de platen moet er toch al een groot aantal mensen die plaat opgegeven hebben? Anders zou ze nooit geselecteerd zijn geweest. En dat ze net zoveel mensen die plaat hebben gekozen, dat lijkt me zo... random :s |
misschien wordt die op andere boards enorm gehyped? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| die hele TOTY voting is gewoon een grote klucht 'aan het worden' :rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
die hele TOTY voting is gewoon een grote klucht 'aan het worden' :rolleyes: |
En het zegt ook iets over trance dit jaar. Vorig jaar verliep die vote nog perfect normaal...
2006 vond ik algemeen gezien zowat het zwakste jaar voor trance ooit... Velen zijn zich beginnen irriteren. Deze poll is de kers op de taart :) |
|
|
| Bertn |
| 1965 was anders ook wel een behoorlijk zwak trancejaar. |
|
|
|
|