|
Tune of the Year (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Ik ga de rebel uithangen en niet stemmen. :) |
Ge zult het ver schoppen met uw losbandig leven. |
|
|
| domineesje |
Groep A
M.I.K.E. - Salvation
Groep B
Andy Moor vs. Orkidea - YearZero
Groep C
Arksun - Arisen Was toch een moeilijk keuze.
Groep D
Aalto - 5 |
|
|
| Config |
K.
Ook gevote:
group A:
Salvation.. al vond ik da ni echt een 'stunning' groep eigenlijk
group B:
Coldplay - Talk (Max Graham & Junkie Xl Remix) die zijn beiden gewoon meesterlijk
group C:
Sedna
group D:
Nostalgia, omdat het de enige track is dat ik graag zal blijven horen |
|
|
| Jasperovitsj |
Redelijk magere selectie vind ik :o
Anyway, the votes of the Schoten people go to:
Group A: M.I.K.E. - Salvation (Well d'uh! :p )
Group B: BT - The Anhtkythera Mechanism (Enige plaat in die poule die me aanspreekt. Ik hoop alvast dat White Sand het NIET haalt! :nervous: )
Group C: Hybrid - Just for today (Voor mij de moeilijkste keuze, maar HYbrid's genialiteit haalt het net van Sedna :))
Groep D: Jody Wisternoff - Nostalgia (Enorm sterke plaat, en Wisternoff laat echt wel een frisse wind waaien...geniale producer :)) |
|
|
| TOR |
- Group A: Simon Patterson - F16
Moeilijke keuze, want veel sterke platen in de groep.
F16 was het meest originele product, vandaar mn stem.
- Group B: Mike Koglin vs P.O.S. Untitled Audio
Evidente keuze. :)
- Group C: Cape Town - Proglifter
Idem.
- Group D: Orjan - Arctic Globe
Moeilijke keuze, want allemaal relatief matige platen.
Arctic Globe symboliseert wel de opkomst van een nieuwe benadering binnen de trancewereld, vandaar mn stem. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
- Group A: Simon Patterson - F16
Moeilijke keuze, want veel sterke platen in de groep.
F16 was het meest originele product, vandaar mn stem.
|
Jij verkiest F16 boven lift en salvation ?
Dat verbaast me; ik vind die enorm generic :) |
|
|
| TOR |
Ik verwachtte al een reactie van u :p
Ik vond F16 net heel verfrissend. :)
Lift zal wel genoeg stemmen krijgen en Divine geniet eigenlijk zelfs nog mijn voorkeur boven Plastic Boy. |
|
|
| Bertn |
| :)amai, khad gedacht da ge die PB wel goed ging vinden kevin:) |
|
|
| TOR |
| Ik vind het ook een sterke plaat, maar niet de sterkste uit groep A. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by TOR
- Group D: Orjan - Arctic Globe |
Farizeeėr! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Farizeeėr! |
Het was een objectieve stem, geen gevoelsmatige :p
Mijn verdediging laat je bewust weg, zeker? :D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Config
group A:
Salvation.. al vond ik da ni echt een 'stunning' groep eigenlijk
|
ni echt? kheb ier bena zitten wenen over die groep. Exactly en Salvation. Maar ik weet nog hoe zot ik vorig jaar al was van Mystery, dan kan ik voor de moment een andere plaat beter vinden, ma maakt me ni uit. Mystery all the way
andere groepen:
B:White Sand, 2de keuze was Yearzero
C:Arisen
D:regelrecht Aalto - 5, jammer voor Arctic Globe
los voor 4 zou ik Mystery, Exactly, 5 en Arctic Globe gekozen hebben. Het 4 groepen systeem is leuk van opbouw, ma toch ook ni 100% waterdicht. |
|
|
|
|