|
Tune of the Year (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| Kvind het al moeilijk om een top 10 van albums te maken, laat staan voor tracks. Daar begin ik gewoon niet aan. |
|
|
| Bertn |
| is under sun vs signum - captured (sebastian brandt remix) nu eigenlijk al gereleased? want die past wel in mijn top 10. |
|
|
| FredNova |
| Kyau vs Albert - Kiksu :toothless |
|
|
| Desperado22 |
so far...
Selu Vibra - Divine
Algarve - The longest Journey
Super 8 - Get Off
Talla2xlc - Carry Me
Supermode - Tell me why
Carl B - Social Suicide
DJ Tatana - If i Could
Filo & Peri - Ordinary Moment |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Desperado22
Supermode - Tell me why |
Afgrijselijke track vind ik.
Als er nog één producer zo'n groove/house remake maakt van een 80's track, snij ik z'n keel over. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
is under sun vs signum - captured (sebastian brandt remix) nu eigenlijk al gereleased? want die past wel in mijn top 10. |
Nee, en bij mijn weten nog niet eens gesigned :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
Afgrijselijke track vind ik.
|
+1 |
|
|
| The_G0dfather |
Nog beetje wachten om te zien of dak ze niet beu word maar m'n nummer 1 zou wel eens under sun - capoeira kunne zijn.
ofwel
dj shah - a glimpse of heaven
of
jes - people will go |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Nog beetje wachten om te zien of dak ze niet beu word maar m'n nummer 1 zou wel eens under sun - capoeira kunne zijn.
ofwel
dj shah - a glimpse of heaven
of
jes - people will go |
Glimpse of heaven is wel van 2005, weet nog dat Tiesto die draaide tijdens 18Y Illusion.. ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Glimpse of heaven is wel van 2005, weet nog dat Tiesto die draaide tijdens 18Y Illusion.. ;) |
Enkel de officiele releasedate telt voor deze nominaties :)
En dat is 2006 voor die plaat, hehe. |
|
|
| Jasperovitsj |
Joel Armstrong - Silver moon (Derek Howell remix)
Mikael Delta - Dancing with an angel (B.I.G. island mix)
Spacedubs - On the edge (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's remix)
Om er al 3 te noemen. |
|
|
|
|