|
Tiesto verbrand op Ibiza!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bij gebrek aan plaatjes nu maar zo:
OWNED!
Damn, dat je het nog geloofd ook nog. |
misschien maakte cosmic ook een grapje? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bij gebrek aan plaatjes nu maar zo:
OWNED!
Damn, dat je het nog geloofd ook nog. |
Dat jij geloofd dat hij het serieus geloofd:p |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Asperge
Dat jij geloofd dat hij het serieus geloofd:p |
OWNED!
:p
(boeie) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Asperge
Dat jij geloofd dat hij het serieus geloofd:p |
Ja dat geloof ik ja.
Anders had er wel een smiley oid bijgestaan.
Ik zie hem er iig wel voor aan. |
|
|
| Dj Lex |
Whaha Snuggle, daar ga je ff lekker de klompentuin in! :D
PS: niet IEDEREEN zet smilies bij zijn posts om aan te duiden of hij iets geloofd of niet :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Whaha Snuggle, daar ga je ff lekker de klompentuin in! :D
PS: niet IEDEREEN zet smilies bij zijn posts om aan te duiden of hij iets geloofd of niet :p |
Nou lekker belangrijk, ik denk nog steeds dat hij het meende :) En nu om niet dom over te komen zegt dat het een geintje was :p
Maarja, het beoeit heelemaal niets, netzoals dit topic :D Ik vond het iig wel komisch. |
|
|
| New Wave |
| Neee Brammie, je bent gewoon dik geownd. :p |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou lekker belangrijk, ik denk nog steeds dat hij het meende :) En nu om niet dom over te komen zegt dat het een geintje was :p
Maarja, het beoeit heelemaal niets, netzoals dit topic :D Ik vond het iig wel komisch. |
Dat is het leuke van internet, je weet niet of iemand t meent of niet omdat de manier waarop je t uitspreekt niet weer te geven is...:D
Maar Snuggle, wat zou mij t kunnen boeien dat Tiesto's tere huidje teveel UV-straling heeft opgelopen? Precies...... |
|
|
| TranceFool |
| Clown! :haha: :clown: |
|
|
| kutvolkots |
| Serieus, ik geloofde het. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Serieus, ik geloofde het. |
Je heet ook nie voor niets kutvolkots:p |
|
|
|
|