return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Tiesto verbrand op Ibiza!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
kutvolkots
Ik ben 16.

En zelf maar ik meer grappen van. 'Wie verzamelt er eigenlijk wat?' - Ander

'Ja, ik verzamel verkrachtte kinderlijkjes, ik heb al een hele verzameling in mijn kelder.' - Ik

'Zoenen met een meisje is heel normaal hoor. Ik heb zelf ook wel een paar keer met me zus gezoent. - Een of ander meisje.

'Wie heeft er nou niet een paar keer met je zus gezoent?' - Ik

'Jij peutert gewoon zo vaak in je neus dat het spontaan begint te bloeden..' - Meisje

'Jij peutert zo vaak in je kut dat het elke keer spontaan begint te bloeden.' - Ik

Typische asperger humor waarbij je moet nadenken om het te snappen en vooral ook humor die bijna niemand snapt en om kan lachen tenzij je een beetje buiten het 'normale' valt is de ervaring.
Remy D
quote:
Originally posted by kutvolkots
Ik ben 16.

En zelf maar ik meer grappen van. 'Wie verzamelt er eigenlijk wat?' - Ander

'Ja, ik verzamel verkrachtte kinderlijkjes, ik heb al een hele verzameling in mijn kelder.' - Ik

'Zoenen met een meisje is heel normaal hoor. Ik heb zelf ook wel een paar keer met me zus gezoent. - Een of ander meisje.

'Wie heeft er nou niet een paar keer met je zus gezoent?' - Ik

'Jij peutert gewoon zo vaak in je neus dat het spontaan begint te bloeden..' - Meisje

'Jij peutert zo vaak in je kut dat het elke keer spontaan begint te bloeden.' - Ik

Typische asperger humor waarbij je moet nadenken om het te snappen en vooral ook humor die bijna niemand snapt en om kan lachen tenzij je een beetje buiten het 'normale' valt is de ervaring.



dit is echt de post van het jaar :o
jp
Ben ik het helemaal mee eens :toocool:

Remy en KVK hebben overigens meer gemeen dan ze zullen willen toegeven :D
SnuggLe
Dude, you need some serious councelling.... of TBS.
Remy D
quote:
Originally posted by jp
Ben ik het helemaal mee eens :toocool:

Remy en KVK hebben overigens meer gemeen dan ze zullen willen toegeven :D


ik heb hem jaren misbruikt in een kelder, hij heeft meer stokken en piemels in zijn kont gehad dan er KLM vluchten zijn... :stongue: dat verklaart het een beetje JeeePeee :tongue2
TranceFool
Bannen die handel :o
kutvolkots
Achteraf vond ik het toch wel lekker.
New Wave
quote:
Originally posted by kutvolkots
Nee, maar het is grappig om je iedere keer te zien zeggen 'dat boeit niet en *bladibla*'

Leuk dat ik even met je zielige menselijke geestje mocht spelen.


Als er iets is wat je niet doet dan is het spelen met mij. Wat ene lachertje gozer.:haha:
Remy D
ik mag hem wel:tongue2
kutvolkots
Speel ik niet met je? Speel je dan liever met jezelf?

New Wave
Eindelijk iemand van hetzelfde niveau? :p heb je nou 5 jaar op moeten wachten.
New Wave
quote:
Originally posted by kutvolkots
Speel ik niet met je? Speel je dan liever met jezelf?


Ik ruk me suf. Zijn je ballen al gaan hangen? lijkt er niet op.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement