|
Tiesto verbrand op Ibiza!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Maar daar heb ik geen aan. |
Wij ook niet. Aan de rest wat je post trouwens ook niet. |
|
|
| kutvolkots |
Nee, maar het is grappig om je iedere keer te zien zeggen 'dat boeit niet en *bladibla*'
Leuk dat ik even met je zielige menselijke geestje mocht spelen. |
|
|
| jp |
kutvolkots: 128 (12.95 posts per day)
spammer :eyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by jp
kutvolkots: 128 (12.95 posts per day)
spammer :eyes: |
En wat een afschuwelijke (trieste) naam! :mad: |
|
|
| kutvolkots |
| Ja nee, natuurlijk.. als het over geslachtsdelen en ex-maaginhoud gaat mag het niet.. Nee ik moet me wel aan regels houden die mensen die ouder dan ik zijn gemaakt hebben zo'n 80 jaar geleden voordat ik geboren was he. |
|
|
| jp |
| ik zag daar laatst nog een filmpje van op *********** of zo |
|
|
| Djeebie |
| Ben je trouwens geïnspireerd door Hans Teeuwen dat je voor die naam gekozen hebt? |
|
|
| kutvolkots |
Nee, ik haat Hans Teeuwen zijn type humor 'Buitenlands zijn kut!' *Whayhayhhahaha* 'Turken moeten dood!' *Whhahahahahahahhah*
Niets mis op zich met het gebruiken van controversiele dingen in humor maar het moet wel een beetje intelligent in elkaar zitten. Stereotype autisten humor vind ik nog altijd de beste. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Ja nee, natuurlijk.. als het over geslachtsdelen en ex-maaginhoud gaat mag het niet..
|
Dat zeg ik niet, ik vind het gewoon een ranzige naam die nergens op slaat! Vraag me ook af hoe oud je bent, dat je serieus onder zo'n naam gaat lopen posten...
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Niets mis op zich met het gebruiken van controversiele dingen in humor maar het moet wel een beetje intelligent in elkaar zitten. |
die naam van jou komt inderdaad heel intelligent over! :( |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Nee, maar het is grappig om je iedere keer te zien zeggen 'dat boeit niet en *bladibla*'
Leuk dat ik even met je zielige menselijke geestje mocht spelen. |
Jij ziet dat al als spelen met iemands geest? zozo. |
|
|
| jp |
| Laat die gozer nou. Ieder z'n ding. Als ie vervelend is zet je 'm gewoon op ignore. Pfff altijd maar dat gezeik. Neem alles niet zo serieus. We vallen in herhaling. En deze post lijkt wel een telegram. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Joost ofwel teh ultim4te j00stet0rz heeft het en kent het hele periodieke systeem uit z'n hoofd inclusief relatieve atoommassa, atoomgetal en en electronconfiguratie. |
Brenda ofwel Brendildo the Smegmababe word 's ochtends altijd wakker met een dildo in haar endeldarm en als ze dan moet schijten perst ze dat ding relatief zo hard uit haar anus dat het zo gaat bloeden dat door de magnetische velden AIDScellen worden aanmaakt, leuk als je dat kan maar je hebt er niet zoveel aan... |
|
|
|
|