return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Tiesto verbrand op Ibiza!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Brenda ofwel Brendildo the Smegmababe word 's ochtends altijd wakker met een dildo in haar endeldarm en als ze dan moet schijten perst ze dat ding relatief zo hard uit haar anus dat het zo gaat bloeden dat door de magnetische velden AIDScellen worden aanmaakt, leuk als je dat kan maar je hebt er niet zoveel aan...



:stongue:

Ik heb dit wel 10x opnieuw gelezen. Wreed.
kutvolkots
Er bestaad niet zo iets als een AIDS cel, ten eerste is het een virus dat de ziekte veroorzaakt een een virus bestaat niet uit cellen en ten tweede heet het het HIV-Virus en niet het AIDS-virus.
AirPole
quote:
Originally posted by kutvolkots
Er bestaad niet zo iets als een AIDS cel, ten eerste is het een virus dat de ziekte veroorzaakt een een virus bestaat niet uit cellen en ten tweede heet het het HIV-Virus en niet het AIDS-virus.


Er bestaat ook niet zoiets als een werkwoord dat in de tegenwoordige tijd op een 'd' eindigt. :p
jp
Iedereen vanavond verplicht Rainman kijken
AirPole
quote:
Originally posted by jp
Iedereen vanavond verplicht Rainman kijken


Komt die erop dan? :conf:
kutvolkots
He wat hoe laat?


Ik ben zelf autist, ik wil wel zien hoe ze dat aanpakken.
jp
quote:
Originally posted by kutvolkots
He wat hoe laat?


Ik ben zelf autist, ik wil wel zien hoe ze dat aanpakken.


Nee ik bedoel als ze die film effe huren dan weten ze hoe ze met je om moeten gaan ;)
AirPole
Pff, ik heb een oom die autistisch is en daar kan ik PRIMA mee opschieten heur. Die gedraagt zich dan ook niet zoals ku********. :)
jp
Tja er schijnen meerdere vormen voor te komen. De een erger dan de andere
Three 'O Three
quote:
Originally posted by jp
Ben ik het helemaal mee eens :toocool:

Remy en KVK hebben overigens meer gemeen dan ze zullen willen toegeven :D


Precies, dus dat ignoren op kutvolkots zal dan ook wel meevallen, aangezien de meesten Remy D ook nog wel tolereren. Eerlijk gezegd vind ik kutvolkots nog sterkere posts maken dan Remy. Leuke strijd.

kutvolkots
Dat mag ik toch zeker wel hopen?
Three 'O Three
quote:
Originally posted by kutvolkots
Dat mag ik toch zeker wel hopen?


Dat mag kutje. Buiten de poep- en plashumor is het nog wel te verdragen ;) (hint)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement