|
Tiesto verbrand op Ibiza!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| kutvolkots |
| Komt voor he, dat alle autisten niet praten is onzin, we maken slecht contact, je hebt ook autisten die maar aan een stuk door blijven lullen en niet door hebben dat mensen het niet meer boeit. |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Komt voor he, dat alle autisten niet praten is onzin, we maken slecht contact, je hebt ook autisten die maar aan een stuk door blijven lullen en niet door hebben dat mensen het niet meer boeit. |
;) |
|
|
| eieregooie |
| Anders herhaal je mijn punt even |
|
|
| Roger |
| doe ik maar al te graag voor je:p |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Remy D
ik mag hem wel:tongue2 |
yep;)
Die naam is misselijkmakend kut idd maar das juist de bedoeling,dat ie der verder niks aan heeft zal m vast ook niks boeien:P |
|
|
| kutvolkots |
| Nee kijk, ik lul aan een stuk door maar heb wel door dat het mensen niet boeit he. Dat is weer wat anders. |
|
|
| Donna |
| ja naja kan je uit ervaring vertellen dat dat niet overgaat,waar t om gaat is dat t jezelf boeit toch? |
|
|
| kutvolkots |
| Het boeit me zelf vaak ook niet, ik houd gewoon van mensen zieken. |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Het boeit me zelf vaak ook niet, ik houd gewoon van mensen zieken. |
Dat is niet gezond, maar dat boeit je waarschijnlijk ook niet. Je kijkt nogal onverschillig tegen alles aan, ventje. Maar ook dat boeit je ook weer niet waarschijnlijk. |
|
|
| kutvolkots |
"Nothing really matters, anyone can see. Nothing really matters, nothing really matters... to me."
Het doet er allemaal geen toe want niets heeft een doel en alles is perfect. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by jp
Remy en KVK hebben overigens meer gemeen dan ze zullen willen toegeven :D |
denk dat je dit ff moet herzien jeepee :o :o |
|
|
|
|