|
Tiesto verbrand op Ibiza!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Maar Snuggle, wat zou mij t kunnen boeien dat Tiesto's tere huidje teveel UV-straling heeft opgelopen? Precies...... |
Relaxed, wil je ook niet veroordelen voor iets ofzo :D
Het kan jou niets boeien, klopt, maar ik dacht echt even dat je er in geloofde en dat vond ik wel komisch :D No offense man :D |
|
|
| kutvolkots |
| Wat heeft mijn naam ermee te maken? Een kut vol kots kan heel slim zijn minst goed berreid hoor. |
|
|
| robin |
| Je doet net alsof een kut met kots een gerecht is, voor mij niet anyway.. verder ook niet zo vaak slimme gerechten gezien, hoewel, gister had ik een stuk brocolie dat Pi kon opnoemen tot 83.000 cijvers na de komma :eyes: |
|
|
| kutvolkots |
In de klas noemen wij het syndroom van asperger 'broccoli'.
Tias* heeft het en die kan van getallen in 3 cijfers binnen een paar seconden uitrekenen of het priemgetallen zijn in z'n hoofd.
* Ook wel bekend als '73|-| 0]\/[|\|10\x/|\|11 714><(0|2)^oneindig2'[teh-omni-ownii-tiax-maal-or-tot-de-oneindigste-z] |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
In de klas noemen wij het syndroom van asperger 'broccoli'.
Tias* heeft het en die kan van getallen in 3 cijfers binnen een paar seconden uitrekenen of het priemgetallen zijn in z'n hoofd.
* Ook wel bekend als '73|-| 0]\/[|\|10\x/|\|11 714><(0|2)^oneindig2'[teh-omni-ownii-tiax-maal-or-tot-de-oneindigste-z] |
Wat een gast |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AirPole
Wat een gast |
mwjha, we hebben er wat aan he? |
|
|
| kutvolkots |
| Joost ofwel teh ultim4te j00stet0rz heeft het en kent het hele periodieke systeem uit z'n hoofd inclusief relatieve atoommassa, atoomgetal en en electronconfiguratie. |
|
|
| New Wave |
leuk man.... |
|
|
| robin |
mijn buurman, of wel BuUrMan0rzst0r spreekt en schrijft vloeiend spaans
(tis dan ook een spanjool :rolleyes: ) |
|
|
| kutvolkots |
| Matthijs heeft het ook en die heeft een IQ van 146, we zijn er alleen nog niet achter gekomen waar dat vandaan komt, hij haalt 6'en en 7's en heeft steeds uitleg nodig. |
|
|
| robin |
| Heb je zelf ook wat te melden? Of ben jij zoeentje die altijd maar over anderen praat? |
|
|
| kutvolkots |
Oh ja, ik heb asperger en ik kan een model van me hele dorp in me hoofd maken en het in alle gewenste richtingen draaien.
Maar daar heb ik geen aan. |
|
|
|
|