|
Tiesto verbrand op Ibiza!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| kutvolkots |
Ja ik weet het, uit verveling vertel ik wel eens een grap aan een drol die ik net gelaten heb maar hij lacht er nooit zo erg om.
Effe serieaux..
Wat is er mis met poep en plas humor? Waarom zou iets automatisch niet grappig meer zijn als het over seks of poep gaat. Mensen zeggen wel eens dat ik soms goor kan zijn maar ik zie het liever als dat ik die onderwerpen als elk ander onderwerp behandel. Ik heb het veel vaker over andere onderwerpen die me meer boeien dan over seks en zo maar ik zal het er niet niet over hebben omdat het 'ongepast' zou zijn. |
|
|
| jp |
| Ach je groeit er op een gegeven moment wel overheen :p |
|
|
| kutvolkots |
| Is dat dan een goeie zaak? |
|
|
| jp |
| Ik denk het wel. En beter laat dan nooit toch? |
|
|
| Cosmic |
Deze 3 minuten van mn leven krijg ik nooit meer terug...
Bedankt KVK! |
|
|
| kutvolkots |
| Het leven is hard, leven is nog harder, het raakt maar niet uitgeroeid. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Deze 3 minuten van mn leven krijg ik nooit meer terug...
Bedankt KVK! |
Drink een biertje minder dan sta je weer kiet |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by jp
Drink een biertje minder dan sta je weer kiet |
Wat denk je zelf?
:p
Wel erg voor Tiesto he? |
|
|
| kutvolkots |
| Arme tijs, en hij verdient al zo weinig. |
|
|
| jp |
| Tiesto ist ein Einstiegsmodell :o |
|
|
| eieregooie |
| Y ging over autisten toch? Ik zag er net nog een op het postkantoor en die bleef maar lullen aan die balie maar ik stond net te ver om het te kunnen volgen... Op een gegeven moment werd het steeds luider en uiteindelijk liep ie stampvoetend weg met de mededeling dat Maxima een publieke hoer is :toothless |
|
|
|
|