return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05) (pg. 2)
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
רשימות איכשהו?
nuclear
ברווזונים שלי אם אני עוד לא בן 18 יש מצב אני נכנס?
אף פעם לא הייתי בהופעה של מישו ענק כמו פול...
אני חייב להיות שם :|:|
cluBBer
quote:
Originally posted by nuclear
ברווזונים שלי אם אני עוד לא בן 18 יש מצב אני נכנס?
אף פעם לא הייתי בהופעה של מישו ענק כמו פול...
אני חייב להיות שם :|:|


10% אולי
90% לא


אמרין ינגן 3 שעות
איזה זוועה
אני לא נוסע לאילת בשביל
DJ SPIKES
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
רשימות איכשהו?


quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
Presale starts on sanday 24th of July.
At Krembo-records store in Sheinkin Tel-Aviv.
And will cost 100nis.


אני גם קונה מוקדמת פעם שעברה דפקו אותי חזק עם הרשימות
ככה שלא לוקח סיכון!!!

מקווה שיהיה לי מספיק כסף גם להכין חולצה של וואנדיט וטראנסאדיקט
:gsmile:
YoraY
must be sham!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אני גם קונה מוקדמת פעם שעברה דפקו אותי חזק עם הרשימות
ככה שלא לוקח סיכון!!!

מקווה שיהיה לי מספיק כסף גם להכין חולצה של וואנדיט וטראנסאדיקט
:gsmile:


דבר איתי בקשר לחולצה אני יכול לארגן לך חולצה לבנה עם כיתוב מודפס שחור בכלום כסף


! ואלי - אתה בר מזל גדול
תעשה חיים אחי צלם הרבה!


לגבי ואן דייק
שעתיים וחצי זה לא הרבה כשתהיו שם תבינו אבל כן זה חוויה למשאוהב
לא הייתי ממליץ על לשבת בבית בואו נגיד
אז משיכול שינצל את זה וילך!


ארמין זה יותר בעיה כי 3 שעות בלבד (אין עוד אטרקציה מלבדו) וצריך לסבול את כל הנסיעה לאילת בשביל זה...

ושחר...נו אז היית בכמה מסיבות של די גיים גדולים אז מה עכשיו די גיי שבא לפחות מ-6 שעות סט אתה לא תלך?

יאמאן...טכנית פול לא יכול למצוץ לך...הוא די סנוב...לא מוצץ למי שהוא לא מכיר
מקווה שעד 2035 יצא לך לראות די גיי גדול
עם גישה כזו אני בספק גדול....
THE_BLUE_DRAGON
אני צריך כיתוב לבן על גבי שחור
אבל זה לא כיתוב אלה לוגואים ככה שלא משנה
אני מוציא חולצה שני צדדים ב 50 שקלים חדשניים
אם זה צבעוני ואם זה לא זה אותו מחיר

!!!...PPPPPPPPPVVVVVVVVVDDDDDDDDDDDDD...!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אני צריך כיתוב לבן על גבי שחור
אבל זה לא כיתוב אלה לוגואים ככה שלא משנה
אני מוציא חולצה שני צדדים ב 50 שקלים חדשניים
אם זה צבעוני ואם זה לא זה אותו מחיר

!!!...PPPPPPPPPVVVVVVVVVDDDDDDDDDDDDD...!!!


טוב אחי תראה תחולצה אחרי האירוע ונשקול אם זה יצא ממש יפה ויותר זול מאיפה שאני עושה אולי נהיה בקשר לגבי פרויקטים עתידיים:)
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ושחר...נו אז היית בכמה מסיבות של די גיים גדולים אז מה עכשיו די גיי שבא לפחות מ-6 שעות סט אתה לא תלך?


לא
אבל וואלה אנלא יסע לאילת בשביל סט של 3 שעות
הנסיעה כבר לא שווה את זה

כמו שהתבאסנו שמרקוס ניגן שעתיים בדום
אתה לא בא למסיבה בשביל זה..
רוב המסיבות שהייתי פה דיג'יים ניגנו 3-4 שעות
יוהן, דיגוויד, ארמין, פרי...
אבל שעתיים וחצי וואלה זה ביאוס
זה אומר שהוא יעלה ב 3:30
עד 6
חבל..
m0sh
מפונק...לא טוב אל תלך ואל תבכה
יש דברים אחרים באילת ככה שאפשר לנצל את כל הסוף שבוע
אני נראה לי לא יהיה בפול ולא בארמין כי אני יעבוד מלא בשבוע הזה אבל נראה לי אני מביא שבוע הבא קפיצה לאילת...למישהו יש המלצה למלון נורמלי זול?

Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
מפונק...לא טוב אל תלך ואל תבכה
יש דברים אחרים באילת ככה שאפשר לנצל את כל הסוף שבוע
אני נראה לי לא יהיה בפול ולא בארמין כי אני יעבוד מלא בשבוע הזה אבל נראה לי אני מביא שבוע הבא קפיצה לאילת...למישהו יש המלצה למלון נורמלי זול?


מה מה יש באילת ים ובנות? יש לי פה
m0sh
רק עכשיו אני קולט שזה בתל אביב ולא ירושלים..אבל אני עובד כמו חמור כל הסוף שבוע הזה אז אין מצב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement