| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ושחר...נו אז היית בכמה מסיבות של די גיים גדולים אז מה עכשיו די גיי שבא לפחות מ-6 שעות סט אתה לא תלך? |
לא
אבל וואלה אנלא יסע לאילת בשביל סט של 3 שעות
הנסיעה כבר לא שווה את זה
כמו שהתבאסנו שמרקוס ניגן שעתיים בדום
אתה לא בא למסיבה בשביל זה..
רוב המסיבות שהייתי פה דיג'יים ניגנו 3-4 שעות
יוהן, דיגוויד, ארמין, פרי...
אבל שעתיים וחצי וואלה זה ביאוס
זה אומר שהוא יעלה ב 3:30
עד 6
חבל.. |
|
|