return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05) (pg. 4)
View this Thread in Original format
TTman
היום אני נוסע לקנות כרטיסים.

אני מקווה שלא יעשו בעיות
m0sh
למה זה לא השבוע...סעמק

טוב אני רואה שלא רשום גילאים על הכרטיס ככה שאני לא צופה בעיות...
YoraY
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
לא הכי טוב בלצלם הזמנות אבל הפעם השתדלתי חחח...
ואני רוצה 12 שעות סט אז מה?
דיי לזיין בשכל ובואו נפרק את המועדון הזה!!!
:crazy: :crazy: :crazy:



וואי אחי שיחקת אותה :>


אני בטוח בא...


מי יכול להדריך אותי איך להגיע באוטובוסים מהתחנה המרכזית ת"א
עד לשנקין? - קרמבו רקורדז
THE_BLUE_DRAGON
מונית שירות או אוטובוס קו 4
עד לפינת:
שינקין, אלנבי וקינג-ג'ורג' 0
כנס לשינקין ותחפש בהמשך קרמבו, מול גינת שינקין.
בהצלחה חחח...
m0sh
איך חברים או אוטו?
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY

מי יכול להדריך אותי איך להגיע באוטובוסים מהתחנה המרכזית ת"א
עד לשנקין? - קרמבו רקורדז


קח קו 66 מתחנה מרכזית עד בוגרשוב שם אתה הולך שמאלה יורד עד קינג גורד ואז ימינה עד הסוף וחותך ברמזור ימינה ואתה בשנקין
YoraY
quote:
Originally posted by m0sh
איך חברים או אוטו?


שאלת אותי? - אוטו......
yaman
מה באמת נסגר עם הפוליטיק אוף דנסיג 2?
Major_X
היי אנשים!
אני התארגנתי על 3 כרטיסים. אתם יכולים ליצור קשר עם דן הוא אחראי על הכרטיסים של האומן בת"א. אני קניתי ממנו אישית. הבנאדם בך הכל רוצה מספרי ת"ז של כל מי שמגיע. אין שום בעיה עם גילאים.

לכל מי שמעוניין המספר של דן הוא - 052-5606661.

שאלה מעניינת - ארמין מנגן באותו זמן באילת. למה שהוא לא ישדר משם את ASOT?

שמחתי לעזור,

אייל.
skelz
quote:
Originally posted by Major_X
היי אנשים!
אני התארגנתי על 3 כרטיסים. אתם יכולים ליצור קשר עם דן הוא אחראי על הכרטיסים של האומן בת"א. אני קניתי ממנו אישית. הבנאדם בך הכל רוצה מספרי ת"ז של כל מי שמגיע. אין שום בעיה עם גילאים.

לכל מי שמעוניין המספר של דן הוא - 052-5606661.

שאלה מעניינת - ארמין מנגן באותו זמן באילת. למה שהוא לא ישדר משם את ASOT?

שמחתי לעזור,

אייל.


ASOT מוקלט מראש..
ארמין לא יכול לנגן את זה לייב מאילת
לך תארגן שם אינטרנט
ולך פה ולך שם
יותר מידיי בלאגן
חוצמזה ההפקה לא תממן את זה וגם ארמין לא
לא כלכלי פשוט
:D

ולגביי הפלייר
סתכלו למעלה
SKYY Vodka
מה אנחנו רוסים עם שיני זהב?? :D
(קחו בהומור.. אין לי שום דבר נגד רוסים :))

yaman
quote:
Originally posted by skelz
ASOT מוקלט מראש..
ארמין לא יכול לנגן את זה לייב מאילת
לך תארגן שם אינטרנט
ולך פה ולך שם
יותר מידיי בלאגן
חוצמזה ההפקה לא תממן את זה וגם ארמין לא
לא כלכלי פשוט
:D

ולגביי הפלייר
סתכלו למעלה
SKYY Vodka
מה אנחנו רוסים עם שיני זהב?? :D
(קחו בהומור.. אין לי שום דבר נגד רוסים :))



הסט יעבור בשידור חי באמ טי וי לא?
YoraY
קניתיייייי:))))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement