|
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by skelz
SKYY Vodka |
משהו סוף הדרך
אלה עם שיני זהב שותים וודקה קגליביץ' |
|
|
| m0sh |
| רק סטוליקריסטל וודקה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
ASOT מוקלט מראש..
ארמין לא יכול לנגן את זה לייב מאילת
לך תארגן שם אינטרנט
ולך פה ולך שם
יותר מידיי בלאגן
חוצמזה ההפקה לא תממן את זה וגם ארמין לא
לא כלכלי פשוט
:D |
אם ארמין הם היו רוצים אפשר לשדר את זה
גם ככה יש שם ניידת של 99 שמשדרת שידור חיי
הם יכולים להעביר משם לאינטרנט
אבל בטח הם אמרו שזה יהיה דפוק |
|
|
| yaman |
גם ברדיו וגם בטלוויזיה?
בדיוק כמו סנשיישן |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by m0sh
רק סטוליקריסטל וודקה! |
לא מכיר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by skelz
ASOT מוקלט מראש..
ארמין לא יכול לנגן את זה לייב מאילת
לך תארגן שם אינטרנט
ולך פה ולך שם
יותר מידיי בלאגן
חוצמזה ההפקה לא תממן את זה וגם ארמין לא
לא כלכלי פשוט
:D |
ארמין כבר מזמן לא מנגן לייב תתוכניות שלו למעשה מאז שהוא התחיל לעשות את התוכניות באבלטון
אני חושב שתוכנית האקס אקס אקס אל תוכנית מספר 173 הזכורה לטובה מסוף שנה שעברה היתה האחרונה שהיתה לייב
(יכול להיות שהיתה עוד אחת אחריה...)
גם אם הוא יושב באולפנו הקט והנחמד בזמן התוכנית (ובינינו זה לא קורה כמעט) הוא כבר לא עושה תוכנית לייב |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Major_X
היי אנשים!
אני התארגנתי על 3 כרטיסים. אתם יכולים ליצור קשר עם דן הוא אחראי על הכרטיסים של האומן בת"א. אני קניתי ממנו אישית. הבנאדם בך הכל רוצה מספרי ת"ז של כל מי שמגיע. אין שום בעיה עם גילאים.
לכל מי שמעוניין המספר של דן הוא - 052-5606661.
שאלה מעניינת - ארמין מנגן באותו זמן באילת. למה שהוא לא ישדר משם את ASOT?
שמחתי לעזור,
אייל. |
בן כמה אתה בנאדם?
למה הדן הזה עשה לי קצת בעיות.
גיל, נראה לי שאני מוותר. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
בן כמה אתה בנאדם?
למה הדן הזה עשה לי קצת בעיות.
גיל, נראה לי שאני מוותר. |
מה קרה עם דן מה אמר לך? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קרה עם דן מה אמר לך? |
אמר לו "פה זה לא אגד" :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- cluBBer
- Elin Gersin
- fusi
- Haoman TraffiC
- Huge-A
- Major_X
- Scorchio
- Shahar
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- YoraY
|
|
|
| Black Dragon |
גיל יש לך טעות :)
אלעד לא בא לפול ואן דייק :) אנחנו טסים באותו ערב..אבל נראה אותו יום שבת |
|
|
| OREN |
| אז מה נסגר בני 18 יכולים להיכנס ??? |
|
|
|
|