return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05) (pg. 5)
View this Thread in Original format
cluBBer
quote:
Originally posted by skelz
SKYY Vodka



משהו סוף הדרך

אלה עם שיני זהב שותים וודקה קגליביץ'
m0sh
רק סטוליקריסטל וודקה!
Shahar
quote:
Originally posted by skelz
ASOT מוקלט מראש..
ארמין לא יכול לנגן את זה לייב מאילת
לך תארגן שם אינטרנט
ולך פה ולך שם
יותר מידיי בלאגן
חוצמזה ההפקה לא תממן את זה וגם ארמין לא
לא כלכלי פשוט
:D



אם ארמין הם היו רוצים אפשר לשדר את זה
גם ככה יש שם ניידת של 99 שמשדרת שידור חיי
הם יכולים להעביר משם לאינטרנט
אבל בטח הם אמרו שזה יהיה דפוק
yaman
גם ברדיו וגם בטלוויזיה?

בדיוק כמו סנשיישן
cluBBer
quote:
Originally posted by m0sh
רק סטוליקריסטל וודקה!


לא מכיר
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by skelz
ASOT מוקלט מראש..
ארמין לא יכול לנגן את זה לייב מאילת
לך תארגן שם אינטרנט
ולך פה ולך שם
יותר מידיי בלאגן
חוצמזה ההפקה לא תממן את זה וגם ארמין לא
לא כלכלי פשוט
:D


ארמין כבר מזמן לא מנגן לייב תתוכניות שלו למעשה מאז שהוא התחיל לעשות את התוכניות באבלטון

אני חושב שתוכנית האקס אקס אקס אל תוכנית מספר 173 הזכורה לטובה מסוף שנה שעברה היתה האחרונה שהיתה לייב
(יכול להיות שהיתה עוד אחת אחריה...)
גם אם הוא יושב באולפנו הקט והנחמד בזמן התוכנית (ובינינו זה לא קורה כמעט) הוא כבר לא עושה תוכנית לייב
TTman
quote:
Originally posted by Major_X
היי אנשים!
אני התארגנתי על 3 כרטיסים. אתם יכולים ליצור קשר עם דן הוא אחראי על הכרטיסים של האומן בת"א. אני קניתי ממנו אישית. הבנאדם בך הכל רוצה מספרי ת"ז של כל מי שמגיע. אין שום בעיה עם גילאים.

לכל מי שמעוניין המספר של דן הוא - 052-5606661.

שאלה מעניינת - ארמין מנגן באותו זמן באילת. למה שהוא לא ישדר משם את ASOT?

שמחתי לעזור,

אייל.


בן כמה אתה בנאדם?

למה הדן הזה עשה לי קצת בעיות.

גיל, נראה לי שאני מוותר.
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
בן כמה אתה בנאדם?

למה הדן הזה עשה לי קצת בעיות.

גיל, נראה לי שאני מוותר.


מה קרה עם דן מה אמר לך?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מה קרה עם דן מה אמר לך?

אמר לו "פה זה לא אגד" :D
THE_BLUE_DRAGON

  • cluBBer
  • Elin Gersin
  • fusi
  • Haoman TraffiC
  • Huge-A
  • Major_X
  • Scorchio
  • Shahar
  • THE_BLUE_DRAGON
  • TTman
  • YoraY

Black Dragon
גיל יש לך טעות :)
אלעד לא בא לפול ואן דייק :) אנחנו טסים באותו ערב..אבל נראה אותו יום שבת
OREN
אז מה נסגר בני 18 יכולים להיכנס ???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement