return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON


Here he comes again!!!!!

PvD @ Haoman 17 club in Tel-Aviv
On the 4th of August 2005!!!

Paul will play a 2.5 hours set from 02:30 to 05:00.
Presale starts on sanday 24th of July.
At Krembo-records store in Sheinkin Tel-Aviv.
And will cost 100nis.

More info coming soon...
See you there!!!
:crazy:
m0sh
הופה!
למרות שלא התלהבתי ממנו יותר מידי בפתיחה של הקרים יש מצב אני ילך לזה כי זה האומן 17!
Shahar
יש מצב אני שם
אם אני מוותר על ארמין
Glenn-Holmes
שעתיים וחצי...?
מה נסגר בארץ המסכנה שלנו.... מביאים די גיים בחו"ל בשיבל לתת להם לנגן רק שעתיים וחצי....עלוב מדי לטעמי
skelz
שמע פול ואן דייק בארץ זה נדיר
וזה שווה ביקור :D

אני אישית אשקול להיות שם
האומן 17 לפי דעתי זה ה-מועדון בתל אביב
רק יש לו פאק אחד.. אין בו אוורור בגרוש ויוצאים משם עם עיניים אדומות בגלל העשן של הסיגריות שמסתובב באוויר
ואם יש סיבה שבגללה אני לא יבוא.. זו הסיבה
לאדע אם שווה לי לסכן כל כך את בריאותי בגלל זה :/
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by skelz
שמע פול ואן דייק בארץ זה נדיר
וזה שווה ביקור :D

אני אישית אשקול להיות שם
האומן 17 לפי דעתי זה ה-מועדון בתל אביב
רק יש לו פאק אחד.. אין בו אוורור בגרוש ויוצאים משם עם עיניים אדומות בגלל העשן של הסיגריות שמסתובב באוויר
ואם יש סיבה שבגללה אני לא יבוא.. זו הסיבה
לאדע אם שווה לי לסכן כל כך את בריאותי בגלל זה :/


אוי איזה הגזמה...לסכן את בריאותך...
אם אתה יכול להכנס תכנס
כמה די גיים גדולים כבר יצא לך לראות ליייב? אל תוותר על זה
Black Dragon
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שעתיים וחצי...?
מה נסגר בארץ המסכנה שלנו.... מביאים די גיים בחו"ל בשיבל לתת להם לנגן רק שעתיים וחצי....עלוב מדי לטעמי


הוד גדולותך, אנו מצטערים שזה לא לטעמך..רק שעתיים וחצי :)
לי זה לא משנה אני בתאריך הזה אהיה בדאנס וואלי :)
נראה את כוווווווווללללם.

חבל שאתה לא בא אילנוי :)
Ron_Shtren
מה בקשר לגילאים ? שוב פעם אני אאלץ לפספס ??
19 נכנס ??
Viber
תגידו בלי קשר לכול זה,פול ואן דייק לא אמר פעם שהוא בחיים לא יופיע בישראל בגלל שהוא מפחד והאינטיפאדה וכו'? מה נהיה?? מחכה לו על הגג מסוק מילוט והוא ילבש שכפ"צ??

ואל תהיו טמעים,פיוידי מופיע רק בגרמניה למשך יותר משעתיים וחצי...
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
תגידו בלי קשר לכול זה,פול ואן דייק לא אמר פעם שהוא בחיים לא יופיע בישראל בגלל שהוא מפחד והאינטיפאדה וכו'? מה נהיה?? מחכה לו על הגג מסוק מילוט והוא ילבש שכפ"צ??

ואל תהיו טמעים,פיוידי מופיע רק בגרמניה למשך יותר משעתיים וחצי...


זה מסריח להביא דיג'יי לשעתיים תלא מבין?
ארמין באילת באותו יום ל 3 שעות ואנלא הולך כי זה קצת
עזוב אתה עוד בקטע שאתה מתלהב מכל דיג'יי שבא ואתה תבוא גם לחצי שעה

Viber
quote:
Originally posted by Shahar
זה מסריח להביא דיג'יי לשעתיים תלא מבין?
ארמין באילת באותו יום ל 3 שעות ואנלא הולך כי זה קצת
עזוב אתה עוד בקטע שאתה מתלהב מכל דיג'יי שבא ואתה תבוא גם לחצי שעה


מה קשור למיתלהב?
פול ואן דייק הוא פרימדונה אין מה לעשות,תימצא לי סטים שלו שהיו יותר משעתיים וחצי מחוץ לגרמניה...מקסימום תימצא כמה בודדים אז למה שהוא ישנה את מנהגו בשביל כמה ישראלים שבאים לשמוע 'טראנסים'??1
yaman
פול יכול למצוץ לי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement