return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05) (pg. 3)
View this Thread in Original format
cluBBer
אני מקווה להגיע
בלי קשר לפאל ואן לסבית
בא לי לראות את המועדון
אמרו לי שהוא משהו טוב
YuVaL
יש מצב שאפילו 2 קטינים יחדרו למועדון ב
4.8.......

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :eyespop:
YoraY
בקשר לדיון לגבי הזמן שפול מתקלט

אני זוכר פעם היו ימים תקליטנים מובחרים היו באים לארץ נותנים סט 5-6 שעות בשקט, בתקופות האחרונות באמת חלה ירידה כלשהי.....






קיצררר חברים אם אפשר לקבל קצת יותר פרטים - אולי גם איזו תמונה בפאנן של ההזמנה - בכיף

וגם לא תזיק רשימת נוכחי
TA
OREN
מאיזה גיל אפשר להיכנס?
YuVaL
המסיבה עצמה היא בליין של יום חמישי שזה 25+
OREN
איזה זין שמעתי גם שמקפידים על הגילאים
yaman
אפרופו חולצות

אני יודע שארמין מוכר אצלו באתר חולצות עם הלוגו של השם שלו

חולצה בת זונה
m0sh
כן היום לוקחים סכומים מטורפים...
אבל שמעו גם באיביזה לא מתקלטים בדרך כלל יותר מ3 שעות...יש עוד דיג'אים
THE_BLUE_DRAGON
Presale will cost 100nis untill wednesday 27th of July,
After, will cost 120nis.

טוב מחר ילך לקנות אין הרבה ברירות.
SychoShiver
שעתיים וחצי זה די עלוב , אבל בכל זאת זה פול

m0sh
די די מה זה הדרישות האלו זה בסדר גמור
לפני כמה שנים בקושי באו לפה אומנים אז תגידו תודה
THE_BLUE_DRAGON
לא הכי טוב בלצלם הזמנות אבל הפעם השתדלתי חחח...
ואני רוצה 12 שעות סט אז מה?
דיי לזיין בשכל ובואו נפרק את המועדון הזה!!!
:crazy: :crazy: :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement