|
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
אני מקווה להגיע
בלי קשר לפאל ואן לסבית
בא לי לראות את המועדון
אמרו לי שהוא משהו טוב |
|
|
| YuVaL |
יש מצב שאפילו 2 קטינים יחדרו למועדון ב
4.8.......
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :eyespop: |
|
|
| YoraY |
בקשר לדיון לגבי הזמן שפול מתקלט
אני זוכר פעם היו ימים תקליטנים מובחרים היו באים לארץ נותנים סט 5-6 שעות בשקט, בתקופות האחרונות באמת חלה ירידה כלשהי.....
קיצררר חברים אם אפשר לקבל קצת יותר פרטים - אולי גם איזו תמונה בפאנן של ההזמנה - בכיף
וגם לא תזיק רשימת נוכחי
TA |
|
|
| OREN |
| מאיזה גיל אפשר להיכנס? |
|
|
| YuVaL |
| המסיבה עצמה היא בליין של יום חמישי שזה 25+ |
|
|
| OREN |
| איזה זין שמעתי גם שמקפידים על הגילאים |
|
|
| yaman |
אפרופו חולצות
אני יודע שארמין מוכר אצלו באתר חולצות עם הלוגו של השם שלו
חולצה בת זונה |
|
|
| m0sh |
כן היום לוקחים סכומים מטורפים...
אבל שמעו גם באיביזה לא מתקלטים בדרך כלל יותר מ3 שעות...יש עוד דיג'אים |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Presale will cost 100nis untill wednesday 27th of July,
After, will cost 120nis.
טוב מחר ילך לקנות אין הרבה ברירות. |
|
|
| SychoShiver |
| שעתיים וחצי זה די עלוב , אבל בכל זאת זה פול |
|
|
| m0sh |
די די מה זה הדרישות האלו זה בסדר גמור
לפני כמה שנים בקושי באו לפה אומנים אז תגידו תודה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
לא הכי טוב בלצלם הזמנות אבל הפעם השתדלתי חחח...
ואני רוצה 12 שעות סט אז מה?
דיי לזיין בשכל ובואו נפרק את המועדון הזה!!!
:crazy: :crazy: :crazy:
 |
|
|
|
|