return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05) (pg. 7)
View this Thread in Original format
m0sh
yet again pvd

בוא נקווה שהוא יהיה יותר טוב מבקרים
YoraY
טוב הדרכה לצעיר חלק ב



מי יכול להדריך אותי כמה שיותר מפורט איך אני מגיע לאומן דרך כביש החוף........?
YoraY
כביש החוף

עובר
מחלף חוף השרון
געש
שפיים
מחלף שמריהו רבין
מחלף הסירה

צומת גלילות לפנות שמאלה

כביש 5

ישר ישר וימינה - (יציאה לאילון דרום)

מחלף קרן - ממשיך קדימה

מחלף רוקח - קדימה!!!

מחלף ההלכה - קדימה

מחלף הרכבת - קדימה

מחלף השלום קדימה

מחלף לגרדיה לפנות ימינה ליציאה למחלף "לה גרדיה" ועכשיו אני ברחוב "ראש פינה"



עוברים צמת גדול עם רחובות כמו "הרכבת" "לבגדה" ממשיכים ישר עם ראש פינה

פונים ימינה ל"לוינסקי"

פונים שמאלה לשדרות הר ציון

ישר ישר עוברים את "מטלון "וולפסון" "הקונגרס" את הקופת חולים הלאומית
ואת שיבת ציון

ואז! ימינה בדרך שלמה

עוברים חזנוביץ'+אליקום (רחובות מפוצלים) את צ'לנוב את מולדת את העלייה+שוקן את הרצל
את הקישון אבולעפיה את חיים בן עטר את ויטל את הרא"ש

ואז! שמאלה באברבנאל ישר ישר ישר ובסוף הרחוב בפינה זה 88!




נכון ?:> :P
m0sh
נראה לי הכי פשוט לצאת בקיבוץ גלויות ימינה
ושוב ימינה לרחוב של הרכבת הישנה
אז אתה מגיע לקו וזה ליד שם איפשהו
m0sh
היה....בסדר

אהבתי את המקום
YoraY
סיכומו של ערב:


נוסע נוסע נוסע... מסתבך בדרך לפחות 3 פעמים (טוב פעם ראשונה שלי על ההגה ועוד לאומן 17...)

מגיע באיחור של איזה רבע שעה -20 דקות
כבר חשבתי אכלתי אותה אבל מסתבר שעדיין לא הכניסו

נעמדתי בעמדת הכרטיסים ממכירה מוקדמת , אחרי איזה 15 דקות של בירבורי אנגלית מייגעים עם תיירים נכנסתי ראשון מבין האלה עם הכרטיס למכירה מוקדמת...

נכנס..... מקום יפה.... מתמקם למעלה מאחורי הפטיפון השמאלי של התקליטן... סהר זנגילביץ', מקרר בצ'יל אווט ועד תורו של פול זה רק
התחמם עם הרבה טק האוס מוזר מקורי ומעניין עד רמת הרטיחה!

אגב אורחים מעניינים היו צ'ופי, טל מוסרי והאחים פלאש - (בלי נוכחותו של שמואל מישומה...)

פול עולה.....ולכל מעריצי טראקטור חדשות טובות: גם פול השתמש בה על מנת לטעון שירים אל ה
C-1000
:|תקליטים לא היו שם..............
מיקסר מטורף אירגנו שם ..... 6 ערוצים והרבה כפתורים גדולים ומעניינים שפול אהב להשתעשע איתם בסט
עם תחילת הסט מיהרו האחים פלאש לשלשל לידייו של פול את ה
CDR
שהיה כתוב עליו
שמואל וצ'ופי - לוב דםשןכחש (משו שלא הצלחתי להבין... אבל זה עם די כמעט בטוח)
אם אני לא טועה ולא דמיינתי פול ניגן את הקטע הזה בסט
לגבי הסט שלו: אני לא אוהב פרוג.... זה לא הפול של פעם.....עכשיו כולו עם נטייה לפרוג, כך שהיה סבבה רק בגלל שזה היה חי באומן בוואליאום שוחק אוזניים...
היו קטעים שלא מוכרים לי בשיט.. (ותאמת אם קצת מאמץ הייתי יכול להביא פה טראקליסט שלם - הרי בסופו של דבר כל שמות השירים הועלו בטרקטור..)
ממ... הוא שם את
hello strings
בגרסאתם של האחים... וכמובן שאף אחד שם בקושי יודע שהטראק שמתנגן נעשה ע"י אנשים שנמצאים במועדון כרגע
רק אני השתגעתי בשבילהם בשמחה כשקלטתי את השם בטרקטור, הם כבר קלטו ע"פ הביטים.....
בסוף הטראק הקדשתי לאחים טיפת כבוד והשתחוותי בפניהם בפנאן... מה שמאוד בידר אותם :>
אההההה פשלה עצבנית של פול המסכן שהגיב באדישות מוחלטת למקרה הרשלני שהלך שם...
באמצע העליה של
Time of Our Lives
כל הקהל היה באקטזה!

ohhhhhhhhhhh this is the tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime of our liiiiiiiiiiife ohhhhhhhhhhhh this is the
tiiiiiiiii@!$!@%!@#^#JOV@ פוק......פוק......פוק......פוק......פוק......

כןןן זה קרה לווו פשוט באמצע העליה הוא לחץ כנראה על כפתור שגוי במחשב - מה שהחזיר את נקודת הניגון לנקודת ההתחלה (קיו)ד

בקיצר פול הנבוך קצת התקשה בתפעול התקלה ונאלץ פשוט להעביר לטראק שהכין בצד השני

כל שיריו הידועים של פול מהשנתיים האחרונות היו שם...
סך הכל מיקסים טובים

אחרי שפול ירד ... הלכתי גם אני לדרכי...

כמובן שהיה צריך לפחות פעמיים להסתבך בדרך אבל לא נורא...........




אם אני אזכר בעוד מושו גד
Major_X
תגיד אחי, מה זה ה- C-1000?

הייתי שם אתמול. היה מפוצץ! אני על PVD!

אשמח לקצת TRACK LISTS של הקטעים הטובים שהיו שם... למרות שלא היה קשה לזהות את PAUL VAN DYK - FOR AN ANGEL!!!

מה ז"א שהוא עובד עם TRACKTOR? מה קרה לימים של ויניל? CDR?

עד מתי הוא היה שם?

תגידו, עכשיו שאלה בקטע הבריאותי... איך האוזניים שלו שורדות סט כל יום? וואלה לא הייתי אפילו קרוב לרמקולים שמקדימה ויצאתי עם זימזומים מטורפים.
האם האוזניות שלו אוטמות את האוזן לחלוטין? סתם מסקרן...

אייל.
THE_BLUE_DRAGON
:disbelief
אני עדיין מת!!!!!!!!!!!
:disbelief
נסכם בהמשך אם בכלל אצליח איך...:crazy:
shmintz_mix
אהלן הנה כמה קטעים שזהיתי אתמול:
Yellow Blackbird - Superfly (Andy Moor Remix)
Lolo - Who Are You (Original Mix)
Sander Van Dooren - Dark Roast (Original Mix)
Paul Van Dyk - For An Angel
Paul van Dyk - Nothing But You

מבחינתי היה חלש ביותר
נתחיל מזה שהיה צפוף ולא יכלו לזוז
צפוף ברמות מטורפות הרבה זמן לא ראיתי כזה דבר..פשוט דחסו ודחסו ודחסו בלי סוף.
המוסיקה הייתה חזקה מדי לטעמי.. יותר מדי טכנואית... בקיצור אכזבה...
נקווה שלפחות אתם נהנתם...:-)
YoraY
quote:
Originally posted by Major_X
תגיד אחי, מה זה ה- C-1000?

הייתי שם אתמול. היה מפוצץ! אני על PVD!

אשמח לקצת TRACK LISTS של הקטעים הטובים שהיו שם... למרות שלא היה קשה לזהות את PAUL VAN DYK - FOR AN ANGEL!!!

מה ז"א שהוא עובד עם TRACKTOR? מה קרה לימים של ויניל? CDR?

עד מתי הוא היה שם?

תגידו, עכשיו שאלה בקטע הבריאותי... איך האוזניים שלו שורדות סט כל יום? וואלה לא הייתי אפילו קרוב לרמקולים שמקדימה ויצאתי עם זימזומים מטורפים.
האם האוזניות שלו אוטמות את האוזן לחלוטין? סתם מסקרן...

אייל.


הסי 1000 זה אולי המכשיר היותר מהפכני בתולדות סי די ג'י לתקליטן בזכות הפונקציה המפורסמת של הגלגל שמחכה בצורה מושלמת תקליט ונותן לך את האפשרות לעשות סקראטץ' ומה שתרוצה...

תיכול לראות אותו ב
http://www.pioneerprodj.com/
פרודאקט-> דיגיטאל ויניל (טשוםכישם משו)ד



הוא עבד גם עם
CDR
וגם על טראקטור 2 - שדרך אגב למי שיש ספקות: "מה פול וואן דייק מתקלט מ
MP3?"
טעות מרה בפיו ושלא תופץ השמועה לרעתו של פול.....
הסתכלתי בעצמי על איכות ה
KBPS
של השירים, וכל השירים היו באיזה 1411, ולמי שזה לא אומר יותר מדי זאת אומרת שהם בפורמט
WAV
יענו שהכל ריפים של פול בעצמו. אני כמעט בטוח שהוא פשוט לקח איזה בוחטה של
CDR
שיש לו ופשוט העביר הכל למחשב.....


בקשר לאוזניים- זה די הזוי מה שהולך שם! למה לא אכפת להם מהאוזניים של האנשים שבאים..... זה פשוט נננננננזזזזזזזזזזזזזקקקקקקקקקקקק
נזק נזק נזק! בפירוש המילה! אנשים שמבלים במקום באופן קבוע ואפילו פעם בחודש מצידי..... בדוק!!! שהם יכולים לשכוח מהאוזניים שלהם בגיל 40-50
ללא ספק נזק לטווח ארוך ואני שמח מאד שאני מבקר שם פעם במילניום!


...
השתיה?.... אתם יודעים כמה עלה לי בקבוק מים עם כוס קרח?
12 שקל!@$
בושה בושה...

YO-I
התגובות כאן יחסית רגועות לעומת התגובות של הכותבים ביזראל אנדרגראונד
הבנתי שהדבר המזעזע היה חוסר ההתחשבות באנשים מבחינת איכלוס
אנשים התעלפו, בקושי נשמו והאומן חגג עם בוכטה של כסף

הנה בחור בשם טל שהוציא את כל זעמו על המסיבה אתמול

מבחינתי, זה היה הערב הכי מאכזב שחוויתי מאז שהצטרפתי לסצינה הזאת לפני חמש שנים...

זה פשוט לא חוכמה!!!!

אם הקיבולת של האומן הוא "איקס" אנשים, אז זה לא חוכמה להכניס למקום "איקס +1000" אנשים!!!!

זה לא חוכמה לבנות את המועדון הכי מתקדם בארץ - כשהוא לא מסוגל לאוורר אף אחד!!!!

זה לא חוכמה לשים זין על הקהל שלך!!!!

אני רוצה להודות לאומן על זה שאחרי המסיבה - אני יודע כיצד סבתא שלי הרגישה בקרונות המשא באירופה, בחצי הראשון של שנות ה-40, אתם דחסתם אותנו שם כמו בהמות!!!! העיקר להכניס כמה שיותר אנשים!!! העיקר למכור כמה שיותר כרטיסים

אני לא הצלחתי להנות, אבל אולי ככה זה יוצא כשלא מצליחים לנשום...

בכל זאת יש צד חיובי לעניין:
אני כבר לא מייחל לבואם של מגה די ג'ייז יותר
אני כבר לא מחכה שסאשה יגיע
אני כבר לא מצפה שדיפ דיש ישברו את החרם,
כי אני יודע כיצד תיראה המסיבה הבאה, הרי כל מה שייכתב פה לא יזיז לאיש - ובפעם הבאה זה היה בדיוק אותו הדבר - ידחסו מאות אנשים מעבר למה שאפשרי

אחרי שיצאתי מהמועדון ב-2:30, זה היה משעשע לראות כמויות של אנשים נשפכים החוצה, מתלוננים על מה שקורה בפנים. נרשמו שתי תקריות של גברים שסחבו את החברות שלהם לאוטו, כי הן היו חצי מעולפות

נכנסתי שוב ב-3:30, אך אחרי כל מה שקרה בהתחלה - לא הצלחתי להיכנס לאווירה שוב. מצטער שאני לא כותב על המוסיקה, פשוט לא הצלחתי לחוות כלום

פשוט חבל לי, עד שמביאים מישהו נורמאלי לארץ - חייבים להרוס

מאוכזב קשות,
טל

זאת הייתה התגובה שלי ביזראל אנדגראונד


טל, אני מצטער בשבילך אבל אחי ביננו? זה היה כל כך ברור שזה יקרה
אין מה לעשות, מסיבות כאלו הן מסיבות כסף ולא משנה באיזה מועדון המסיבה תתקיים, בטוח שלדן אין מה לבוא בטענות ולא שבאת אבל אלו היושבים למעלה ומנהלים את המקום באמת צריכים לחשוב על מה שקרה אתמול

אני תמיד אומר לעצמי מתי יקרה האסון הבא, אני זוכר מסיבה באומן בירושלים שטייסטו ניגן בה, הייתי אז כתב בניוזיק ובאתי לסקר את המסיבה למגזין והייתי בשוק ממה שהלך שם

אנשים נמחצו בחוץ עוד לפני שהם ניכנסו, מהפחד שחלילה יקרה לי משהו, הלכתי אחרי מישהו שידעתי שהוא בטוח ייכנס בדרך בטוחה, אז הלכתי אחריו, שמו טל מוסרי, בימים הוא מתעסק עם ילדים בערוץ הילדים ובלילות הוא מפזז ברחבת האומן, אחרי שהבהרתי לעדי טלמור מי אני, נכנסתי

בפנים המצב היה לא פחות גרוע, עמוס עד כדי כך שלא היה במקום חמצן, אם לא הייתי מתאורר אחת לחצי שעה, לא הייתי יוצא משם עם הרגליים על הקרקע

ואני אומר דרשני, דברים כאלו יכולים להרוס מסיבה שכולם מחכים לה המון זמן וזה נראה שהלקח לא נלמד וחבל, עדיף אלף איש חוגגים בסבבה מאשר אלף חמש מאת איש בלי חמצן ועם הכנסה קצת יותר גדולה ממה שבניתם עליו

מקווה שאולי הצוות המקסים של האמון ייקח את זה לתשומת ליבו כי המועדון צריך להיות ברמה האירופאית לא רק בגלל הדיג'ייס שהם מביאים

וחוץ מזה, איך פול היה? נתן בראש? 0
Shahar
כן היה מפוצץ וזה היה צפוי
הרבה לפני המסיבה ידענו שזה יקרה
זה לא היה קשה לחזות את זה
בטח לא למי שדיבר עם צח על המסיבה :D
כבר שבועיים צח אומר לי שהולך להיות דחוס אחושרמוטה
וזה היה צפוי אבל עדיין נהנתי רצח
אם היו פחות 500 איש היה יותר כיף...אבל מצד שני כשהמקום לא מלא אני לא מרגיש טוב זה משו פסיכולוגי
באמצע המסיבה אחת שם ביקשה שאני יעזור לה לעבור מקום מרוב הלחץ היא אמרה היא לא מבינה איך נתנו לכל כך הרבה אנשים להיכנס
נראה לי שגם אילן פלאש אמר לי משהו דומה
קיצור ההיא הייתה כוסית סוף לא זוכר אפילו מתי הלכתי ממנה אבל חבל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement