|
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Major_X |
מצטער חברים
לא ראיתי ששאלתם אותי משהו...
אני בן 25. דן לא עשה לי בעיות.
מחכה ל- PVD בכיליון עיניים...
אייל. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
החולצה מוכנה יצא הכי מכוער שיש!!!!!!
אבל על הזין העיקר לחפור גם ככה לא ישאר ממנה הרבה אחרי אותה מסיבה
:D |
|
|
| m0sh |
הייתי בטוח שאני עובד כל השבוע כמעט ובסוף לא בחמישי שישי אז אני מגיע כי אילת זה כבר מאוחר
אז יש מצב שמישהו מארגן לי כרטיסים ב100 שקל?
אני בא עם שתי חברים... |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by OREN
אז מה נסגר בני 18 יכולים להיכנס ??? |
לא כאלה שהבריזו מאיביזה השנה
;)
וחוצמזה אם לא היית מבריז מאיביזה אז היית תופס את ואן דייק שבוע אחרי שהוא פה בכל מקרה |
|
|
| OREN |
מה אני יעשה לא יסתדר חבר שלי לא הצליח לארגן ת'כסף
אני יכלתי לנסוע עם איתכם אבל עם כל הכבוד לפני הצבא עושים טיול עם חברים
לא נורא יבוא היום ואני יהיה באיביזה אם החלום שלי עולה 7000 שקל אני יגשים אותו
ושיהיה לכם את הטיול הכיבן זונה שיכול להיות !!1 |
|
|
| m0sh |
| בלי להעליב אבל 7000 שקל לא יעשו לך את טיול החלומות שלך! |
|
|
| OREN |
| quote: | Originally posted by m0sh
בלי להעליב אבל 7000 שקל לא יעשו לך את טיול החלומות שלך! |
אז כמה יעשו אותו??
אני מדבר על שבוע באיביזה |
|
|
| Glenn-Holmes |
אצלי הסיפור למשל עלה עד כה כ-3600
ועוד 850 יורו ילוו אותי לשבוע החלומי שלי
חוץ מזה אני בכל מקרה לא מתכוון לבזבז איפה שלא צריך...
מסיבות כבר ייקחו לי את רוב הכסף אני מניח |
|
|
| m0sh |
| אם בשבילך שבוע זה טיול חלומות אז סבבה! |
|
|
| YuVaL |
חחחחחח מוש יש לך דיבור של שחצן מנייק...
לא יודע אם זה רק לי אבל ככה זה נשמע.. תגובות ציניות ומעצבנות... |
|
|
| m0sh |
מה הקשר דיבור של שחצן...ממש לא
אני בסך הכל אומר ששבוע זה לא יהיה טיול חלומות !
שבועיים כבר משהו אחר,בלי לחץ ועם הרבה יותר זמן |
|
|
| Shahar |
לכו כוסאמו (חחחחחחח המש"ק גף שלנו) תן לי לרדת עם חברה שלי לאילת לסוף שבוע זה שבוע חלומות בשבילי לא רואה את איביזה לא רואה שום מקום
וזה יקרה ב 18.8 :D
בע"ה |
|
|
|
|