return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Paul Van Dyk @ Haoman 17 Tel-Aviv (04.08.05) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Major_X
מצטער חברים
לא ראיתי ששאלתם אותי משהו...
אני בן 25. דן לא עשה לי בעיות.
מחכה ל- PVD בכיליון עיניים...

אייל.
THE_BLUE_DRAGON
החולצה מוכנה יצא הכי מכוער שיש!!!!!!
אבל על הזין העיקר לחפור גם ככה לא ישאר ממנה הרבה אחרי אותה מסיבה
:D
m0sh
הייתי בטוח שאני עובד כל השבוע כמעט ובסוף לא בחמישי שישי אז אני מגיע כי אילת זה כבר מאוחר

אז יש מצב שמישהו מארגן לי כרטיסים ב100 שקל?
אני בא עם שתי חברים...
fusi
quote:
Originally posted by OREN
אז מה נסגר בני 18 יכולים להיכנס ???

לא כאלה שהבריזו מאיביזה השנה
;)
וחוצמזה אם לא היית מבריז מאיביזה אז היית תופס את ואן דייק שבוע אחרי שהוא פה בכל מקרה
OREN
מה אני יעשה לא יסתדר חבר שלי לא הצליח לארגן ת'כסף
אני יכלתי לנסוע עם איתכם אבל עם כל הכבוד לפני הצבא עושים טיול עם חברים
לא נורא יבוא היום ואני יהיה באיביזה אם החלום שלי עולה 7000 שקל אני יגשים אותו
ושיהיה לכם את הטיול הכיבן זונה שיכול להיות !!1
m0sh
בלי להעליב אבל 7000 שקל לא יעשו לך את טיול החלומות שלך!
OREN
quote:
Originally posted by m0sh
בלי להעליב אבל 7000 שקל לא יעשו לך את טיול החלומות שלך!


אז כמה יעשו אותו??
אני מדבר על שבוע באיביזה
Glenn-Holmes
אצלי הסיפור למשל עלה עד כה כ-3600
ועוד 850 יורו ילוו אותי לשבוע החלומי שלי
חוץ מזה אני בכל מקרה לא מתכוון לבזבז איפה שלא צריך...
מסיבות כבר ייקחו לי את רוב הכסף אני מניח
m0sh
אם בשבילך שבוע זה טיול חלומות אז סבבה!
YuVaL
חחחחחח מוש יש לך דיבור של שחצן מנייק...
לא יודע אם זה רק לי אבל ככה זה נשמע.. תגובות ציניות ומעצבנות...

m0sh
מה הקשר דיבור של שחצן...ממש לא
אני בסך הכל אומר ששבוע זה לא יהיה טיול חלומות !
שבועיים כבר משהו אחר,בלי לחץ ועם הרבה יותר זמן
Shahar
לכו כוסאמו (חחחחחחח המש"ק גף שלנו) תן לי לרדת עם חברה שלי לאילת לסוף שבוע זה שבוע חלומות בשבילי לא רואה את איביזה לא רואה שום מקום
וזה יקרה ב 18.8 :D
בע"ה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement