|
[09,10-09-2005] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Die Ocean Diva heeft het niet meer. Tijd voor een andere locatie. Ik ben bang dat hier het verkeerde volk op af gaat komen :( |
|
|
| ambs |
dit is ook stom!! \
armin wordt gewoon een tmf-publiek dj :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:  |
|
|
| jp |
| Nou zo'n vaart zal het niet lopen, alhoewel Armin wel erg vaak te zien is op de nationale Breezerzender. Ferry Corsten was ook megahot in 2000 en is vervolgens wat meer in de schaduw gaan staan. Misschien zal je grote vriend dit voorbeeld volgen... |
|
|
| Mindphaser |
Ziet er wel leuk uit.
Boeit me eerlijk gezegd ook niet zo veel hoe de tickets worden aangeboden.. als je een fan bent van de dj's of muziek dan ga je er gewoon heen zonder te zeiken.
Zie ook niet zo in waarom Armin nou opeens een TMF publiek dj zou zijn... zijn cd's en platen liggen overal in de winkels dus elke nerd kan aan zijn werk komen, heeft niks met duracel te maken. |
|
|
| jp |
Het zijn nog kut batterijen ook. Geef mij maar Philips (=Panasonic -twaalf stuks voor 3 Euro bij Hornbach)
1. Platz Varta Photo Accu 800 "sehr gut" (1,5)
2. Platz Ansmann Photo 900 "gut" (1,7)
2. Platz Panasonic Power Rechargeable Pro+ "gut" (1,7)
4. Platz Sony NH-AAA-B2C "gut" (1,8)
5. Platz Ansmann Photo 2400 "gut" (2,2)
6. Platz Energizer Rechargeable 2300 "gut" (2,3)
6. Platz Panasonic Power Rechargeable Pro+ "gut" (2,3)
6. Platz Varta Photo Accu 2300 "gut" (2,3)
9. Platz Uniross Rechargeable 750 "gut" (2,4)
10. Platz Sanyo AA HR-3U "gut" (2,5)
12. Platz Duracell Rechargeable DC 2400 "befriedigend" (2,6)
13. Platz Energizer Rechargeable 750 "befriedigend" (2,7)
14. Platz GP 80 AAA HC "befriedigend" (2,8)
15. Platz AccuPower AP 1000-1 "befriedigend" (3,1)
15. Platz Sony NH-AA-B2C "gut" (2,5)
16. Platz Duracell Rechargeable DC 1500 "befriedigend" (3,4)
Dat konijn neemt je gewoon in de zeik :haha: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
zijn cd's en platen liggen overal in de winkels dus elke nerd kan aan zijn werk komen, heeft niks met duracel te maken. |
Inderdaad, want dat van Duracell heeft te maken met tickets en niet met CDs / platen.
Wat is je punt nou? |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by basd
Inderdaad, want dat van Duracell heeft te maken met tickets en niet met CDs / platen.
Wat is je punt nou? |
Ik neem aan dat er beweerd werd dat Armin een TMF publiek dj werd door deze duracel actie wat ik dus niet logisch vind.
Dat is mijn punt.
Edit:
Plus het feit dat ik er genoeg van krijg dat veel lui op dj's zitten te kankeren..
Wordt nou eenmaal snel geirrieteerd door mensen die veel klagen over andere mensen.. misschien een slecht karakter trekje. |
|
|
| franzelare |
ik denk dat ik er wel weer ben.....
als ik niet dood ben tegen die tijd
zal eens kijken, heb helaas vorige week nog baterijen gehaald :whip: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Ik neem aan dat er beweerd werd dat Armin een TMF publiek dj werd door deze duracel actie wat ik dus niet logisch vind.
Dat is mijn punt.
Edit:
Plus het feit dat ik er genoeg van krijg dat veel lui op dj's zitten te kankeren..
Wordt nou eenmaal snel geirrieteerd door mensen die veel klagen over andere mensen.. misschien een slecht karakter trekje. |
dan weet jij vast niet dat ik de grootste armin slet ben die er ooit is geweest... en zelfs ik vind dit een stomme actie. alhoewel, de laatste tijd vind ik armin niet "up to standards" maar elke dj heeft een phase...
en favo dj of niet... dit is gewoon een stomme actie |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik persoonlijk vind dit helemaal geen stomme actie. Kun je voor minder geld naar een goed feest EN krijg je er nog batterijen, perfect toch!? :cool: En zoals Mindphaser al zei, als je een echte fan bent ga je toch, moet je nu i.p.v. naar ticketbox naar het kruidvat. Dit is juist een erg relaxte actie :) |
|
|
| Stephan B |
Achja, het is maar 2 dagen op 'n heel jaar. Foutjes maakt iedereen ;) :toothless
Ik zeg, als je een echte fan bent en je vindt dit nix, wacht tot 12 november :D |
|
|
| ZZandirt |
ach... een leuk feestje op zo'n boot is nooit weg... kaartjes voor vrijdag in da pocket....
Ambs, wil jij mijn batterijen??? Met armin in zo'n fase kan jij ze (being his (momentarily useless) slut) heel goed gebruiken.. :D :D
wat is überhaupt de verdeling ticketbox/Duracell-aktie?? iemand die dat weet? |
|
|
|
|