return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
[09,10-09-2005] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 8)
View this Thread in Original format
Roger
zo te horen moet ik blij zijn dat ik niet naar die boot ben gegaan
HardKiller
Was weer een gezellig avondje!

Na een tochtje met de bus, trein, veerpont en een pendelbusje kwamen we aan bij de nieuwe boarding plaats op de Distelweg. Ik begreep dat ze geen vergunning van de gemeente meer konden krijgen om bij de PTA te liggen, erg jammer.

Bij binnenkomst werden we begroet door het Duracell Konijn (die ik daarna gelukkig niet meer gezien heb, ik gok dat Armin erin zat :p). Op naar de munten en garderobe. Helaas hebben ze de prijzen van de munten flink verhoogd, erg jammer! 10 munten voor €25,- (€20,- vorige keer).

Onder het genot van een biertje beneden eens gaan kijken hoe Perry het er vanaf bracht. Hij mocht openen en gelijk 3 uur draaien dus kon hij gewoon zijn ding doen, het grootste gedeelte van z'n set bestond uit erg fijne platen (heel veel onbekend) en strakke overgangen. Platen die ik me kan herrinneren zijn Living The Dream (Matthew Dekay Dub), Bad Deal (Remy & Roland Klinkenberg Remix), Allure - The Loves We Lost (Andy Moor Remix?) en uiteraard Wave Force! Het publiek genoot met volle teugen en Perry was nu al de held van de avond!

1 uur, tijd voor Armin. Hij draaide zeer teleurstellend, de opbouw was niet of nauwelijks aanwezig, voor elke trance plaat moesten er weer 2 tech-trancers in, erg jammer allemaal, met Katana - Play It Loud als dieptepunt. Silent Waves, Without You Near, Playmo en Advanced waren erg fijn om te horen maar waar is de tijd gebleven dat Armin nog echt trance draaide, jammer!

De hitte was inmiddels boven acceptabel niveau gestegen en ik ben dan ook een paar keer naar buiten geweest tijdens Armin. Ik heb het op het buitendeck nog nooit zo druk gezien :rolleyes:

3:30 maar weer naar binnen want M.I.K.E. moest beginnen. Hij trok zich niks aan van het tech-trance geweld en ging gewoon op de progressive tour, althans dat dacht ik. Na een paar platen volgde een inspiratieloze beukset. Omdat het zo warm was en mijn energie snel op ging kon het me niet erg boeien. Tegen het einde van z'n set toch maar weer even naar beneden gegaan en dat bleek een goede zet want ineens was daar The Roc Project - Never (Filterheadz Luv Tina Remix), heerlijk! De afsluiter was Strange World, wat blijft dat toch een geweldige plaat! Na de laatste klanken van Strange World volgde nog een minuten-lang geklap en gejuig maar M.I.K.E. gebaarde dat hij echt moest stoppen.

Plus:
- Perry O'Neil :crazy: :eyespop:
- Sfeer
- Veel bekenden aanwezig

Min:
- Armin
- De extreme hitte, ik was letterlijk tot op mijn sokken doorweekt
- De prijsverhogingen van de Ocean Diva

Al met al een erg gezellige avond gehad ondanks de minpunten :)
ZZandirt
quote:
Originally posted by Roger
zo te horen moet ik blij zijn dat ik niet naar die boot ben gegaan

daar heb je een punt: aan een aantal details schortte wel iets ja. maar daarentegen is het totale plaatje wel weer leuk. (sfeer, beperkte hoeveelheid mensen,dj's die lekker draaien, etc.) toen Signum (die goed draaide overigens!) volgens zijn monitor een lekkere stamper opzette met een snoeibass, hoorde ik alleen maar die bass tegen elkaar wegklappen..oorverdovend!!!! en Signum maar zwaaien met zijn vuist op de maat van de muziek die ik in elk geval niet meer hoorde....bootje helaas net te klein daarvoor.

helmaal tof vond ik dat toen ie weg wilde varen er nog een tros vastzat... dat ding vol vermogen weer achteruit...... moest wel ff lachen :D:D
Roger
quote:
Originally posted by ZZandirt
helmaal tof vond ik dat toen ie weg wilde varen er nog een tros vastzat... dat ding vol vermogen weer achteruit...... moest wel ff lachen :D:D

WHAHAHA wat een knuppels zijn het ook:toothless

maar het klinkt mij allemaal iets te standaard in de oren.. zo'n avond waar je er al 60 van hebt meegemaakt
ZZandirt
quote:
Originally posted by Roger

maar het klinkt mij allemaal iets te standaard in de oren.. zo'n avond waar je er al 60 van hebt meegemaakt

wéér een punt :D
zeker leuk, maar niet bijzonder. wél gezellig.
is ook één van de redenen dat ik naar berlijn rij.. het mag allemaal wat bijzonderder inderdaad. :whip: :whip: :whip:
Stephan B
quote:
Originally posted by HardKiller
Min:
- De extreme hitte, ik was letterlijk tot op mijn sokken doorweekt
- De prijsverhogingen van de Ocean Diva

sluit ik me volledig bij aan.
Die hitte was niet te harden. Heb me dus ook maar niet op de dansvloer gewaagd, dan zou ik helemaal als een spons ervanaf zijn gekomen denk :p
En die prijsverhogingen vond ik al helemaal triest. Had ik ineens weer te weinig knaken bij om nog redelijk te kunnen bieren, nu moest ik t maar stellen met 10 bier. :tongue3 Maar was dit nou een tijdelijke prijsverhoging ivm dat dit een Duracell party was of is dit gewoon blijvend. Als dat zo is, is 't wel goed naadje :rolleyes:
serialkillah
idd was perry o'neil ultra vet. Jammer dat armin (voor mij) tegen viel, het te warm was en dat de boot niet ging varen.
Muppy
quote:
Originally posted by serialkillah
idd was perry o'neil ultra vet. Jammer dat armin (voor mij) tegen viel, het te warm was en dat de boot niet ging varen.

ja dat is nou al de 2ex dat we niet gaan varen!:whip:
@win
quote:
Originally posted by Muppy

die remix van U2 - where the streets have no name

U2 - Where The Streets Have No Name (Nu-NRG Remix) althans dat neem ik toch sterk aan, was er zelf immers niet bij...
serialkillah
quote:
Originally posted by Muppy
ja dat is nou al de 2ex dat we niet gaan varen!:whip:

dat kwam omdat er teveel mensen aan boord waren....

Roger
doe het dan in een club als je toch niet vaart:rolleyes:
Muppy
quote:
Originally posted by @win
U2 - Where The Streets Have No Name (Nu-NRG Remix) althans dat neem ik toch sterk aan, was er zelf immers niet bij...

HELD!!!

ik ga meteen zoeken...als mensen iets weten,PMme anders ff ofzo;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement