|
[09,10-09-2005] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Ik sla deze keer over... |
|
|
| franzelare |
| ik sla ook over want er is het weekend ook pjoekbeest en daar ben ik uitgenodigd dus ga ff kijken of het net zo slecht is als vorig jaar |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik sla ook over want er is het weekend ook pjoekbeest en daar ben ik uitgenodigd dus ga ff kijken of het net zo slecht is als vorig jaar |
owja dat is er ook nog...ben wel benieuwd of ze het nu idd echt beter geregeld hebben dan vorig jaar... |
|
|
| kolkiewolkie |
Damn, ik ben de laatste tijd echt zo traag als dikke stront door 'n trechter :mad: . Even dit over het hoofd gezien, actie voorbij, ticketbox zegt dat onlijn bestellen al niet meer kan :sadgreen: ...
not so cool |
|
|
| moogwai |
| Voor mij is deze actie dus ook volledig in het water gevallen. Eerst de voorwaarden niet gelezen (dus 1 pakje gekocht ipv 2 :p) en daarna geen tijd meer gehad om naar de Gamma te gaan ivm vakantie. En nu is de actie verlopen. |
|
|
| Muppy |
| hmmm dus een echte meeting gaat nie lukken zo te zien:p |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Damn, ik ben de laatste tijd echt zo traag als dikke stront door 'n trechter :mad: . Even dit over het hoofd gezien, actie voorbij, ticketbox zegt dat onlijn bestellen al niet meer kan :sadgreen: ...
not so cool |
Een vriend van me heeft gisteren nog kaarten gekocht voor zaterdag 10 september, dus het is nog niet uitverkocht. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Een vriend van me heeft gisteren nog kaarten gekocht voor zaterdag 10 september, dus het is nog niet uitverkocht. |
kan kloppen. Ik denk dat er (vanwege de online betaling) een buffer zit van een x aantal kaartjes. bij de sigarenboer betaal je direct en wordt meteen gemuteerd.
(toch wel grappig dat online betalen niet real time betalen is (en voorlopig ook niet kan zijn).
gewoon naar de frs of (in mijn geval) de sigarenboer. :haha: :haha: |
|
|
| Matthijs |
| Ik ga zaterdag, kaartjes ook keurig binnen gekregen na twee pakjes batterijen gekocht te hebben! Scheelt toch wel de helft van de prijs zo, dus zo'n slechte actie is het nou ook weer niet. :) |
|
|
| Tom Lont |
Wij zijn er ook weer bij op zaterdag :D
- dj pdv
- HardKiller
- MagicImpuls
- Matthijs
- Muppy
- Tom Lont
- ZZandirt |
|
|
| Kasperhauser |
- dj pdv
- HardKiller
- MagicImpuls
- Matthijs
- Muppy
- Tom Lont
- ZZandirt
- Kasperhauser
- Rockabye
- Frank-HH
- JaL
- asdf
- Andrew Bennett
- elricex (tba)
:) |
|
|
| nz-fan |
- dj pdv
- HardKiller
- MagicImpuls
- Matthijs
- Muppy
- Tom Lont
- ZZandirt
- Kasperhauser
- Rockabye
- Frank-HH
- JaL
- asdf
- Andrew Bennett
- elricex (tba)
- nz-fan
- keldana
:D
greetings
:) |
|
|
|
|