|
[09,10-09-2005] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ach... een leuk feestje op zo'n boot is nooit weg... kaartjes voor vrijdag in da pocket....
Ambs, wil jij mijn batterijen??? Met armin in zo'n fase kan jij ze (being his (momentarily useless) slut) heel goed gebruiken.. :D :D
wat is überhaupt de verdeling ticketbox/Duracell-aktie?? iemand die dat weet? |
Hoeveel kaartjes kreeg je en wat was je voor de batterije kwijt |
|
|
| ZZandirt |
heb ze gewoon gekocht. die kaartjes van Duracell krijg je na vier weken opgestuurd... en dan maar hopen dat je er één krijgt...:( los van het feit dat 2 pakkies van die rotdingen kopen al de halve entreeprijs is barfbarfbarf!!
ik vraag me af hoeveel van die kaartjes ze verloten van de 1500 |
|
|
| dj pdv |
Ik heb me kaartje al gekregen, binnen 2 weken had ik hem zelfs, zonde dat je en kaartje gekocht hebt.
Gaan er trouwens nog meer mensen, want het is volgende week al. |
|
|
| HardKiller |
| Ik heb afgelopen weekend mijn kaartje voor de zaterdag gekregen, ruim binnen 4 weken |
|
|
| Muppy |
| die van mij was echt al binnen 2 weken binnen...voor de zaterdag:D |
|
|
| nz-fan |
Our Tickets arrived today after 4 weeks.... for saturday
Yeah ! :D
greetings
:) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by nz-fan
Our Tickets arrived today after 4 weeks.... for saturday
|
njoy |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
njoy |
he? dat was tog allang al afgelast? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Unique2701
he? dat was tog allang al afgelast? |
ja en als je de kaartjes inleverde kon je naar ML :D
maar goed... enjoy dus :p |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
ja en als je de kaartjes inleverde kon je naar ML :D
maar goed... enjoy dus :p |
was 'n grapje! ha ha
droge bui |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Billenkoek verdien je |
Ah! Im so scared :nervous: plas bijna in me broekie :stongue: |
|
|
|
|