|
[09,10-09-2005] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
hoewel Perry inderdaad wel een belletje doet rinkelen (kweet alleen niet hoe ie klinkt....:( ) |
Dat belletje of Perry?! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dat belletje of Perry?! |
hehe hijs best grappig deze...:happy2: |
|
|
| Rockabye |
any1 of you knows the timetable for saturday???
I guess it will look something like this:
22-00 Perry
00-03 Armin
03-05 MIKE |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dat belletje of Perry?! |
heel scherp Tim.. toen ik het schreef wist ik al niet wat ik op deze vraag zou moeten antwoorden... :D |
|
|
| Passiva |
| Vrijdag van de partij :) |
|
|
| m-kay |
| Ik ben erbij op zaterdag! |
|
|
| MaGiK54 |
Twee kaartje gewonnen en ik ga alleen aangezien niemand mee kan en/of wil . Eén iemand is aan het twijfelen...maar verwacht een negatief antwoord, omdat hij waarschijnlijk bonje krijgt met zijn vrouw alsie gaat.
Dus mocht iemand intresse hebben in een +1 pm me dan maar. |
|
|
| ZZandirt |
| welke dag Magik? (al vermoed ik zaterdag, aangezien ik nog niemand heb gezien die kaartjes won voor vrijdag.) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
welke dag Magik? (al vermoed ik zaterdag, aangezien ik nog niemand heb gezien die kaartjes won voor vrijdag.) |
Vrijdag dus vandaag.....als ik alleen kom zal ik jullie wel gaan vervelen....:D |
|
|
| MaGiK54 |
| De +1 is vergeven....:) |
|
|
| Shadow |
| weet iemand wie er vanavond als eerste draait? Ik vermoed Harrey Lemon, maar wil het toch even zeker weten. Dat ik bijvoorbeeld niet pas laat binnen kom en Signum al bijna klaar is :-) |
|
|
| Freezel |
| Armin draait op beide dagen van 01:00 tot 03:30 |
|
|
|
|