|
[09,10-09-2005] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| Vond het ook één van de minste feesten op de Ocean Diva tot nu toe. Helaas een groot deel van Perry moeten missen door twee files onderweg, maar wat we er nog van meekregen klonk zeker erg lekker! Op dat moment was de hitte al ondraaglijk, kan me niet herinneren dat het ooit ergens zó warm is geweest! Armin draaide zoals eerder al aangegeven een vrij inspiratieloze set, het hoogtepunt was wel dat hij de ventilator oppakte en op het publiek richtte... :toocool: ;) MIKE draaide vervolgens een lekkere stevige set, omdat aardig wat mensen toen al naar huis waren was het ook een stuk beter vol te houden op de dansvloer. Heb ter plekke ook meteen de nieuwe CD van MIKE gekocht (voor 10 euro kon ik 'm niet laten liggen) zodat ik op de terugweg niet in slaap zou vallen. CD1 klonk in ieder geval goed! |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Heb ter plekke ook meteen de nieuwe CD van MIKE gekocht (voor 10 euro kon ik 'm niet laten liggen) |
idd dat heb ik ook gedaan, doet armada wel vaker, heb een tijdje geleden cd van markus schultz gekocht in panama ook voor 10 euro. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Matthijs
MIKE draaide vervolgens een lekkere stevige set, omdat aardig wat mensen toen al naar huis waren was het ook een stuk beter vol te houden op de dansvloer. Heb ter plekke ook meteen de nieuwe CD van MIKE gekocht (voor 10 euro kon ik 'm niet laten liggen) zodat ik op de terugweg niet in slaap zou vallen. CD1 klonk in ieder geval goed! |
ook weer erg typisch om te zien dat iedereen die voor armin kwam daarna ook meteen vertrok. op zich heerlijk want de temperatuur ging iets dalen en het was toen goed te doen!
en ik wist niet dat die cd's zo goedkoop waren...dan had ik zeker die van M.I.K.E. gekocht!!!:o |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by serialkillah
idd dat heb ik ook gedaan, doet armada wel vaker, heb een tijdje geleden cd van markus schultz gekocht in panama ook voor 10 euro. |
Ja die lag er ook, net als Shivers en ASOT 2005. Wel tof dat ze dat zo doen, bij tiesto bijvoorbeeld zijn de cd's even duur bij een optreden als wanneer je 'm in de winkel koopt. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Muppy
HELD!!!
ik ga meteen zoeken...als mensen iets weten,PMme anders ff ofzo;) :D |
kijk is :tongue2
h++p://s13.yousendit.com/d.aspx?id=16MCM9PQNTRBA2NCY4QAAWVY3J |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Matthijs
bij tiesto bijvoorbeeld zijn de cd's even duur bij een optreden als wanneer je 'm in de winkel koopt |
Dan is hij dus de geldwolf van de top 3 |
|
|
| dj pdv |
Heb zaterdag echt een topavond gehad. Alles was gewoon super, behalve dat het dan te warm was, maar dat had iedereen.
Ik vond Armin echt weer super draaien, maar ja wat wil je ook met zo'n setje:
01.Armin van Buuren with Gabriel & Dresden - Zocalo
02.Armin van Buuren - Who Is Watching (Unknown Remix)
03.Markus Schulz feat Departure - Without You Near
04.Dogzilla - Without you (Dub)
05.Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul van Dyk Remix)
06.Sting & The Police - Message In A Bottle (S.O.S.) (SvD Remix)
07.Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
08.Andy Moor - Halcyon (Alex M.O.R.P.H. Remix)
09.U2 - Where The Streets Have No Name (Nu-NRG Instrumental Remix)
10.Apogee - Tribal Affair (Marcos Remix)
11.Bart Claessen - Playmo (1st Play)
12.Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub)
13.Scott Mac - Damager 02 (Connection) (Mac Zimms Remix)
14.Marcel Woods - Advanced
15.Randy Katana - Play It Louder
16.Marcel Woods - Cherry Blossum
17.Push – Strange World (Unknown Remix)
18.Plastikman - Spastik
19.Out Of The Past - Mystery (Fred Baker & Vincent Gozack Remix)
20.Nalin & Kane - Open Your Eyes (Markus Schulz & Elevation Remix) |
|
|
| Roger |
| je had toch niet serieus pen en papier bij:conf: |
|
|
| ZZandirt |
allemaal onthouden??? :eyes: :eyes:
wat gebruik je daarvoor???? |
|
|
| jp |
| Nee het is juist een kwestie van NIET gebruiken :haha: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Heb zaterdag echt een topavond gehad. Alles was gewoon super, behalve dat het dan te warm was, maar dat had iedereen.
Ik vond Armin echt weer super draaien, maar ja wat wil je ook met zo'n setje:
01.Armin van Buuren with Gabriel & Dresden - Zocalo
02.Armin van Buuren - Who Is Watching (Unknown Remix)
03.Markus Schulz feat Departure - Without You Near
04.Dogzilla - Without you (Dub)
05.Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul van Dyk Remix)
06.Sting & The Police - Message In A Bottle (S.O.S.) (SvD Remix)
07.Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
08.Andy Moor - Halcyon (Alex M.O.R.P.H. Remix)
09.U2 - Where The Streets Have No Name (Nu-NRG Instrumental Remix)
10.Apogee - Tribal Affair (Marcos Remix)
11.Bart Claessen - Playmo (1st Play)
12.Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub)
13.Scott Mac - Damager 02 (Connection) (Mac Zimms Remix)
14.Marcel Woods - Advanced
15.Randy Katana - Play It Louder
16.Marcel Woods - Cherry Blossum
17.Push – Strange World (Unknown Remix)
18.Plastikman - Spastik
19.Out Of The Past - Mystery (Fred Baker & Vincent Gozack Remix)
20.Nalin & Kane - Open Your Eyes (Markus Schulz & Elevation Remix) |
volgens mij kwam Playmo na Randy Katana - Play it Louder en kwam na Playmo weer Cherry Blossom...
REMY = TROUWENS MIJN HELD!!!:o |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by Roger
je had toch niet serieus pen en papier bij:conf: |
Nee ik had geen pen en papier bij me. ik heb dit van iemand anders. Ik herkende wel een hoop platen, maar niet alle 20 en zeker ook niet de volgorde. :) |
|
|
|
|