|
[09,10-09-2005] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Ik zie je op Koe-Beest Frans... :D |
|
|
| ZZandirt |
| gaat ieder van jullie op zaterdag? of zijn er ook nog mensen voor vrijdag?? |
|
|
| emma |
ik ga vrijdag een kijkje nemen .
maar ik heb zo'n voorgevoel dat de boot vrijdag maar halfvol gaat zijn... |
|
|
| Muppy |
misschien ist ff handig als we dan ook 2 dagen maken met mensen die gaan...en ik denk idd dat de vrijdag niet zo vol is, maar welrelaxt voor de mensen die dan gaan...ist nie zo druk als de laatste keren
vrijdag:
-emma
zaterdag:
- dj pdv
- HardKiller
- MagicImpuls
- Matthijs
- Muppy
- Tom Lont
- ZZandirt
(gok ik tenminste) |
|
|
| ZZandirt |
vrijdag:
- Emma
- Zzandirt (& co)
zaterdag:
- dj pdv
- HardKiller
- MagicImpuls
- Matthijs
- Muppy
- Tom Lont
volgens mij kunnen emma en ik net zo goed een roeibootje huren :happy2: :happy2:
misschien moeten we achteraf maar vergelijken wat nou de beste dag was om te gaan.. |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
volgens mij kunnen emma en ik net zo goed een roeibootje huren :happy2: :happy2:
misschien moeten we achteraf maar vergelijken wat nou de beste dag was om te gaan.. |
volgens mij is zaterdag de beste dag om te gaan ...
Perry & MIKE hoor ik toch liever dan signum !
maar zaterdag is er ook een leuk feestje in amstelveen met alexander kowalski & joris voorn dus daarom ga ik vrijdag een kijkje nemen op de boot.
Ach, een intiem armadafeestje vrijdag kan ook gezellig worden :D |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
vrijdag:
- Emma
- Zzandirt (& co)
zaterdag:
- dj pdv
- HardKiller
- MagicImpuls
- Matthijs
- Muppy
- Tom Lont
- Teknikol
|
:) |
|
|
| Shadow |
| vrijdag present (inclusief mijn vrouw). Speciaal vrijdag vanwege Signum. |
|
|
| ZZandirt |
Dussss.
vrijdag:
- Emma
- Zzandirt (& co)
- Shadow (& vrouw)
zaterdag:
- dj pdv
- HardKiller
- MagicImpuls
- Matthijs
- Muppy
- Tom Lont
- Teknikol
signum tegenover MIKE was voor mij ook de afweging.. en inderdaad, een intiem feestje op vrijdag sure beats een overvolle zaal zaterdag. maar ieder zijn meug natuurlijk. :cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
signum tegenover MIKE was voor mij ook de afweging.. en inderdaad, een intiem feestje op vrijdag sure beats een overvolle zaal zaterdag. maar ieder zijn meug natuurlijk. :cool: |
voor mij was ook een afweging:
harry lemon of perry o'neill
nou 10x liever perry!!! |
|
|
| ZZandirt |
moet zeggen dat beide me niets zeggen, hoewel Perry inderdaad wel een belletje doet rinkelen (kweet alleen niet hoe ie klinkt....:( )
we'll see.. het zal hoedanook een aardig feestje worden, denk ik.. zo'n bootje enzo.. moet zeggen dat ik Shivers ook niet het album van het jaar vind.. 's kijken wat 'ie gaat doen vrijdag.. (en hopen dat het goedkomt, maar daar heb ik alle vertrouwen in..:D) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
moet zeggen dat beide me niets zeggen, hoewel Perry inderdaad wel een belletje doet rinkelen (kweet alleen niet hoe ie klinkt....:( )
we'll see.. het zal hoedanook een aardig feestje worden, denk ik.. zo'n bootje enzo.. moet zeggen dat ik Shivers ook niet het album van het jaar vind.. 's kijken wat 'ie gaat doen vrijdag.. (en hopen dat het goedkomt, maar daar heb ik alle vertrouwen in..:D) |
perry o'neill - wave force
(staat op universal religion 2004) |
|
|
|
|