|
מוזיקה ישראלית!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב חשבתי לפתוח את הטופיק הזה על המוזיקה בארץ,לא על הטראנס אלה כל הלהקות "רוק" וכ"ו
אם מה אתה אוהבים פרסמו כמה שירים טובים,המלצות
בקיצור תפרסמו כאן!
אז לי יש שתי המלצות:
שי עמר-באושר ובעוני
אבנר גדסי-נפרדנו כך
תורידו אם אתה לא מכירים! |
|
|
| DeathWish |
אוקיי
שר אל בדואט עם תמיר גל - דמעות של גבר
צביקה פיק - אשליות 2000
סבלימינאל - הבית ספר הישן
סבלימינאל - איזה סרט
סבלימינאל - חי מיום ליום
יש עוד |
|
|
| nesher |
אייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייכס |
|
|
| Hell_Copter |
וואי... יש לי פול שירים ישראליים
אלי לוזון - גשם
בועז שרעבי - שאת נוגעת בי
שרון חזיז - הולכת ממך
איפה הילד - לבן בחלום שחור
איפה הילד - נפלת חזק
איפה הילד - רק בשביל לקבל חיבוק
אינפקציה - עין הנמר
אביב גפן - עורי עור
הדג נחש - אף אחד
שוטי הנבואה - אין אני
אביבה אבידן ואלי לוזון - פרי גנך
חיים משה - נשבע
איפה הילד - מה שעובר עליי
משינה - להתראות נעורים שלום אהבה
משינה - אחכה לך בשדות
משינה - אופטיקאי מדופלם
היהודים - גניבה
נמרוד והבודדים - צורח בורח
נושאי המגבעת - הבא בתור הוא סוס
אסף אמדורסקי - אהבה חדשה
יש לי עוד פול!!!!
אם למישהו זה לא מספיק שיגיד לי אני ירשום עוד שירים |
|
|
| nesher |
טוב דיי הסתלבטתי על שירים ישראלים
אני לא הכי שונא אותם
אבל אם כבר שירים ישראלים
רק משינה
רכבת לילה לקהיר
נגעה בשמיים
אנה
ויש עוד הרבה הרבה של משינה
וגם לבן בחלום שחור באמת שיר טוב
אבל אני כל כך שונא את אביב גפן
שזה משהו
איכסה
וגם ברי סחרוף וכל הנושכי כריות האלה
לכו הביתה |
|
|
| nimrod levi |
רק שתדעו שאני לא חולה על מוזיקה ישראלית
אבל היהודים!!
זה פשוט רוק טוב
הם ממש טובים אני מציע לכם לנסות כמה מהשירים שלהם
מחפש תשובה ג'קי וכו'
בעצם אין שיר שלהם שלא אהבתי!!
וגם עברי לידר לא רע בתור זמר אבל רק לא רע... |
|
|
| nimrod levi |
היהודים פשוט תותחים!!
כדאי לכם להקשיב לחלק מהשירים שלהם...
באמת!
תנסו את מחפש תשובה ג'קי אלה וכו'
לא היה אפילו שיר אחד שלהם שלא אהבתי..
ממש כדאי לכם לנסות!!
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
| איכס אני שונא פריקים<--------->רוק |
|
|
| Trance man |
טוב אני לא רוצה להעליב אותכם..אבל מה אתם מפגרים?! אני רואה פה שירים מזרחיים!! בושה וחרפה!!!!!!!! :) חשבתי שבפורום כזה אני לעולם לא יראה כאלו דברים!
אם כבר מוזיקה ישראלית - משינה היא הלהקה הישראלית הכי טובה בכל הזמנים..זאת עובדה..
כל השאר שווים לתחת
(ובמיוחד אביב גפן האפס שגורם לעשרות אלפי בני נוער תמימים להכנס לדיכאון :) ) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איכס אני שונא פריקים<--------->רוק |
אחי אני לא פריק...
ראסמי אני אוהב את המוזיקה שלהם ויכול להיות שפריקים שומעים אותה אבלמה אכפת לי אם אני אוהב את זהאז אני אוהב את זה... |
|
|
| eXeTik |
| לא סובל מוזיקה ישראלית! |
|
|
| nesher |
אחים
אני עם
Mosh_Man
וחבל על הזמן עם
Trance Man
אין כמו משינה
וכל השאר שווים לתחת
במיוחד היהודים פריקים מסריחים
הם כל כך רוצים צומי שזה משהו
לכו הביתה |
|
|
|
|