return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
מוזיקה ישראלית!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב חשבתי לפתוח את הטופיק הזה על המוזיקה בארץ,לא על הטראנס אלה כל הלהקות "רוק" וכ"ו

אם מה אתה אוהבים פרסמו כמה שירים טובים,המלצות

בקיצור תפרסמו כאן!

אז לי יש שתי המלצות:
שי עמר-באושר ובעוני

אבנר גדסי-נפרדנו כך

תורידו אם אתה לא מכירים!
DeathWish
אוקיי

שר אל בדואט עם תמיר גל - דמעות של גבר

צביקה פיק - אשליות 2000

סבלימינאל - הבית ספר הישן

סבלימינאל - איזה סרט

סבלימינאל - חי מיום ליום

יש עוד
nesher
אייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייכס
Hell_Copter
וואי... יש לי פול שירים ישראליים

אלי לוזון - גשם
בועז שרעבי - שאת נוגעת בי
שרון חזיז - הולכת ממך
איפה הילד - לבן בחלום שחור
איפה הילד - נפלת חזק
איפה הילד - רק בשביל לקבל חיבוק
אינפקציה - עין הנמר
אביב גפן - עורי עור
הדג נחש - אף אחד
שוטי הנבואה - אין אני
אביבה אבידן ואלי לוזון - פרי גנך
חיים משה - נשבע
איפה הילד - מה שעובר עליי
משינה - להתראות נעורים שלום אהבה
משינה - אחכה לך בשדות
משינה - אופטיקאי מדופלם
היהודים - גניבה
נמרוד והבודדים - צורח בורח
נושאי המגבעת - הבא בתור הוא סוס
אסף אמדורסקי - אהבה חדשה

יש לי עוד פול!!!!
אם למישהו זה לא מספיק שיגיד לי אני ירשום עוד שירים
nesher
טוב דיי הסתלבטתי על שירים ישראלים
אני לא הכי שונא אותם
אבל אם כבר שירים ישראלים
רק משינה
רכבת לילה לקהיר
נגעה בשמיים
אנה
ויש עוד הרבה הרבה של משינה
וגם לבן בחלום שחור באמת שיר טוב
אבל אני כל כך שונא את אביב גפן
שזה משהו
איכסה
וגם ברי סחרוף וכל הנושכי כריות האלה
לכו הביתה
nimrod levi
רק שתדעו שאני לא חולה על מוזיקה ישראלית
אבל היהודים!!
זה פשוט רוק טוב
הם ממש טובים אני מציע לכם לנסות כמה מהשירים שלהם
מחפש תשובה ג'קי וכו'
בעצם אין שיר שלהם שלא אהבתי!!
וגם עברי לידר לא רע בתור זמר אבל רק לא רע...
nimrod levi
היהודים פשוט תותחים!!
כדאי לכם להקשיב לחלק מהשירים שלהם...
באמת!
תנסו את מחפש תשובה ג'קי אלה וכו'
לא היה אפילו שיר אחד שלהם שלא אהבתי..
ממש כדאי לכם לנסות!!
:D
MoSH_MaN
איכס אני שונא פריקים<--------->רוק
Trance man
טוב אני לא רוצה להעליב אותכם..אבל מה אתם מפגרים?! אני רואה פה שירים מזרחיים!! בושה וחרפה!!!!!!!! :) חשבתי שבפורום כזה אני לעולם לא יראה כאלו דברים!

אם כבר מוזיקה ישראלית - משינה היא הלהקה הישראלית הכי טובה בכל הזמנים..זאת עובדה..
כל השאר שווים לתחת
(ובמיוחד אביב גפן האפס שגורם לעשרות אלפי בני נוער תמימים להכנס לדיכאון :) )
nimrod levi
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איכס אני שונא פריקים<--------->רוק


אחי אני לא פריק...
ראסמי אני אוהב את המוזיקה שלהם ויכול להיות שפריקים שומעים אותה אבלמה אכפת לי אם אני אוהב את זהאז אני אוהב את זה...

eXeTik
לא סובל מוזיקה ישראלית!
nesher
אחים
אני עם
Mosh_Man
וחבל על הזמן עם
Trance Man
אין כמו משינה
וכל השאר שווים לתחת
במיוחד היהודים פריקים מסריחים
הם כל כך רוצים צומי שזה משהו
לכו הביתה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement