return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
DJ Magazine Top 100 DJ's Vote - 2005
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב אז ב-19 לאוגוסט הדירוג המשפיע ביותר בעולם המוזיקה האלקטרונית יוצא לדרך ופותח את שעריו להצבעותינו
אחרי מספר שיא של יותא מ-90 אלף מצביעים בדירוג האחרון קשה שלא לצפות שהפעם יעבור לראשונה מספר המצביעים את המאה אלף

אז הכללים ידועים כל אחד נכנס לאתר
http://www.djmag.com/ (תמתינו לסופ"ש הקרוב ואז כבר יהיה ניתן להתחיל להצביע)
בוחר תדירוג שלו של 5 הדי גיים מ-מקום ראשון עד חמישי שעבורו הם 5 הדי גיים הכי אהובים

לגבי השאלה מי יהיה מקום ראשון אני חושב שכל בר דעת יודע שאם שנה שעברה לא היו חילופי שלטון כנראה שגם השנה זה לא יקרה
טיאסטו חכם מדי מכדי לתת למעצמה שהוא מיצב סביב שמו לאבד את גרעין המעריצים הגדול שלו במיוחד בשנה שבה לא ניתן באמת להגיד שיש מישהו אחר מהטופ שבלט בצורה יוצאת דופן...

אני מקווה לתזוזות מעניינות בשאר הטופ 20
והרמיזות ברורות...

צריך לארגן את מחשבותי ומששמעתי באיביזה יקבל גם כן חלק
דבר אחד ברור מעל לכל ספק לגבי הבחירה שלי השנה

1. Markus Schulz

you can wake me up on the middle of the night and that will be the first question i'll know the answer for it!


לינק לטרד של המצעד ב-2004

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=203202
Viber
צריך להפסיק לתת לדירוג המגוחך הזה איזשהו תוקף,הוא עושה צחוק מאיתנו ומכול הז'אנרים האלקטרונים.
מי שמכבד את עצמו שלא ייתן תשומת לב לדירוג הזה.
DjChook
הסיבה היחידה שהביאו את ארמין לארץ
זה בגלל שהוצמד לו
#4 MAG
ליד השם!
sh33p
1. Armin Van Buuren - אחרי שראיתי אותו באילת, אין ספק שהוא מספר 1
2. Jon O'Bir - בן אדם תותח כל סט שלו מעולה, המיקסוס פשוט שלמות
3. Menno De Jong - עוד דיג'י צעיר עם תוכנית מאוד מעניינת, רמת התיקלוט טובה מאוד
4. Above And Beyond - סטים ממש טובים ותוכנית מעולה עם הרבה פרומואים טובים
5. Ferry Corsten - אני אוהב תסטים שלו, הרבה הרבה אפליפטינג טוב
omergunr
אין סדר יש לי כמה שאני ממש אוהב אוהב..

Johan Gielen
Marco V
Blank And Jones
Above & Beyond
Armin Van Buuren
Talla 2XLC
(אין חשיבות לסדר)


ולארחונה גם נחספתי ל
Alex M.O.R.P.H
שאתהבתי
yaman
סוף סוף זה הגיע

אז ככה אצלי זה עדיין יהיה בסדר הזה

1.Armin van Buuren - בגלל ASOT בגלל מיקסוס שחבל על הזמן ודוגרי בגלל שמגיע לו
2.Ferry Corsten - מיקסוס עצבני בטירוף ויודע לשלב מצוין אפליפט ופרוגרסיב וגם בגלל שני הדיסקים שהוציא השנה
3.Menno De Jong - בגלל תוכנית מצליחה וגם בגלל שכיף לשמוע את הסטים שלו
4.Above & Beyond - רק חבל שלא שמעתי אותם הרבה לצערי
5.__________________________

תקליטנים שלא נכנסים:

Johan Gielen - הבן אדם נעלללללללללם לא שמעתי אני חושב סט לייב שלו אחד השנה
Tiesto - תראו כדי ג'יי אני מאוד מעריך אותו ויש לו מיקסוסים מצוינים אבל גם אותו בקוש שמעתי ומאוד חבל
Paul Van Dyk - זה בכלללללללל נעלם איפה הוא היה כל 2005 אנע ערף
yaman
quote:
Originally posted by omergunr
אין סדר יש לי כמה שאני ממש אוהב אוהב..

Johan Gielen
Marco V
Blank And Jones
Above & Beyond
Armin Van Buuren
Talla 2XLC
(אין חשיבות לסדר)


ולארחונה גם נחספתי ל
Alex M.O.R.P.H
שאתהבתי


:ואללה אחי אני מסכים איתך רק בדבר אחד

אם זה היה הצבעה לגביי יוצרי השנה

אל תשכח שההצבעה זה לדי ג'יי ולא ליוצר
Viber
quote:
Originally posted by yaman
:ואללה אחי אני מסכים איתך רק בדבר אחד

אם זה היה הצבעה לגביי יוצרי השנה

אל תשכח שההצבעה זה לדי ג'יי ולא ליוצר


ההצבעה הזאת היא לגבי מי יותר מפורסם ולא מבוססת על יכולות בשני השדות האלה.

Go Tiest0r!!!!!:crazy: :crazy: :eyespop:
m0sh
מגיע לגבריאל ודרסדן הרבה כבוד...מעניין איך הם היו באיביזה
YO-I
בשבילי
MOSHIC
מספר אחד ואחרי שהוא יוציא את האלבומים הקרובים שלו, לפחות שלושה במספר אתם תבינו למה

Armin Van Buuren
מלך, אין לי שום מילה אחרת כדי לתאר את ארמין, דיג'יי ויוצר ענקי שלצערי לא זוכה למספיק הערכה מתעשיית המוזיקה בעולם ולמרות שהסטים שלו מככבים בכל תוכנת שיתוף והוא נחשב הדיג'יי הכי פופלארי אני חושב שעדיין טייסטו יעבור אותו בדירוג, אם לא הפנאטיות שלי למושיק, ארמין מקום ראשון אצלי

Markus Schulz
מרקוס שאצלי נמצא במקום השלישי, הוא אולי הדיג'יי והיוצר שמבחינת הפריצה הוא לוקח את כולם בהליכה
את הקטעים של מרקוס שמעתי עוד לפני 5 שנים ורק בשנה האחרונה הוא פרץ לתודעה עם הסטים שלו והז'אנר שהוא הביא איתו, הפרוגרסיב טראנס
הוא עוד יגיע רחוק וכנראה השם שלו יתנוסס בדירוגים הגבוהיים לעוד הרבה שנים

Ferry Corsten
צר לי על פרי, מבחינת כישרון הפקה, הוא עולה לדעתי על טייסטו וארמין, הוא מפיק הרבה יותר אינטיליגנטי מבינהם אבל הוא גם נמצא בצל שלהם כבר כמה שנים למרות שהיו תקופות שהוא היה יותר פופולארי מארמין
הוא אחד הדיג'ייס הכי נחמדים שיצא לי להכיר בחיים והסטים שלו מדהימים, אני אוהב אותו

Sasha
מכל הדיג'ייס שביקרו אותנו בעבר, הוא התקליטן שהכי בא לי לראות אותו ולשמוע שוב
הוא גאון מוזיקלי ולמרות שהוא עשה שינוי רציני בז'אנר שלו, הוא שומר עדיין על ספייסיות בסטים והוא היה הראשון שהכניס לתודעה את השימוש באבלטון
אני לא אשכח את המסיבה ההיא באוקטופס, היו ימים, עכשיו נשאר לנו להתעמג על האלבום החדש שלו

ומה עם טייסטו? הוא לא צריך את הקול שלי כי כנראה הוא עדיין יישאר מספר אחד

Glenn-Holmes
יוחאי אהבתי מאוד תפוסט שלך גם עם משאני מסכים וגם עם משפחות כיף לקרוא פוסטים כאלה

יאמאן אתה אומר שההצבעה היא לדי גיים ואומר שפול ואן דייק נעלם?
הוא הופיע בכל אירוע נחשב השנה אז לאן בדיוק הוא נעלם? פעמיים בארץ זה נעלם? תסביר את עצמך זה נראה תמוה...

גם חילן שמחזיק תוכנית רדיו שבועית קבועה ממש לא נעלם

וטיאסטו? דיסנילנד כאילו?

הבאת 3 אנשים שאם הם נעלמו זה אולי ודגש על אולי נעלמו טיפה מהאולפן
אבל הם מנגנים והרבה זה שאתה לא שמעת זה כבר משהו אחר

מוש - גבריאל ודרזדן הם יוצרים אדירים שלא יקבלו את הקול שלי כי הם די גיים מאוד בינוניים ואני אומר את זה בצער רב
אני יהיה הראשון להצביע להם ברגע שהם יעלו כמה דרגות ברמת התקלוט הבסיסית שלהם...

יוחאי לגבי מושיק אני חייב להגיב
אני באמת מעריך אותו אבל פשוט לא שומעכים ממנו בארץ
אני ישמח לשמוע איזה סט עדכני שלו יש לו אתר באמת מושקע חבל מאוד שהוא לא שם שם אחת לכמה חודשים סט עדכני זה יכל באמת להיות דבר מועיל

וייבר - לא יעזור לאף אחד עם כל המגרעות של המצעד הזה העוצמה והחשיבות שהוא תפס ברחבי העולם הם כל כך גדולים שאי אפשר כבר להתכחש לו ולהתעלם ממנו

חן - ארמין מופיע עם הספרה 3 לצידו....לפחות לעוד חודשיים מה יהיה השנה....לא רוצה להתנבא אבל תחושתי האישית היא שארמין יאבד מקום או שתיים
פרי השנה יגיע לדירוג שיא אבל אני יכול גם לטעות
Shahar
חבר'ה
אולי שכחתם ואולי כי לא כולכם שומעים תסגנון שלהם
אבל יש 3 ישראלים שנותנים תנשמה ומגיע להם גם השנה מקום מכובד במצעד!!
רק אנחנו יכולים לעזור להם אז מי שאכפת לו
אפילו אם הוא לא מכיר אותם כל כך...זה הזמן להצביע ולעזור!
Flash Brothers!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement