return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
DJ Magazine Top 100 DJ's Vote - 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אילן פשוט מסרב להכיר בעובדה שהבאת בדיחה :)


אילן פשוט מסרב להכיר בעובדה שהיא הצחיקה:D
THE_BLUE_DRAGON
מאמין שזה מה שאני יצביע השנה:

1.Paul Van Dyk
2.Ferry Corsten
3.Chris Liebing
4.Carlos Rios & Vincent de Wit /or\ NU NRG
5.M.A.U.R.O.P.I.C.O.T.T.O.D.J.D.J.


זאת הייתה שנה יותר טקנואידית בשבילי
אבל עם זאת הטראנס תמיד בראש ובראשונה ותמיד יהיה!

ורק בשביל להכניס יותר פאן לטופיק הזה
אז אם הייתי מצביע בשנת 2001
זה היה בטח נראה משהו כזה:

1.Marco-V
2.Paul Van Dyk
3.Kay-Cee
4.Technasia
5.CJ Bolland

ולסיום:
בהצלחה לכל המתמודדים!
:rolleyes:
Glenn-Holmes
אני מתלבט...האם גם השנה לקחת את כל הקולות של חברי הפורום ולהרכיב להם את המצעד של 20 הדי גיים הטובים של הפורום שלנו..?
omergunr
יש רשימה גדולה וממנה בוחרים ? או כל אחד יכול לבחור מי שהוא רוצה?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני מתלבט...האם גם השנה לקחת את כל הקולות של חברי הפורום ולהרכיב להם את המצעד של 20 הדי גיים הטובים של הפורום שלנו..?


ת'פדאל..
רק תעשה את זה בסביבות דצמבר...
שנה שעברה זה היה להיט...
oXygen_tEAM
01. Armin van Buuren
02. Markus Schulz
03. Above & Beyond
04. Perry O'Neil
05. John Digweed
06. Gabriel & Dresden
07. Menno De Jong
08. Jon O'Bir
09. Ferry Corsten
10. Johan Gielen
-AP-
מבחינתי:
1. Ferry Corsten
2. Armin Van Buuren
3. Paul Van Dyk
4. Marco V
5. Markus Schulz
YoraY
אני אומר השנה ארמין חייב לעקוף את פי וי די למקום השני
Glenn-Holmes
מרקוס חייב לעשות קפיצה לטופ 20

טוב חברים אני חושב שזה הזמן מבחינתי אחרי מחשבות והתלבטויות רבות לפרסם תרשימה שלי!

בכל מקרה רק תזכורת
ההצבעה נתחת מחר
אז אל תשכחו לקפוץ לשם ולהצביע

1. Markus Schulz
2. Armin Van Buuren
3. Above & Beyond
4. Terje Bakke
5. Hernan Cattaneo

הסברים!

מרקוס לא צריך להסביר הפער בינו לבין המקום השני עוברי הוא כמו שמיים וארץ

ארמין שומר את רוח אהבת האפליפטינג שלי חיה ובועטת!

אבאב אנד ביונד - קצת מפגרים מבחינת קטעים חדשים אחרי ארמין אבל כל חודש בערך יש להם יציאה אקסקלוסיבית של פרומו מדהים שנופל לידידהם ואפשר לשמוע אותו רק אצלם לפחות כמה חודשים...בלי קשר די גיים מעולים גם בלייב

טרז' באקה - טוב אז כאן זו הצבעה שבאמת אין לי שום ציפיות להצלחה במצעד
אפילו לא כניסה ל-250
אבל אני חייב לתת תכבוד לדי גיי הצעיר והמוכשר הזה מנורבגיה
נע בסגנון התקלוט שלו בין אלקטרו וגרוב אבל מנגן בעיקר פרוגרסיב האוס ולעתים אף מגיע לפרוגרסיב טראנס - עוד כמה שנים הוא כבר לא יזדקק לקול שלי

הרנאן קאטאניו
בחירת קטעים כמעט מושלמת נפגמת בגלל יותר מדי מקסוסים גרועים
למען האמת כשהוא ממקסס טוב זה פשוט נשמע כל כך זורם ומעניין...יש לו פוטנציאל לקבל ממני דירוג יותר גבוה..אבל המיקסים אוי המיקסים קשה להאמין שאלה הסטנדרטים של מקום שישי בעולם..עדיין שוקל אם לוותר על ההצבעה ולתת תמקום החמישי לפרי אוניל או מאורו פיקוטו (שראוי אחרי סט מדהים שנתן כשהייתי באיביזה)
sh33p
אילן אתה לא פותח טרד של טופ 5 יוצרים
?

Glenn-Holmes
מממממ בהמשך אחי ניתן לזה עוד חודש חודשיים אני חושב
בוא נחכה גם לראות מה שלום הפורום
אנשים חוזרים וזה באמת משמח אותי...

בכל מקרה בחזרה לנושא שינוי קטן בדירוג שלי

מקום 5 הצבעתי לבסוף ל
Perry O'Neil - נתן חימום טוב מאוד בארמדה נייט באיביזה בשבוע שהייתי וראוי מבחינתי למקום ...הרנאן קאטאניו כבר יגיע גם בלעדי לטופ ובוא נודה הרגשתי מאוד לא נוח לעזור לו להתקדם יותר ממשהוא ראוי ברמת התקלוט הבסיסית שלו (בניגוד לבחירה המצוינת של הקטעים בתוכניותיו) אם הוא היה מדורג נמוך מאוד במצעד היה לי שווה להצביע לו
Segev
מאז שיש לי משהי אני כבר לא ממש מעודן אפילו את התוכנית של ארמין אני כבר לא שומע לייב אז אני לא חושב שיש לי זכות להצביע אבל בשבילי ארמין מספר אחד!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement