| THE_BLUE_DRAGON |
מאמין שזה מה שאני יצביע השנה:
1.Paul Van Dyk
2.Ferry Corsten
3.Chris Liebing
4.Carlos Rios & Vincent de Wit /or\ NU NRG
5.M.A.U.R.O.P.I.C.O.T.T.O.D.J.D.J.
זאת הייתה שנה יותר טקנואידית בשבילי
אבל עם זאת הטראנס תמיד בראש ובראשונה ותמיד יהיה!
ורק בשביל להכניס יותר פאן לטופיק הזה
אז אם הייתי מצביע בשנת 2001
זה היה בטח נראה משהו כזה:
1.Marco-V
2.Paul Van Dyk
3.Kay-Cee
4.Technasia
5.CJ Bolland
ולסיום:
בהצלחה לכל המתמודדים!
:rolleyes: |
|
|