|
DJ Magazine Top 100 DJ's Vote - 2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| Way Out West, Sasha, Deep Dish, James Zabiela, PvD, Nathan Fake, John Digweed, G&D, Desyn Masiello, Nic Faniculli, Paolo Mojo, Tiefschwartz וכו' וכו'...עד שיתחילו הבחירות אני מקווה שאני אצליח לדרג 5... |
|
|
| omergunr |
יש גם את
G&M שהם ישראלים
ממש כיף לשמוע דברים שלהם.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
יש גם את
G&M שהם ישראלים
ממש כיף לשמוע דברים שלהם.. |
אני מקווה מאד שהם לא יגיעו לדירוג |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני מקווה מאד שהם לא יגיעו לדירוג |
רק רוברט מתקלט ככה שמיותר לדרג את ההרכב
ההרכב הוא אליאס ליצירת קטעים
כשיש סט תמיד תראו רוברט גיטלמן
זה לא כמו אבאב אנד ביונד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
רק רוברט מתקלט ככה שמיותר לדרג את ההרכב
ההרכב הוא אליאס ליצירת קטעים
כשיש סט תמיד תראו רוברט גיטלמן
זה לא כמו אבאב אנד ביונד |
robert & gitelman |
|
|
| omergunr |
מה רע בהם?
:O
אחלה מוזיקה.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
מה רע בהם?
:O
אחלה מוזיקה.. |
משומשו...התותחים של הפורום של 99
צריך ללמוד מהם.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
robert & gitelman |
מה לקחת ?
סמים קשים?
עומר תשמע סטים ותשפוט לפיהם זה אמור להיות הקריטריון |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה לקחת ?
סמים קשים?
|
לא
אתה אמרת שבכל מקרה זה רק רוברט
אז כתבתי את זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא
אתה אמרת שבכל מקרה זה רק רוברט
אז כתבתי את זה |
כן ואני עדיין לא מבין מה קשור מה שכתבת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן ואני עדיין לא מבין מה קשור מה שכתבת |
עזוב עזוב ישך תקטעים שאתה מנסה להוציא אנשים דפוקים
אני שמח מדי בשביל להתווכח |
|
|
| DjChook |
| אילן פשוט מסרב להכיר בעובדה שהבאת בדיחה :) |
|
|
|
|