|
DJ Magazine Top 100 DJ's Vote - 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
1. Offer Nisim
2. Dj Jessi
3. Armin |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
2. Dj Jessi
|
איפה רועי פלינר וכל השאר? להם לא מגיע ייצוג?!
מה הם לא בני אדם?
הם לא עומלים שעות מול הקאזה ומורידים רמיקסים לשירים של בריטני וקיילי מינוג? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
1. Offer Nisim
2. Dj Jessi
3. Armin |
אני לא חושב שהייתי מתגאה כל כך בפוסט שכזה
הרשה לי להתעלם מהבחירה שלך |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא חושב שהייתי מתגאה כל כך בפוסט שכזה
הרשה לי להתעלם מהבחירה שלך |
טוב נו
3. Tiesto
4. Armin |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא חושב שהייתי מתגאה כל כך בפוסט שכזה
הרשה לי להתעלם מהבחירה שלך |
מה הקטע של האליטיסטיות הזאת...
למה אם הוא מעדיף אותם על מרקוס שולץ הכלי עולם הזה שאתה אוהב הוא צריך להתבייש בזה? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מה הקטע של האליטיסטיות הזאת...
למה אם הוא מעדיף אותם על מרקוס שולץ הכלי עולם הזה שאתה אוהב הוא צריך להתבייש בזה? |
אם היית יודע מי זה דיג'יי ג'סי היית מבין למה האליטיסטיות... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אם היית יודע מי זה דיג'יי ג'סי היית מבין למה האליטיסטיות... |
קרא לו די גיי בימבה בובי...
בדיוק כמו שאתה אוהב את X ואת Y, למרות שהם לא בהכרח הטעם שלי..אני לא בא ואומר לך "אני אתעלם מהפוסט שלך"...
בכלליות, אין לי בעיות..שיתעלם, שלא יכליל, שינקה את הרצפה עם הפוסט הזה מצידי...
אבל למה להתנשא על בן אדם כאילו המוזיקה שהוא שומע יותר טובה? ועוד לקבוע את זה כעובדה... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
קרא לו די גיי בימבה בובי...
בדיוק כמו שאתה אוהב את X ואת Y, למרות שהם לא בהכרח הטעם שלי..אני לא בא ואומר לך "אני אתעלם מהפוסט שלך"...
בכלליות, אין לי בעיות..שיתעלם, שלא יכליל, שינקה את הרצפה עם הפוסט הזה מצידי...
אבל למה להתנשא על בן אדם כאילו המוזיקה שהוא שומע יותר טובה? ועוד לקבוע את זה כעובדה... |
אחי זה פורום של מוזיקה אלקטרונית ואם יש פה מישהו שחושב שדיג'י של מוזיקת מיינסטרים מתעלה על כל שאר הדיג'יים בעולם אז מן הסתם שנקטול אותו, כי זה דבר שדורש קטילה. :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אחי זה פורום של מוזיקה אלקטרונית ואם יש פה מישהו שחושב שדיג'י של מוזיקת מיינסטרים מתעלה על כל שאר הדיג'יים בעולם אז מן הסתם שנקטול אותו, כי זה דבר שדורש קטילה. :) |
לא מסכים איתך..
במיוחד אם אותו הדיג'יי מנגן מוזיקת מיינסטרים אלקטרונית שזה מה שאני מניח ג'סי הזה מנגן, לא שמעתי אותו ולא ממש מכיר אותו בכל מקרה...
ככה או ככה זו עדיין לא סיבה להתנהג ככה..ובמיוחד זה לא מתאים לאילן.. |
|
|
| DjChook |
קרייזי, אני באמת מודה לך על ההגנה
אבל ת'אמת ששמתי את הפוסט הזה לצחוק
למרות שעדין
כל שישי, מרגישים את החופש
על המוזיקה
דיג'ייייייייי ג'סי
(זה משפט למשל, ששחר לא ישמע לעולם ;) ) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
למרות שעדין
כל שישי, מרגישים את החופש
על המוזיקה
דיג'ייייייייי ג'סי
(זה משפט למשל, ששחר לא ישמע לעולם ;) ) |
הייתי מתגאה בזה שאני לא ישמע את המשפט הזה... :)
בלעע.. |
|
|
| DvJ |
1. Armin Van Buuren
2. Gabriel & Dresden
3. Above & Beyond
4. Andy Moor
5. Flash Brothers |
|
|
|
|