|
DJ Magazine Top 100 DJ's Vote - 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
מאז שיש לי משהי אני כבר לא ממש מעודן אפילו את התוכנית של ארמין אני כבר לא שומע לייב אז אני לא חושב שיש לי זכות להצביע אבל בשבילי ארמין מספר אחד!! |
:whip: :whip: :whip:
בחיים אל תוותר על תחביבים שך בשביל מישהי!!!!
איך רואים שפספסת תטרד של טו באב
אבל אנלא יתחיל ויכוח
ויגאל תחכה עם המצעד יוצרים
חכה לקראת נובמבר
חבל לעשות את זה חצי שנה לפני שנגמר 2005 |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
:whip: :whip: :whip:
בחיים אל תוותר על תחביבים שך בשביל מישהי!!!!
איך רואים שפספסת תטרד של טו באב
אבל אנלא יתחיל ויכוח
ויגאל תחכה עם המצעד יוצרים
חכה לקראת נובמבר
חבל לעשות את זה חצי שנה לפני שנגמר 2005 |
מציצה <<<<<< ASOT!
סתם |
|
|
| Segev |
אוקי אז שחר לא הבנתי על מה אתה כאילו מתעצבן עלי בתגובה שלך אז הייתי חייב לקרוא את הטרד של טו באב לא שמעניין אותי מה כתבת שם אבל אני מבין שאתה חושב שבגלל חברה שלי שהיא שולטת בי אז אני לא שומע את המוזיקה שאני אוהב..
אז ככה מאז שאני והיא ביחד אני עובד אצל אבא שלה במפעל אז יוצא שאני כל השבוע ישן אצלה כדי שהייה לי איך להגיע בבוקר לעבודה ובגלל זה לא יוצא לי לשמוע תוכניות סטים או שיחרורים חדשים
ותאמין לי שלא ותרתי על שום תחביב שלי בשבלה אלה בשבל הכסף הטוב שאני עושה אצל אבא שלה ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
:whip: :whip: :whip:
בחיים אל תוותר על תחביבים שך בשביל מישהי!!!!
איך רואים שפספסת תטרד של טו באב
אבל אנלא יתחיל ויכוח
ויגאל תחכה עם המצעד יוצרים
חכה לקראת נובמבר
חבל לעשות את זה חצי שנה לפני שנגמר 2005 |
ברור שאני מחכה ...
מעניין להתחיל להריץ בראש קטעים ולחשוב מה מתוכם קטע השנה.... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ברור שאני מחכה ...
מעניין להתחיל להריץ בראש קטעים ולחשוב מה מתוכם קטע השנה.... |
לדעתי לבנתייייייים אין עדיין קטע שיכול להיות טראק השנה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
לדעתי לבנתייייייים אין עדיין קטע שיכול להיות טראק השנה |
max graham - does she know yet
אני חושב שכיום זה המוביל שלי במירוץ... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
max graham - does she know yet
אני חושב שכיום זה המוביל שלי במירוץ... |
באמת?
לדעתי זה קטע קצת יותר מידי מונוטוני
קטע השנה בינתיים הוא...
לא יודע איזה..
אבל זה צריך להיות אחד מהקטעים שיצאו לטרנטמולר...
:) |
|
|
| YO-I |
אני בטוח שאם מושיק היה משחרר את האלבומים הצפויים שלו, לפני ההצבעה, הוא היה נכנס בטוח לחמישים הגדולים ברשימה של דיג'יי מגאזין
בשנה שעברה בשקט יחסי הוא כמעט הגיע למאה הגדולים, השנה בעזרתכם הוא יכול להגיע לשם ומגיע לו כי הוא שגריר מצויין לישראל בחו"ל ובגלל שכולם יודעים כאן מה מושיק שווה
יאללה בואו נעלה את הישראלים שלנו על המפה
יוחאי
http://www.djmag.com/top100-entry-form.php |
|
|
| YuVaL |
טוב.. לא שאני אנטי או משו.. אבל כל הטרדים האלה על ה
TOP 100 DJ MAG
זה סתם רוסי.. בואו אם כבר נעשה טרד אחד נקבץ שם את כל הבקשות\התחננויות\המלצות של כולם...
אבל אני חושב שלהגיד לאנשים להצביע בשביל מישהו בגלל שאתה חושב שמגיע לו.. זה לא נכון לעשות, אני חושב שכל בנאדם צריך לחשוב לעצמו מי האנשים שלפי דעתו השפיעו על המוסיקה בשנה החולפת.. ולפי זה להצביע, לא לפי אם הוא ישראלי או גרמני או הולנדי...
וד"א.. אם כל הכבוד למושיק שהוא ישראלי.. הוא בכלל גר פה?.. לפי מה שאני הבנתי הוא כבר הרבה שנים בחו"ל.. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אבל זה צריך להיות אחד מהקטעים שיצאו לטרנטמולר...
:) |
יש מצב :)
באמת היו לו מלאן קטעים מעולים..
אבל רק du what you du זכה לממש פירסום והכל... |
|
|
| YO-I |
יובל יקירי, אני לא ביקשתי מאף אחד שיצביע למישהו שהוא לא אוהב או מעריך, יש חמישה דיג'ייס שאותם אתה יכול לבחור, כישראלי ציוני, זה יהיה נחמד אם מושיק יהיה בדירוג הזה, רק אם כמובן יש לך סימפטיה אליו ולמוזיקה שלו
ובנוגע למקום המגורים שלו, מושיק גר בגבעתיים כבר כמה שנים, הוא נמצא הרבה בחו"ל רק בגלל שיש לו המון גיגים שם אבל הוא ישראלי לכל דבר שמייצג אותנו בכבוד בחו"ל |
|
|
| m0sh |
ברור שאני מצביע למושיק הוא מספר אחת
אבל אני לא חושב שזה כזה צריך לעניין אותו
viva la underground |
|
|
|
|