|
DJ Magazine Top 100 DJ's Vote - 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
איזה קטע גדול
אני לא ישכח ששמעתי אותו 3 פעמים ב
we love sundays at space opening party |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
אוקי אז שחר לא הבנתי על מה אתה כאילו מתעצבן עלי בתגובה שלך אז הייתי חייב לקרוא את הטרד של טו באב לא שמעניין אותי מה כתבת שם אבל אני מבין שאתה חושב שבגלל חברה שלי שהיא שולטת בי אז אני לא שומע את המוזיקה שאני אוהב..
אז ככה מאז שאני והיא ביחד אני עובד אצל אבא שלה במפעל אז יוצא שאני כל השבוע ישן אצלה כדי שהייה לי איך להגיע בבוקר לעבודה ובגלל זה לא יוצא לי לשמוע תוכניות סטים או שיחרורים חדשים
ותאמין לי שלא ותרתי על שום תחביב שלי בשבלה אלה בשבל הכסף הטוב שאני עושה אצל אבא שלה ;) |
אין לי מה להתעצבן עלייך זאת חברה שך לא שלי |
|
|
| Sm0keMachine |
אם היית רושם את ההודעה הזאת לפני שנתיים-שלוש הייתי מסכים איתך..
אבל היום הפרוגרסיב האפל שמושיק מייצר לדעתי כבר די נמאס והוא כבר לא עושה לי מה שהוא עשה לי פעם.....
וכך גם הדעה הכללית של אוהבי המוזיקה אלקטרונית בכלל.. סיגנון הפרוג האוס של פעם כבר לא מה שאנשים שומעים היום..
לכן אני לא רואה סיבה שמושיק יגיע למקום ממש גבוה במצעד הנ"ל
למרות כמה שהוא יוצר מקצועי והיו לו בהחלט קטעים חזקים בעבר.. פשוט הסגנון הזה דעך...! |
|
|
| taltul |
ירון
סבבה יש משהו שדבריך אך אל תשכח שאנדגראונד היה ונשאר ;)
;) "ויוחאי או יותר נכון "בייבי פייס
להזכירך ההצבעה היא עבור די ג'ים ולא יוצרים... יש מלא יוצרים שהייתי מבציע עבורם אך הם לא די ג'ים ולכן אין קשר...
לכן אם היית אומר שחרשת על הסטים של מושיק כל השנה הייתי מבין אותך כי זה שהוא הוציא אלבום זה טוב ויפה אך זה לא מוסיף להצבעה...IMO |
|
|
| Shahar |
סעמק
YO-I
תלא רואה שיש כבר טרד?
חלאס אתה כל פעם בא פותח טרד בלי להסתכל על הטרד שיש מתחת:whip:
קפל קפל תטרד הזה כבר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אם היית רושם את ההודעה הזאת לפני שנתיים-שלוש הייתי מסכים איתך..
אבל היום הפרוגרסיב האפל שמושיק מייצר לדעתי כבר די נמאס והוא כבר לא עושה לי מה שהוא עשה לי פעם.....
וכך גם הדעה הכללית של אוהבי המוזיקה אלקטרונית בכלל.. סיגנון הפרוג האוס של פעם כבר לא מה שאנשים שומעים היום..
לכן אני לא רואה סיבה שמושיק יגיע למקום ממש גבוה במצעד הנ"ל
למרות כמה שהוא יוצר מקצועי והיו לו בהחלט קטעים חזקים בעבר.. פשוט הסגנון הזה דעך...! |
דעתך האישית
באופן אינדיבידואלי שום דבר משאהבתי בעבר לא מת
אני עדיין אוהב יותר את משאהבתי בעבר ממשגיליתי בשנה האחרונה
ועם כל הכבוד משכן תופס שזה אלקטרו אני חושב הולך לקבל בעיטה בתחת מהר יותר ממשאנשים שמים לב
יש אוהב מוזיקה היום שלא יגיד שנמאס כבר אלקטרו?
ובכל זאת משאוהב תסגנון ימשיך לאהוב אותו
יוחאי אם תוכל - תספק בבקשה ליסט של 5 ההצבעות שלך - תודה
ירון וטל כנ"ל...לפחות מוציא מצעד אילטה מכל הדיבורים האלה:rolleyes: |
|
|
| taltul |
1. dylan drazen
2. vinyl tribe
3. desyn masiello
4. tony thomas
5. balerik |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
דעתך האישית
באופן אינדיבידואלי שום דבר משאהבתי בעבר לא מת
אני עדיין אוהב יותר את משאהבתי בעבר ממשגיליתי בשנה האחרונה
ועם כל הכבוד משכן תופס שזה אלקטרו אני חושב הולך לקבל בעיטה בתחת מהר יותר ממשאנשים שמים לב
יש אוהב מוזיקה היום שלא יגיד שנמאס כבר אלקטרו?
ובכל זאת משאוהב תסגנון ימשיך לאהוב אותו
יוחאי אם תוכל - תספק בבקשה ליסט של 5 ההצבעות שלך - תודה
ירון וטל כנ"ל...לפחות מוציא מצעד אילטה מכל הדיבורים האלה:rolleyes: |
ואלה אני עדיין חולה על אלקטרו וזאת המוזיקה שכרגע אני שומע רוב הזמן בבית..
יש כל כך הרבה קטעים יפים של אלקטרו שיוצאים..
באמת יש אלקטרו זול ויש אלקטרו יותר איכותי.. תקשיב לסטים של
Can Costa, Erick Prydz, Nic Fanciulli,
ואפילו James Zabiela
ותראה שיש עדיין הרבה מוזיקת אלקטרו טובה שיוצאת ולא הכל סתם אותו חרא!
ואני כבר רשמתי את המצעד שלי אבל אני ירשום עוד פעם;)
Sasha
James Zabiela
Markus Schultz
Meat Katie
Max Graham |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ואלה אני עדיין חולה על אלקטרו וזאת המוזיקה שכרגע אני שומע רוב הזמן בבית..
יש כל כך הרבה קטעים יפים של אלקטרו שיוצאים..
באמת יש אלקטרו זול ויש אלקטרו יותר איכותי.. תקשיב לסטים של
Can Costa, Erick Prydz, Nic Fanciulli,
ואפילו James Zabiela
|
מקווה שאתה לא מכליל ומפריד בין
ELECTRO HOUSE
ו
ELECTRO
כי 3 הדי ג'ים הראשונים שהדגשת בהתחלה מנגנים _בעיקר_ אלקטרו האוס ויש הבדל עצום בינו לבין אלקטרו רגיל!
ולפי מה שידוע לי על אהבתך לאלקטרו הטהור וטקנו, הייתי די מופתע שרשמת פה דווקא את השמות לעיל...
:conf: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by taltul
מקווה שאתה לא מכליל ומפריד בין
ELECTRO HOUSE
ו
ELECTRO
כי 3 הדי ג'ים הראשונים שהדגשת בהתחלה מנגנים _בעיקר_ אלקטרו האוס ויש הבדל עצום בינו לבין אלקטרו רגיל!
ולפי מה שידוע לי על אהבתך לאלקטרו הטהור וטקנו, הייתי די מופתע שרשמת פה דווקא את השמות לעיל...
:conf: |
אהה אני מדבר מן הסתם על האלקטרו האוס !
המוזיקה ששולטת במועדונים כרגע... :)
אני יודע שיש הבדל עצום בין הג'אנרים האלו..
האלקטרו הרגיל זהו לא סגנון שאני מסמפט כ"כ..
הוא בד"כ יכול להתאים למוזיקת רקע בחנויות בגדים אבל לא יותר מזה :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ואלה אני עדיין חולה על אלקטרו וזאת המוזיקה שכרגע אני שומע רוב הזמן בבית..
יש כל כך הרבה קטעים יפים של אלקטרו שיוצאים..
באמת יש אלקטרו זול ויש אלקטרו יותר איכותי.. תקשיב לסטים של
Can Costa, Erick Prydz, Nic Fanciulli,
ואפילו James Zabiela
ותראה שיש עדיין הרבה מוזיקת אלקטרו טובה שיוצאת ולא הכל סתם אותו חרא!
ואני כבר רשמתי את המצעד שלי אבל אני ירשום עוד פעם;)
Sasha
James Zabiela
Markus Schultz
Meat Katie
Max Graham |
רציתי לענות לך באותה מטבע לגבי אהבתי לאפליפטינג והפרוגרסיב אבל אחרי שאני רואה תמצעד שלך אני מבין שגם אתה לא עשית התנתקות אמיתית לפחות מהפרוגרסיב...:D
בכל אופן שמעתי באיביזה את פאנציולי וטיפשוורץ לייב
והיה באמת טוב
אבל בבית אני שומע הרבה פחות אלקטרו אם בכלל
אתה שואל למה?
כמו שטל כבר היטיב להגיד את זה ולא מעל דפי פורום זה
פשוט אין זמן לשמוע הכל
אז שומעים את משהכי אוהבים אפילו אם זה על חשבון של להחמיץ קטעים מעולים בזאנרים אחרים |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
רציתי לענות לך באותה מטבע לגבי אהבתי לאפליפטינג והפרוגרסיב אבל אחרי שאני רואה תמצעד שלך אני מבין שגם אתה לא עשית התנתקות אמיתית לפחות מהפרוגרסיב...:D
בכל אופן שמעתי באיביזה את פאנציולי וטיפשוורץ לייב
והיה באמת טוב
אבל בבית אני שומע הרבה פחות אלקטרו אם בכלל
אתה שואל למה?
כמו שטל כבר היטיב להגיד את זה ולא מעל דפי פורום זה
פשוט אין זמן לשמוע הכל
אז שומעים את משהכי אוהבים אפילו אם זה על חשבון של להחמיץ קטעים מעולים בזאנרים אחרים |
שמעת את טייפשוורץ כדיג'יים?
איך הם היו?
כי שמעתי דיג'י סט אחד שלהם והוא היה כולו מחורבש.. מיקסים של ילד בן 5 :) |
|
|
|
|