|
ID that track (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| hmmm, doeme he, ben zeker dat ik em heb/ken... |
|
|
| Aurélie |
| Dankjewel :)! Meteen besteld, wat een schijf :crazy: |
|
|
| pooley |
Vette track ...
Ni normaal |
|
|
| Phortastic |
| ^remake van ride like the wind |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
^remake van ride like the wind |
tnx, nu nog uitzoeken welke. |
|
|
| Phortastic |
| np, welke remake weet ik helaas ook ni just :( |
|
|
| CygnusX |
Ik heb deze week en vorige week een vet nummer gehoord tijdens het fitnessen, maar ik vind de titel nergens.
De clip is nogal donker en af en toe komt er een vervormd gezicht in beeld dat meezingt met de vervormde vocals. Het nummer zelf doet me wat denken aan Massive Attack. Het genre weet ik niet, rustige melodieuze electro/techno? |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
np, welke remake weet ik helaas ook ni just :( |
Tzou dus naar het schijnt "east side beat - ride like the wind" zijn. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het genre weet ik niet, rustige melodieuze electro/techno? |
minimal dus :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
minimal dus :) |
Hehe, zou kunnen. Enig idee? |
|
|
|
|