|
ID that track (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Staat op een of andere tuning beats. |
nu je et zegt. dat klopt.. ik denk dat ie op tuning beats 3 of 4 staat.. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by ConFig
nu je et zegt. dat klopt.. ik denk dat ie op tuning beats 3 of 4 staat.. |
Van welke jaargang? Omdat die gasten meestal niet tot vijf kunnen tellen, nummeren Tuning Beats hun cd's als volgt: 2005/1 , 2005/2, ... , 2006/1 |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Van welke jaargang? Omdat die gasten meestal niet tot vijf kunnen tellen, nummeren Tuning Beats hun cd's als volgt: 2005/1 , 2005/2, ... , 2006/1 |
euhm dacht niet dat et zo was vroeger..
kheb ooit et 'geluk' gehad om tuning beats 1 te krijgen voor men verjaardag van een maat van me.. en nu ik goed kijk was dat tuning beats 2003/1. de allereerste dus. Die cd viel eigenlijk best wel mee :p kheb ook 2 liggen (bij men ex nu wel :/) en 3de had ik ook.. maar toen gestopt.. begon echt tegen te steken constant etzelfde gedreun..
denk dat ge gaat moeten zoeken naar Tuning beats 2003/3 of tuning beats 2003/4
ik gok op 2003/4 ^^ |
|
|
| X-Tune |
| Wat is er trouwens met de serie "Club System" gebeurd? Zijn die gestopt? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Wat is er trouwens met de serie "Club System" gebeurd? Zijn die gestopt? |
Ja, is al bijna 2 jaar denk ik dat er geen nieuwe meer uitkomt. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Was da voor iets afschuwelijks lol :wtf: |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Staat op een of andere tuning beats. |
My point lol :o |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ja, is al bijna 2 jaar denk ik dat er geen nieuwe meer uitkomt. |
DAT is pas erg.. vond dat echt een zalige serietje.. Vooral die episodes rond de 20 waren echt super. Persoonlijk blijft 20 één van de beste cd's dak in men bezit heb.. Lekker clubby met een trancy touch :eyes: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by ConFig
DAT is pas erg.. vond dat echt een zalige serietje.. Vooral die episodes rond de 20 waren echt super. Persoonlijk blijft 20 één van de beste cd's dak in men bezit heb.. Lekker clubby met een trancy touch :eyes: |
Ooit wel ja, maar op het einde was het gene vetten niemeer :( |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ooit wel ja, maar op het einde was het gene vetten niemeer :( |
true, die Gold Edition uit 2002 vind ik wel nice eigenlijk. Altijd leuk om terug te horen en redelijk gemixt. |
|
|
| ConFig |
Die gold edition was een zware ACE !
Echt een zalig cd'tje met een hele nest vergeten classics .. DJ Buzz - Situations.. Wat een nr! :eyes:
In die tijd waren al mijn cd's gekopieerd... maar Club System Gold: The Trance Edition, daar ben ik toen wel speciaal achter geweest. Lekker design ook. volledig wit :)
Als ik men cdmap opensla zit die nog altijd op de eerste plaats :p |
|
|
| TOR |
Jammer dat ik me die nooit heb aangeschaft.
Eén van mn alltime favourites staat er nochtans op.. Twice As Nice - Overture.
23 was de laatste die ik gekocht heb, denk ik. De kwaliteit begon toen al sterk naar beneden te gaan. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by TOR
23 was de laatste die ik gekocht heb, denk ik. De kwaliteit begon toen al sterk naar beneden te gaan. |
daat ben ik ook ongeveer gestopt |
|
|
|
|