|
ID that track (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by domineesje
wie weet dit
click |
nopez, maar 'k mis niet veel zo te horen :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
ewel .... :p |
vergeten :toothless
tzal dus pas voor deze avond zijn |
|
|
| domineesje |
:crazy: :crazy:
moet het ook weten :d |
|
|
| Phortastic |
lol das nog groter :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Kent er iemand de naam van da lieke met vocals: Broek af, tette bloot, Hollandse hoeren
tis jump :p |
kheb het ne keer gevraagd aan die kameraad, hij kent het nummer wel maar niet de naam. Maar ge hebt het ondertussen mss al van iemand anders vernomen :) |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol das nog groter :stongue: |
Had het ook al gemerkt maar converteren naar minder dan 192kbps ging gewoon niet |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by kirstolas
Had het ook al gemerkt maar converteren naar minder dan 192kbps ging gewoon niet |
DBpoweramp |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Kent er iemand de naam van da lieke met vocals: Broek af, tette bloot, Hollandse hoeren
tis jump :p |
Iets van Darkraver? |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by Config
DBpoweramp |
Thanks,
hier is em, 96kbps, verkrachting gewoon |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by kirstolas
Thanks,
hier is em, 96kbps, verkrachting gewoon |
Der bestaan betere formaten dan MP3 om iets tegen low bitrate nog goed te laten klinken, ik denk bvb maar aan Ogg Vorbis. |
|
|
|
|