|
ID that track (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ha, bedankt... De sound is wel overduidelijk gestolen van jonas; maar daarbij ook enorm verbeterd :)
Ik was eigenlijk verheugd nog eens een meesterwerk van Jonas te horen, maar die blijft blijkbaar uit na Silent Waves, jammer. Jonas kan iets leren van de baslijn uit deze ID :p |
denk dat dat al op komst is :p nen bassline die je nooit aan jonas zou koppelen :crazy: :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
denk dat dat al op komst is :p nen bassline die je nooit aan jonas zou koppelen :crazy: :crazy: |
ge moet zo niet met die track zitten leuren :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ge moet zo niet met die track zitten leuren :p |
ik vind em goed, dan mag da :whip: :tongue2 |
|
|
| domineesje |
| En we gaan nog lang mogen wachten ... |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Push2005
Jonas kan iets leren van de baslijn uit deze ID :p |
Een typische rolling bassline die ik al sinds 1996 in platen hoor? ;) Klinkt leuk maar vind dat toch niet zo bijzonder ;)
Is ook niet de richting die ik in zou gaan trouwens hehe , komen wel andere dingetjes... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Estuera
Een typische rolling bassline die ik al sinds 1996 in platen hoor? ;) |
Een rolling bassline is typisch en standaard ja. Jammergenoeg is het niet veel producers weggelegd om ze dan ook nog eens loepzuiver te kunnen doen klinken, en anno 2006 is dit zeker niet standaard meer.
En btw, de baslijnen van rond '96 waren niet om aan te horen :) Dus in die zin is er wel een goeie evolutie. |
|
|
| Real |
http://users.telenet.be/-real-/temp/ID.mp3 (200kb)
Een heel recent plaatje denk ik. Komt uit een PvD set van enkele dagen terug, maar ik denk dat ie ook al in ASOT gepasseerd is.
ID-ID-ID!!!
edit:
zelf gevonden: Lange vs Gareth Emery - Another You, Another Me |
|
|
| IgnazZio |
Margi alarm :toothless
Kom om het eerst: da lieke van We Like To Party met de Pullover sample erin... |
|
|
| IgnazZio |
| Sorry, heb net 2 centimeter hoger gekeken en tstond eral ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Estuera
Is ook niet de richting die ik in zou gaan trouwens hehe , komen wel andere dingetjes... |
Wrong uhhh Second Turn wordt Next Turn ? :clown:
Grapske he, Jonas ;)
Ben wel benieuwd naar die andere dingetjes :o |
|
|
| tamarabale |
Kan of wil iemand me helpen please?
Ik heb me de laatste tijd suf gezocht naar een goeie plaat van vroeger ( half jaren 90) . Tevergeefs!
Ik weet noch de titel of artiest.
Het liedje begint traag met It's been so long , so I can't help believe it now you're gone...........
I'm going on and on and on , Until I find, a piece of mind, I keep on searching for you.
Groetjes, Tamara: |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by tamarabale
Kan of wil iemand me helpen please?
Ik heb me de laatste tijd suf gezocht naar een goeie plaat van vroeger ( half jaren 90) . Tevergeefs!
Ik weet noch de titel of artiest.
Het liedje begint traag met It's been so long , so I can't help believe it now you're gone...........
I'm going on and on and on , Until I find, a piece of mind, I keep on searching for you.
Groetjes, Tamara: |
Afgaande op de weinig info: Liquid - Closer
(geen slecht nummer trouwens) |
|
|
|
|